Jump to content

Razvan-Ionut

Membru
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti,sector 5
  • Carnet moto din
    Doar categoria B momentan,de 4 luni jumate
  • Motocicleta
    ------------
  • Numar Moto
    ---------
  • Club
    ----------

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    --------
  • Interests
    Heavy/thrash metal,sport bikes,orice tine de mecanica

Recent Profile Visitors

444 profile views

Razvan-Ionut's Achievements

  1. Am zis 3000,dupa care am intrat pe olx si am vazut 3500 minim :)) . in orice caz,scopul era sa repar,sau sa gasesc cumva sa nu raman “pe jos” vara asta,sa nu o pierd. Multumesc pentru raspuns Multumesc pentru raspuns. Incercam doar sa nu raman fara motor vara asta
  2. In cazul in care cumpar un motor care e deja limitat,nu as scapa de pasii astia? Sau trebuie sa trec eu personal,posesor de A2? Si o alta intrebare. Daca eu pun ochii pe un motor care nu poate fi legal limitat,in locul meu ai achizitiona motoreta “preventiv” pana obtin categoria? Sau ai astepta pana martie/aprilie cand se deschide iar sezonul. Scuze daca intrebarile par stupide,sunt doar foarte frustrat ca am fost si victima accidentului,si tot eu stau fara motor toata vara,si pierd si bani si timp.
  3. In cazul in care obtin o suma dorita (3000+ eur),consideri ca e in regula sa cumpar un motor mai mare,limitat nu doar in acte,caruia ii scot limitatorul in 6 luni? Sau oricand ma simt pregatit sa o fac? E legal?
  4. Pe piata,adica OLX ca si referinta,undeva la 3000 eur,poate chiar mai sus daca te lacomesti. Motocicleta era in stare perfecta fizic si tehnic.
  5. Ei ofera 6200 lei si sa raman cu motoreta. Evalueaza epava la 7700 lei. Mi se pare o gluma pentru un ninja 300 ABS 2017. Nu stiu cum sa procedez,tocmai pentru ca mi se pare mult prea putin
  6. Cum pot verifica daca epava valoreaza mai mult? in legatura cu piesele..voiam sa repar la kawasaki pentru ca vreau sa vand motoreta ca sa iau un 600 cand dau de A,adica la finalul anului,si vreau sa o vand in stare cat mai buna,dar acum ma intreb daca nu e mai bine sa iau direct banii si sa cumpar un 600 limitat,caruia ii scot eu limitatorul cand iau A
  7. Salutare. Recent am avut marea placere sa fac cunostiinta cu o doamna in varsta de aproape 65 ani,care s-a decis sa iasa de pe o strada fara sa se asigure. Acestea fiind zise,motocicleta mea este avariata(ninja 300 ABS): carene sparte,farurile zgariate,o scarita rupta,si amortizoarele indoite suficient incat sa nu mai pot merge pe ea. Daunele nu sunt grave,pentru ca viteza era mica (20-30km/h aprox). Am fost la Kawasaki la service mi au spus ca ma costa 4200 eur sa repar,iar cei de la asigurari mi au pus verdictul de dauna totala. Valoarea motoretei fiind,aparent 2819 eur. Apelez la voi cu o intrebare: urmeaza sa dau de categoria A (in noiembrie fac 2 ani),voi ce ati face? Ati repara motocicleta cu diferenta din buzunar? Sau ati lua una limitata de 600? Daca se pot limita cele de 600,nu doar in acte..
  8. Urmeaza,din pacate,sa se inrautateasca vremea,asa ca,fiind primul sezon,nu am idee cum se pregateste motocicleta pentru temperaturi de -... grade . Voi cum va pregatiti motocicletele pentru asta? (Stau la curte,insa garajul izolat este ocupat deja de masini,asa ca imi ramane doar un garaj neizolat corespunzator)
  9. Ideea de la inceput era ca am toba originala :)) Am uitat sa mentionez si mi-am dat seama prea tarziu. In orice caz,motorul e dus la service,toba stock a fost clar alegerea. Multumesc mult pentru timp,si imi pare rau daca a fost vreo intrebare stupida,newbie....
  10. Nu am pus eu toba . Asa am cumparat motorul
  11. Salut. Multumesc pentru raspuns . Nu stiu daca am inteles eu exact partea cu toba originala,daca o va modifica sau doar se va auzi mai decent,eram cu gandul la alta propozitie pe care a zis o atunci :)). Multumesc pentru sfat
  12. Salutare. Am fost spre dimineata la un service tuning moto,autorizat RAR,cu scopul de a imi face o evacuare Coffman mai silentioasa. Am stat vreo 20 minute de vorba cu mecanicul (principal?) de acolo,care mi-a oferit 3 variante: -O varianta in care pune doar dbkiller,dar mi-a spus ca motorul va pierde multa performanta fiindca toba Coffman e scurta (foarte scurta) -O alta varianta in care pe langa dbkiller mai pune si altceva pentru a salva cat de cat performanta motorului -O varianta in care umbla el la toba originala pe dinauntru pentru a o face sa se auda "decent" si care ofera o performanta cat mai buna Nu ma pricep absolut deloc la asta,si nici nu m-am gandit vreodata la chestiile astea. Motorul este exact cum a fost cumparat,cu o evacuare fara dbkiller,insa e balamuc rau si vreau neaparat sa rezolv. Este vorba de un ninja 300 2017 ABS. Ce varianta ati alege? Ce alte variante mai sunt? Sunt complet in ceata
  13. Hello. Asa cum zice si titlul,as dori sa aflu de la voi cateva serviceuri la care pot schimba cauciucurile pentru un ninja 300.
  14. Ma tenteaza sa o rezolv intr-un mod in care sa fie corect si mecanic nu doar principial :)))) . Multumesc de raspuns. Vad ca pe site zic ca daca e livrare internationala trebuie comandata de pe ebay or something. Ai idee daca pe ebay poti plati ramburs? Si dupa ce ajunge db killer,unde il pot instala? E usor de facut acasa?
×
×
  • Create New...