bladexp Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Ieri am avut niste treaba prin oras. era frumos.. am luat motorul. Aveam vreo 3,5l benzina. Am mers pana la Spitalul Foisorul. Mi-am rezolvat treaba, m-am urcat pe motor si cand sa pornesc motorul o lua cred ca pe la vro 300 rpm si nici nu pornea dar nici nu murea. ii-am dat niste pedale in gol(fara contact) si acc la maxim .. ca sa oxigenex un pic motorul. Tot nu a vrut sa porneasca. M-am gandit ca daca iau furtunul care duce la filtrul de aer o sa intre mai mult aer . Motorul a pornit din prima, statea chiar la relanti.. eram super bucuros. Urmatoarea destinatie(cel putin asa speram eu) era la Diham, (langa spitalul Ilfov). Am venit de la Obor spre Muncii, apoi stanga spre stadionul Lia Manoliu. E.. pe la stadion imi moare motorul. Fac o verificare sumara a functiilor vitale are motorului si ma opresc la sursa de energie--rezervorul si surpriza anului ERA MAI USCAT DECAT CASCA. . Trebuie sa recunosc ca de pe la obor i-am dat blana(eram si eu curios cam cat de sus pot sa urc in ture--e prima data), vit I, II, si un pic III ca pentru a IV era prea aglomerat(nu sunt teribilist-incerc sa fiu cat mai mult in siguranta). In timp ce impingeam(eram falit) ca robul motorul pana la Diham am estimat ca distanta parcursa de cand plecasem din Tei pana la St. National este de maxim 6 Km. Intrebare: Este posibil sa consuni 3,5l daca mergi 2 km din 6 forjat, adika un consum de 58,3 L/100km? Mentionez ca am aprindere electronica de trabant, bujii noi, si avans de 2,7 sau 2.8. multumesc vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Octombrie 27, 2006 Autor Share Postat Octombrie 27, 2006 chiar nu a mai intalnit nimeni situatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 N-ai aproximat corect cantitatea de benzina din rezervor, ori pierzi benzen pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Octombrie 27, 2006 Autor Share Postat Octombrie 27, 2006 rezervorul e ok, futunele si filtrul sunt noi, carburatorul nu curge. poate sa fie din cauza faptului ca am scos furtunul care leaga carburatorul de filtrul de aer? ps: am pus 7 litri si am mers vreo 35 km........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Nu cred ca asta e cauza. In orice caz, racordeaza din nou carb-ul la filtrul de aer, sa vezi ce si cum se intimpla. Mi-e sa nu fie dereglat rau de tot carburatorul. 35 de km parcursi cu 7 l de gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 carbul l-ai curatat? filtrul de aer este curat? compresie ai? esti tu absolut sigur ca ai avansul ala? cand l-ai verificat ultima data? cand merge motorul merge rotund? fum scoate pe tobe? sau mai bine zis tobele sunt curate inauntru? da mai multe detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 La consumul asta ori o duci la un meserias adevarat ori o treci pe carbuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 aveai putere? cand ii dadeai gaz .... se simte ceva cum ca se ineaca? scote fum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 si chiar.... cat ai prins in fiecare treapta si la ce turatie? un ts de exemplu trebuie sa prinda 80 pe ceas in a doua pe la 5500-6000 de ture! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 nu iti inchide plutitorul si merge innecata. poate ramane si socul deschis nitel. totusi merge ca o ajuta aprinderea f buna. desfa bujiile si ai sa le vezi negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 ce ma, 58 la suta e consum mare? am vazut io in normandia un Sherman pe tablita caruia la specificatii scria (rezervor de 600l) consum de 580l la suta de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Octombrie 27, 2006 Autor Share Postat Octombrie 27, 2006 (editat) tobele sunt tipla(am mers 150 km de cand le-am ars si curatat), bujiile sunt NEGRE, carbul e curat, filtrul e vai de capul lui(nu l-am curatat niciodata pentru ca nu pot ajunge la buretele lui- e lipit parca din fabrica). Motorul merge rotund dar nu sta la relanti. Cand se incalzeste sta la rel. Dupa ce se incalzeste iese foarte greu din vit I si patesc de multe ori sa o scot pe neutru cand schimb din a III-a spre a II-a. ciudat ..SI ambreajul tot se inmoaie dupa ce merg in oras vreo 15 min compresie are cat lumea . de tras trage in urmatoarele conditii. Presupunem ca: motorul e rece si Ambreiajul il setez astfel incat sa cupleze cam la jumatatea cursei. Ii dau putina benzina, pun contactul, i dau kick si porneste. Cand ajunge aproape de turatia la relanti se chinuie si da sa moara->trac un pic de acc. Cuplez I si plec. Trage excelent, aproape ma ridica--si am pinion de 19 sau 21( nu mai stiu exact ) ;aveam de 16 si era supeer misto dar fiind cam uzat l-am schimbat. Toate bune si frumoase vreo 10 min prin traficul bucurestean . Trebuie sa trag din ce in ce mai mult de ambreiaj ca sa nu o ia inainte cand opresc la stop. Apare un punc critic in care ambreiata la maxim incepe sa prinda cuplu. Pun un pic frana, incerc sa o scot pe liber si nu reusesc. Strang un pic cablul de la intinzatorul de la maneta (Cam jumatate de centimetru-deplasarea axiala a cablului). Apoi pot scoate, dar foarte greu, pe liber. Uneori imi e mai usor sa opresc motorul, sa o scot pe liber si sa o pornesc din nou. motorul e rece si Ambreiajul il setez astfel incat sa cupleze cam la treimea superioara a cursei. Daca aplic setarea asta nu mai sunt nevoit sa strang ambreiajul dupa 10-15 min, doar ca motorul va trage patinat. Eu stau in Tei. Nu e nici un meserias sa ma ajute sambata sa il fac? dau bere Editat Octombrie 27, 2006 de bladexp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 (editat) incearca sa ii bagi un ulei sintetic pt ambrej si in legatura cu consumul posibil ca cuiul pontou sa nu inchida (desi daca nu inchide iti curge benzina pe jos ) sau ai filtru de aer un pic ud .... Editat Octombrie 27, 2006 de MaDoG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 ce ma, 58 la suta e consum mare? am vazut io in normandia un Sherman pe tablita caruia la specificatii scria (rezervor de 600l) consum de 580l la suta de km T52 (parca) de le avea armata romana pana in '90 consumau 400l/100 km asa ca, nimic deosebit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 sigur mergi cu un amestec MULT prea bogat... de ambreiaj nu stiu ce sa-ti spun inca... dar ar fi bine de tot sa schimbi discurile de textolit/pluta... in caz ca ai de pluta sa le pui de textolit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Octombrie 27, 2006 Autor Share Postat Octombrie 27, 2006 discurile sunt din textolit si arata foarte bine. amestecul il reglez de la surubul galben sau trebuie sa mut cuiul pontou mai jos(stiu ca are patru pozitii si acum e la cel de jos=>flux maxim ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Scoate mai intai filtrul de aer,si incerca fara,jale consumul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.