Jump to content

iacomia

Membru
  • Posts

    431
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    i_alin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    On hold
  • Club
    lipsa

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago 535. DL 650 V-Strom

iacomia's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare , Long time no see. Se baga careva azi la vreo plimbarica ? = sa plecam pe la 11:00 - oriunde - DIn lipsa de timp nu am mai apucat sa ies cu motrul - anu asta am facut 30km -
  2. Hai cu PSD-ul sa avem dinou impozit de 40% - ca doar eu care muncesc 12-14 ore pe zi trebuie sa ii dau prima de ajutor social la tiganaca care creste 12-14 puradei acasa .
  3. iacomia

    Arai Viper-GT

    Ms mult pentur info - Am rupt partea de plastic cand intr-o dimineata la 6 jumate rupt de somn m-am apucat sa imi curat viziera ( . O sa trec azi - maine pe acolo sa vad ce scoruri imi dau. Multumesc
  4. Am oprit si eu la accident - pana sa vina politia si salvarea- Baitul era ok - nu avea nimica rupt - il durea genunchiul drept dar nuparea sa aiba ceva grav- putea sa mearga si is aprinsese o tigare de nervi - Viteaza nu a fost mare altfel sigur nu scapa asa usor . Probabil a fost dus la spital pentru siguranta lui. - Un Megane negru a iesit din benzinarie fara sa se asigura - Baiatul nu a avut vreo vina - ATENTIE MARE - se poate intampla oricui. Sa auzim numai de bine.
  5. Salut , Eu mi-am luat casca si am bagato sub chiuveta dupa care am bagat detergent si am frecat peste tot unde vroiam sa se curete calumea- am clatit si porma am pus casca pe un dulapior si am pornit un ventilator - am lasato asa 12 ore - NU s-a lasat captuseala - nu a patit nimica si a mirosit adero 3-4 zile . Casca este un Arai Viper GT si are detasabil doar chelia - vroiam sa o am curata toata. Numai bine
  6. iacomia

    Arai Viper-GT

    Salut , Imi poate spune va rog cineva unde pot gasi accesorii pt casca din titlu. Mii s-a rupt partea din stanga care prinde vizierea si deaseamenea viziera ar trebui schiimbata - Casca are deja 3 sezoane dar fiind o casca foarte buna nu vreau sa renunt la ea. Multumesc anticipat .
  7. Salut, Acum 2 ani am cumparat toata partea mecanica de la o Lada 1200 inincercarea de a-mi construi un buggy . Proiectul meu a esuat - nu am mai avut timp pentru asa ceva si stiu ca nu o sa ma mai apuc - nu-mi permite timpul . Am un plan pentru buggy si ce am lucrat eu la el - Cutia de viteze originala nu mai este functionala - am facuto bucati - am scos axul din ea si am cumparat si o cutie de dacie - am facut flanse de adaptare a noi cutii dar urma sa fac imbianrea axurilor. O dau cu totul celui care vine s le ia- E pacat sa le dau la fier vechi cand stiu ca sunt foarte bune pentru un asemnea proiect. Alin 0721200334 Mesaj completat S-au dat - Sper sa apra in cateva luni poze cu buggy-ul
  8. Si eu am givi si pe partea dstanga de 2 ori am scapat de fiecare data s-a spart semnalul - Extensile de crash-bar par foarte folositoare - Ultima oara mi s-a spart si oglina si schimbatorul de viteze rupt (
  9. Salutare - Aveti idee daca se potriveste schimbatorul de viteze de la SV650 la v-strom ? - L-am scapat pe jos si mi s-a rupt schimbatorul - Multumesc
  10. Adica taximetristu nu avea carnet si acum tot baiatu; plateste - Ata mi separe jecmaneala pe fata - In mod normal asigurarea ar trebui as plateasca si apoi sa ia bani de la taximetrist dar de...... nimic nu este normal pe lumea asta . Sanatate motociclistului si multa atentie tuturor.
  11. Salutare , de o saptamana jumate mi-am lasat motorul cu 1 inch - defapt bogdan a facut operatiunea cu schiimbatul "oaselor" . A mers initial (adica pana ieri) fara sa o las jos si din juguri - Motorul si-a schimbat comportamentul total - imi dadea un feedback de nestabilitate - imi dadea impresia ca fuge roata spate frecvent si deasemnea era greoaie la schimbarea de directie brusca sau alte manevre- Ieri am coborat si fata - nu se poate cobora decat maxim 1,9cm - cel putin cat am masurat eu - Ajunge sa lovesti cu telescopul ghidonul. S-a schimbat comportamentul remarcabil - a redevenit ce era ea inainte - nu am mai avut probleme - am tras o tura de 20 km si nu am mai simtit nereguli . Concluzia este ca pentru a pastra motorul in parametri la coborare trebuie neaparat coborata si din juguri - Cred ca optim ar fi sa fie coborata cu maxim 3/4 Inchi pentru a putea lasa si in fata cu exact aceasi diferenta. NU am avut probleme cu , cricul - nu trebuie scurtat - sta inca suficent de inclinata . Sa auzim de bine Alin
  12. Asa e la Suzuki - nu porneste chiar de pe neutral daca nu a ambreiajul tras- Am patito si eu la munte la 8 seara dupa ce am trantito - nu mai pornea - nu mai facea nimica - si plin de draci nu mi-am dat seama ce era - Aceiasi problema - mufa care itnra la ambreiaj era sparta si iesita - eu am porniyto atunci impinsa si am ajuns acasa- un mic rahatel dastea daca nu te gandesti la el iti da mari probleme de cap -
  13. Bazaitul il am si eu si am impresia ca e de la lant - dupa ce l-am curatat si uns super calumea s-a mai diminuat sunetul - plus ca al meu lant oricum e obosit rau de tot .
  14. Mobra asta a fost a mea si ii stiu mai bine consumul - axicos cred ca s-a ratat undeva la calcule sau a mers aiurea cu ea - Intradevar in oras si mie imi lua cam 7-7,5 - dar nu pot sa zic ca mergeam la cosum sau ceva. In afara aveam un consum de 4.5 singur si de 5 cu papsager - Mi-a luat si 5.5 cand am facut transfagaraseanu si am mers si mai tare nitel pe autostrada. Depinde foarte mut de cum accelerezi si ce ritm pastrezi in mers - XV535 nu e facut sa mergi cu el 120-130 cu el constant - nu i place - daca mergi cu 100 e exact unde ii place ei si unde se simnte bine - consumul va fi bun si nu vei avea batai de cap dpdv mecanic. AS auzim numai de bine
×
×
  • Create New...