Sari la conținut

problema rezervor


Postări Recomandate

cer sfatul celor care se pricep, mecanicilor, celor care au patit la fel.

incepand din primavara am inceput a avea o problema cu rezervorul la cbr. prima data cand s-a intamplat eram intr-o plimbare intr-un grup mare de motoare, la un moment dat apar simtomele de "pana prostului", mi-am zis ca e imposibil, aveam rezervorul aproape full, dau pe rezerva din mers, dar nimic, nimic. raman in urma pe dreapta, opreste toata gasca de vreo 40 de motoare, imediat cautam prima parcare, pana acolo m-am agatat de un alt motor. si incerc sa pornesc, incerc din nou, nimic. toti ma intrebau de benzina, simtomele erau exact de pana prostului, si deschid rezervorul sa le demonstrez ca am full de benzina. in momentul in care am deschis rezervorul s-a auzit un fasait foarte puternic. imediat unul din grup imi spune ca mi s-a facut vacuum in rezervor si nu se mai alimenta motorul. apoi motorul a pornit imediat ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. asta a fost prima intamplare.

apoi pe parcursul verii fenomenul a devenit tot mai des si mai suparator. e nasol sa se opreasca motorul in mers, sa deschizi rezervorul sa intre aer, apoi sa pleci mai departe. uneori opresc preventiv, mai ales in orase, sa nu ma mai lase la vreun semafor, in mijlocul vreunei intersectii, etc, sa deschid repede rezervorul si apoi sa pornesc imediat. acum sunt in grecia cu motorul si mi s-a intamplat si pe drum de cateva ori, chiar si pe autostrada, va inchipuiti ce stresant este...

problema se manifesta in doua moduri. in mers benzina din rezervor se consuma (si la mine a dracului de repede se mai consuma) si aer nu mai intra. se formeaza un vacuum in rezervor din cauza caruia nu se mai alimenteaza motorul la un moment dat. problema este ca asa de tare se formeaza vidul de aer ca mi s-a strimbat tabla la rezervor, undeva a facut chiar doua muchii ascutite unde a plesnit lacul si vopseaua. acelasi lucru se intampla si daca motocicleta nu merge dar afara este racoare, benzina se contracta, aer nu intra si din nou vacuum, rezervorul stramb. daca motocicleta nu merge dar afara este cald benzina se dilata, presiunea nu iese si atunci cand deschid busonul iese o presiune foarte mare, unii s-au si speriat de ce se intampla.

pun si cateva poze cu rezervorul in cauza.

unde sa intervin la buson sa iasa presiunea sau sa intre aerul pe masura consumului.

astept sfaturi. multumesc.

post-43816-1250192334_thumb.jpg

post-43816-1250192427_thumb.jpg

post-43816-1250192493_thumb.jpg

post-43816-1250192535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa desfaci tot ce se poate desface la busonul de la benzina si sa cureti miseria de pe acolo, aceeasi treaba am patito si eu. Am desfacut bucatele busonul l-am curatat si a fost totul ok. Vezi ca trebuie sa dai de o supapa cu un singur sens(poate sa traga aer, dar nu lasa sa iasa) probabil aia e infundata cu ceva mizerie. Daca nu reusesti sa desfaci busonul, daca e capsat sau alte motive, iti recomand sa il schimbi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu

parca la buson are un fel de valva pt intrat aer. aia e probabil infundata. daca se poate desface busonul, scutural cumva. bate usor cu un maner de surubelnita poate isi da drumu. alta varianta nu ar fi. asa ceva pateam la CZ cand mergeam cu capac de borcan de 800gr. se facea vid si nu stiam de ce nu mai tragea motoru. il roteam putin si cat intra aer sau avea o pozitie care tragea aer. la tine nu cred ca va merge varianta asta. nicu nu o recomand. ;) bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cer sfatul celor care se pricep, mecanicilor, celor care au patit la fel.

