Sari la conținut

ingineru

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Otopeni

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ingineru's Achievements

  1. Felicitări pentru agregat. Cum se prezintă autonomia și ținuta de drum în oraș? Are zvâc? Cam până la ce viteză se menține rezonabil în trafic? Asta dacă ai avut timp să îți faci o idee.
  2. BMW F 850GS, 2023, garanție octombrie 2028, 9800 km. Revizie 10.000km făcută la Bavaria. Dotări standard: - DTC (control dinamic tracțiune) - ABS PRO - Faruri și semnalizatoare LED - Dynamic ESA - Lanț M Endurance - Cric Central - MSR (control dinamic cuplu motor) - Moduri de conduri profesionale - Manșoane încălzite - RDC - Pilot automat - Quickshifter Adăugate: - crash bar SW-Motech - parbriz Wunderlich (sau cel original) - șa Wunderlich joasă (pentru doritori se poate vinde cu șaua originală Confort) - top case + cutii laterale originale Vario. Fără lovituri, zgârieturi, căzături sau alte evenimente. Nu s-a făcut off-road cu ea, are cauciucurile originale cu urme minime de uzură. Preț 11.450 EUR Proprietar persoana fizica, se oferă certificat fiscal in ziua tranzacției (dacă este până în ora 15:00). Telefon: 0767234234
  3. Salut. Dacă este doar 1500 EUR, te scoți doar cu roțile. Nu zice nimic de anul fabricației sau numărul de ore de funcționare, iar defectele sunt descrise prea vag. Sezoanele de recoltare nu spun mare lucru despre cât de forjată e, poți recolta 50ha sau 5.000 ha într-un sezon. Eu i-aș cere mai multe detalii și poze.
  4. Asta este o postare făcută de AI ? Pare un soi de rezumat "ciudat" la textul cu care am inițiat topicul.
  5. Bavaria. Așa este, mai ales dacă ne gândim că la mașinile pe cardan, cel de fabrică poate să înghită sute de mii de kilometri fără probleme. Cei 60 mii sunt puțini prin comparație, dar cine știe ce țeavă subțire sau cu ce compoziție folosesc ei ca material :). Probabil cu oțel plin sau alt material se mai adaugă niște kg și dă prost în specificații. Și nu în ultimul rând service-urile de marcă trebuie să trăiască și ele bine. Faptul că la 1300 GS se schimbă la 90.000 km cum se spunea anterior arată că se poate dacă vrei să îmbunătățești ceva.
  6. 1250 GSA are 217 kg gradul maxim de încărcare, greutatea mobrei cu 90% rezervor și toate fluidele este 268 kg, iar greutatea maxim admisibilă este de 485 kg. Revizia de 1000 km este 950 lei, din care manopera = 404 lei. Se schimbă ulei motor + filtru, ulei grup, garnituri bușoane, se pune pe tester etc. Referitor la preț, l-am mai întâlnit și la altă marcă, cu mențiunea că acolo nu se schimba ulei grup, fiind fără cardan. Axul cardanic este trecut în manual că se înlocuiește la 60.000 km, aceasta fiind probabil cea mai scumpă revizie până în 100.000 km. Dacă te pui să calculezi lanțurile schimbate în 60 mii, plus N spray-uri/soluții de curățare, lubrifiere, probabil tot pe acolo ieși. Iar la drumuri mai lungi, trebuie să faci loc în bagaj și pentru spray-urile și accesoriile de curățare. Cu toată cârcoteala, dacă comparăm prețurile globale la întreținere pe mobre din clase similare, diferențele între mărci nu sunt semnificative. Dacă mai pui și 5 ani garanție....în perioada asta teoretic poți rupe orice piesă, ideea este să mergi și să te bucuri de ea.
  7. Era fabricat în 1977 și consuma de la 15 litri/100 în sus în București și 10 afară, de aici necesitatea..... :).
  8. Dacă sărim peste chestii electrice/electronice, în principiu, strict mecanic, dacă este este 4T, folosind o flanșă adecvată se poate pune injecție sau carburator pe un motor. Dacă chiar producătorul a gândit chestia asta, atunci este și mai bine, unele mașini aveau acum mai bine de 25 ani pentru aceeași versiune de motor, injecție sau carburație. Nu dați cu pietre (prea mari): acum 24 ani am montat pe un BMW rechin cu carburator bi-cameral din fabrică, un carburator de dacie, folosind o flanșă home-made !!!! Evident cum spunea cineva mai sus, cantitatea pulverizată de combustibil era alta și mașina era o leșinătură de la 70-80 în sus - dar aveam consum bun și altă vârstă :)))). Discuția e lungă, însă răspunsul ar fi că se poate, dar rezultatul.....poate să de-a cu virgulă.
  9. Mă bag și eu în discuție. Nu aș neglija partea cu roțile pe bază de camere în analiză. Ca fost posesor de Honda AT, trei ani, am tot cărat diverse chei utile doar pentru a putea desface/monta roțile în caz de nevoie. Printre altele, niște chei inbus mari, care erau utile doar la roți și ca să fie tacâmul complet, fiecare roată avea propriul set de chei cu care desfăceai una alta. Am cărat uneori pe lângă kit petice, chiar și camere de rezervă care ocupau ceva loc. Utilajul mi-a plăcut maxim, dar chestia cu roțile pe bază de camere îmi dădea uneori emoții când mă gândeam cum ar fi să fie nevoie să desfac vreo roată prin cine știe ce loc. Iar dacă vorbim de viteze mari/mers pe autostradă, m-aș uita și la capacitatea rezervorului. Nu m-am uitat ce capacitate au rezervoarele celor două sau care ar fi consumul, dar în anumite situații poate deveni enervant să stai prea des prin benzinării.
  10. Salutare. Postarea este mai mult pentru curioși - am mai văzut întrebări pe tema tobelor, noxelor, dacă merge cu burlane etc. Astăzi am avut ocazia să văd abordarea din Austria, într-o zonă turistică frecventată de motocicliști. După ce m-au oprit doi polițiști la șoseaua principală, m-au întrebat dacă am ceva împotrivă să efectueze niște teste tehnice motocicletei și apoi m-au invitat să însoțesc un echipaj auto de poliție pe niște străzi laterale până într-o curte mare unde era desfasurata o stație mobilă de verificări tehnice. Verificările de bază au fost pentru noxe și zgomot, însă au verificat și grosimea în carne a cauciucurilor (nu doar din ochi) dacă cutiile de bagaje sunt prinse corespunzător, s au uitat la faruri, semnalizari, oglinzi, zona numărului, s-au chiorât pe la cadru etc. Zona tobei am văzut ca a necesitat ceva dezbatere intre ei - deși este toba originală. Erau patru persoane, deci aveau spor. După 10-15 minute de la culegerea datelor a venit unul dintre polițiști și mi-a zis ca este totul ok și mi-a returnat actele și o constatare. Morala e ca în alte țări nu este de glumă cu tobele neconforme, nici nu vreau să mă gândesc ce ar fi însemnat financiar dacă ar fi găsit vreo problemă.
  11. Confirm. În urma postării lui @I.u.v am mers și eu cu o mașină la ei, la care nu am reușit să-i dau de cap la AC la alte service-uri (am primit de la alții tot felul de soluții). Rezolvat, mulțumit, inclusiv de preț. Tratare corectă a clientului, exact cum este descris mai sus.
  12. Nu este rupt. Am fost astăzi. Aș zice că este chiar mai ok ca anii trecuți pentru că există o porțiune mai sus care a fost asfaltată de la zero. Depinde cu ce motor se abordează și cu ce tip de suspensii. Nu sunt gropi așa cum le știam acum X ani. Poate doar o peticeală făcută prost pe ici pe colo. Iar la Valea cu pești mult nisip pe o porțiune de câțiva metri fix într-o super curbă. Dar pentru mers la plimbare și nu pentru rupt curbele este foarte frumos. Foarte multe motoare din străinătate, chiar și niște scuterașe de oraș care au urcat până sus (la unul din ele au mai șurubărit pe traseu :)). Mai problematici sunt urșii fără număr și cei care le dau de mâncare. Ursoaiaca cu pui amintită de mai mulți rideri mi s-a părut chiar ușor agresivă, am trecut la dublaj cu o mașină ca să nu fiu în raza ei.
  13. Sau mai rău....Șefu trebuie schimbată toată instalația, inclusiv radiator, sigur este șpan pe instalație....se va duce și compresorul în curând... La mașină, de acum 23.000km mi s-a spus că plăcuțele vor mai ține maxim 3-5000km și că mai bine le schimb atunci, inclusiv discurile față-spate (asta la un dealer mare, nu la colțul străzii). Am cerut să le văd și am zis că vin când se aprinde becul că nu am bani acum - de fapt era vrăjeală pe față, dar nu s-au gândit că voi cere să le văd.
  14. Ești sigur de cardan la BMW C400 GT?
×
×
  • Creează nouă...