incepand din primavara am inceput a avea o problema cu rezervorul la cbr. prima data cand s-a intamplat eram intr-o plimbare intr-un grup mare de motoare, la un moment dat apar simtomele de "pana prostului", mi-am zis ca e imposibil, aveam rezervorul aproape full, dau pe rezerva din mers, dar nimic, nimic. raman in urma pe dreapta, opreste toata gasca de vreo 40 de motoare, imediat cautam prima parcare, pana acolo m-am agatat de un alt motor. si incerc sa pornesc, incerc din nou, nimic. toti ma intrebau de benzina, simtomele erau exact de pana prostului, si deschid rezervorul sa le demonstrez ca am full de benzina. in momentul in care am deschis rezervorul s-a auzit un fasait foarte puternic. imediat unul din grup imi spune ca mi s-a facut vacuum in rezervor si nu se mai alimenta motorul. apoi motorul a pornit imediat ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. asta a fost prima intamplare.

apoi pe parcursul verii fenomenul a devenit tot mai des si mai suparator. e nasol sa se opreasca motorul in mers, sa deschizi rezervorul sa intre aer, apoi sa pleci mai departe. uneori opresc preventiv, mai ales in orase, sa nu ma mai lase la vreun semafor, in mijlocul vreunei intersectii, etc, sa deschid repede rezervorul si apoi sa pornesc imediat. acum sunt in grecia cu motorul si mi s-a intamplat si pe drum de cateva ori, chiar si pe autostrada, va inchipuiti ce stresant este...

problema se manifesta in doua moduri. in mers benzina din rezervor se consuma (si la mine a dracului de repede se mai consuma) si aer nu mai intra. se formeaza un vacuum in rezervor din cauza caruia nu se mai alimenteaza motorul la un moment dat. problema este ca asa de tare se formeaza vidul de aer ca mi s-a strimbat tabla la rezervor, undeva a facut chiar doua muchii ascutite unde a plesnit lacul si vopseaua. acelasi lucru se intampla si daca motocicleta nu merge dar afara este racoare, benzina se contracta, aer nu intra si din nou vacuum, rezervorul stramb. daca motocicleta nu merge dar afara este cald benzina se dilata, presiunea nu iese si atunci cand deschid busonul iese o presiune foarte mare, unii s-au si speriat de ce se intampla.

pun si cateva poze cu rezervorul in cauza.

unde sa intervin la buson sa iasa presiunea sau sa intre aerul pe masura consumului.

astept sfaturi. multumesc.

Parere nu chiar avizata... si eu am avut un cbr si nu-mi amintesc sa fi avut garnitura aia de cauciuc asa de groasa la buson. Incearca s-o scoti, zic eu... si in partea dreapta a spatiului dintre gura rezervorului si inelul exterior e o gaura care se prelungeste cu un furtunas pana sub motocicleta...daca scoti garnitura, vezi acel furtunas sa nu fie gatuit pe nicaieri (e furtunul de supra-plin.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand verifica daca busonul de benzina este montat cum trebuie. (poate i-ai schimbat pozitia din greseala cand l-ai mai desfacut)

Daca busonul este montat corespunzator, desfa busonul in bucati si curata-l foarte bine.

Trebuie sa ai un orificiu prin care in mod normal iti intra aer in rezervor si fiind astupat normal sa ti se opreasca motorul.

 

PS: eu am patit-o asemanator la BMW, dupa ce am scos busonul sa-l curat, l-am montat incorect (orificiul prin care intra aerul ramasese astupat) si dupa 3-4 minute de functionare imi murea motorul.

Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parere nu chiar avizata... si eu am avut un cbr si nu-mi amintesc sa fi avut garnitura aia de cauciuc asa de groasa la buson. Incearca s-o scoti, zic eu... si in partea dreapta a spatiului dintre gura rezervorului si inelul exterior e o gaura care se prelungeste cu un furtunas pana sub motocicleta...daca scoti garnitura, vezi acel furtunas sa nu fie gatuit pe nicaieri (e furtunul de supra-plin.)

nu trebuie sa scoata acea garnitura (daca nu vrea ca la fiecare frana sau demaraj sa ii preliga bezina pe la buson)sigur are infundata acea supapa sau orificiu care face legatura rezervorului cu exteriorul.acea supapa e la buson.zic si eu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
nu trebuie sa scoata acea garnitura (daca nu vrea ca la fiecare frana sau demaraj sa ii preliga bezina pe la buson)sigur are infundata acea supapa sau orificiu care face legatura rezervorului cu exteriorul.acea supapa e la buson.zic si eu ;)

mda asa e. daca dai garnitura jos la franare sau la gropi o sa iti sara benzina si e de inteles ce se va intampla. curatat e singura solutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 3 furtune care pleaca din rezervor spre motor si pe langa motor, vezi sa nu fie vreunu dintre ele gatuit, strangulat, intinde-le frumos sa poata circula aerul si benzina pe ele si vezi apoi daca se mai opreste, daca ai dat de curand rezervorul jos e foarte probabil sa nu le fi pus cum trebuie inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam nasoala faza cu valva de la buson infundata! Pe langa problema pe care o ai si care se poate remedia prin desfacut, curat si uns, mai apare o alta problema care nu se mai poate remedia. In timp din cauza acelei valve blocate o sa apara condensul care inevitabil duce la aparitia ruginii si de aia nu mai scapi, unde mai pui ca acelasi condens o sa patrunda in mecanismul busonului care chiar daca nu poate sa rugineasca se va gripa si intr-un final vei ajunge sa rupi cheia-n el. Trebuie desfacut busonul, curat si uns. O sa isi revina dupa cateva drumuri mai lungi. Nu prea stiu in schimb ce ar fi mai bine de folosit la uns........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut din suruburi busonul de la rezervor, l-am cercetat pe toate partile de zeci de ori, nu se poate desface deloc, l-am curatat asa cum am putut, am bagat spray de curatat peste tot unde s-a putut, intr-adevar a iesit multa mizerie din buson dar nu asta consider sa fie cauza. nici orificiul de supra-plin nu cred ca este cauza, deorece asta este in exteriorul garniturii si buzeii interioare a rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut din suruburi busonul de la rezervor, l-am cercetat pe toate partile de zeci de ori, nu se poate desface deloc, l-am curatat asa cum am putut, am bagat spray de curatat peste tot unde s-a putut, intr-adevar a iesit multa mizerie din buson dar nu asta consider sa fie cauza. nici orificiul de supra-plin nu cred ca este cauza, deorece asta este in exteriorul garniturii si buzeii interioare a rezervorului.

cred ca acel furtun de supra plin e gatuit sau infundat.daca nu e el....atunci e in felul urmator...la mine langa acea garnitura am un capat de furtun care face cale libera din rezervor pana la capacul busonului ,dar capacul busonului are un orificiu care vine exact peste acel cap de furtun si in acel orificiu trebuie sa fie si acea supapa.pe la buson trebuie sa traga aer rezervorul.nu vad unde ar putea fi alta problema ..sper ca m-am facut inteles ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut din suruburi busonul de la rezervor, l-am cercetat pe toate partile de zeci de ori, nu se poate desface deloc, l-am curatat asa cum am putut, am bagat spray de curatat peste tot unde s-a putut, intr-adevar a iesit multa mizerie din buson dar nu asta consider sa fie cauza. nici orificiul de supra-plin nu cred ca este cauza, deorece asta este in exteriorul garniturii si buzeii interioare a rezervorului.

am desfacut busonul rezervorului, pentru asta a trebuit sa stric pad-ul de silicon ce acoperea cele 7 suruburi, l-am cercetat pe toate partile, nu se poate desface si l-am curatat asa cum s-a putut.intr-adevar a curs ceva mizerie din el. in ultima poza se vede acel orificiu de supra-plin, am cercetat-o si pe asta pe toate partile si nu are cum sa fie motivul problemelor mele. nu ramane decat de dat jos carenele si saua si de vazut partea de jos a rezervorului.

post-43816-1250318585_thumb.jpg

post-43816-1250318605_thumb.jpg

post-43816-1250318630_thumb.jpg

post-43816-1250318662_thumb.jpg

post-43816-1250318695_thumb.jpg

post-43816-1250318718_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut busonul rezervorului, pentru asta a trebuit sa stric pad-ul de silicon ce acoperea cele 7 suruburi, l-am cercetat pe toate partile, nu se poate desface si l-am curatat asa cum s-a putut.intr-adevar a curs ceva mizerie din el. in ultima poza se vede acel orificiu de supra-plin, am cercetat-o si pe asta pe toate partile si nu are cum sa fie motivul problemelor mele. nu ramane decat de dat jos carenele si saua si de vazut partea de jos a rezervorului.
tinere vezi ca in buson ai acea supapa care la tine se pare ca sa blocat!

deci cu mare atentie desfaci busonul (vezi sa nu ramai cu piese de rezerva ) cureti tot si asamblezi . eu asa am procedat.

dupa ce montezi busonul in orificiul pt cheie(butuc) bagi praf de carbon,nu ulei sau alte meclemuri(asta te va scuti pe viitor de alte desfacere a busonului) si te "joci "cu cheia in el de cateva ori.si la contact procedezi la fel(praf de carbon)

ca sa procuri praful minune cumperi 1 creion si mina din el o razui cu o lama astfel incat praful rezultat sa fie ft fin.

procedeul cu carbon este verificat si recomandat de electricieni si lacatusi deci da i bataie cu cea mai mare incredere!

ps

o sa ramai uimit din cate bucatele este format un banal buson :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 3 furtune care pleaca din rezervor spre motor si pe langa motor, vezi sa nu fie vreunu dintre ele gatuit, strangulat, intinde-le frumos sa poata circula aerul si benzina pe ele si vezi apoi daca se mai opreste, daca ai dat de curand rezervorul jos e foarte probabil sa nu le fi pus cum trebuie inapoi

in sfarsit s-a rezolvat problema.

multumesc lui Kowalski si lui oreste de la iasi.

problema a fost la furtunele care pleaca de sub rezervor. doua dintre ele nu erau bine pozitionate in suportul lor si erau strangulate. spatiul de sub rezervor este foarte ingust, mi-am belit degetele si unghiile, dar a meritat. in iarna trecuta am desfacut motocicleta pt a schimba consumabilele: filtru aer, ulei si filtru, ulei si semeringuri la furca, rulmenti la roti, si alte cateva... vad ca prietenul gionel care a montat rezervorul avea cam multe beri la bord, asta e daca nu este supravegheat...

 

inca o data multumiri lui oreste din iasi si lui kowalski.

post-43816-1250447793_thumb.jpg

post-43816-1250447837_thumb.jpg

post-43816-1250447869_thumb.jpg

post-43816-1250447899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sfarsit s-a rezolvat problema.

multumesc lui Kowalski si lui oreste de la iasi.

problema a fost la furtunele care pleaca de sub rezervor. doua dintre ele nu erau bine pozitionate in suportul lor si erau strangulate. spatiul de sub rezervor este foarte ingust, mi-am belit degetele si unghiile, dar a meritat. in iarna trecuta am desfacut motocicleta pt a schimba consumabilele: filtru aer, ulei si filtru, ulei si semeringuri la furca, rulmenti la roti, si alte cateva... vad ca prietenul gionel care a montat rezervorul avea cam multe beri la bord, asta e daca nu este supravegheat...

 

inca o data multumiri lui oreste din iasi si lui kowalski.

Sa cresti mare, acum da-i bice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...