Sari la conținut

ingineru

Membru
  • Număr conținut

    46
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Otopeni

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ingineru's Achievements

  1. După câteva zile de încercări telefonice (nereușite) sa fac o programare la Bavaria, m-am hotărât eu sa merg la Motohub cu revizie de 20.000 (R1250GSA). Revizia a fost acceptabila ca preț (fata de ce se vehiculează), puțin peste 2100 lei si a durat de la prima ora pana la 15:00. La partea de programare telefonica, am fost sunat înapoi, pentru ca nu mi-au putut răspunde când am sunat eu. La ridicare am fost plăcut surprins ca au si spălat motorul. Despre calitatea lucrărilor nu ma pot pronunța, pentru ca a fost revizie, nu a fost ceva defect - motorul merge perfect, pot presupune ca au făcut treaba buna. Referitor la încercările nereușite de programare la Bavaria (inclusiv cu alte moto), mie îmi convenea la ei, pentru ca sunt din Otopeni, dar de fiecare data parca ma înscriam la vreun concurs telefonic fără sa ma sune vreodată cineva înapoi. In iulie la revizia de 10.000 când am prins linia, am reușit sa fac programare abia peste 2 saptamani. Nu am avut niciodată probleme pe zona de calitate, dar....uneori parca ți se ia de anumite obiceiuri. Prețul la revizia de 10.000 a fost aproape 1400 lei.
  2. Si cum faci sa raspunda la telefon? Din punctul asta de vedere nu s-a schimbat nimic, ca sa faci o programare trebuie sa te inarmezi cu o super-rabdare, trebuie sa suni de cateva ori pe zi mai multe zile ca sa faci o amarata de programare unde vrei sa cheltui o galeata de bani. Daca partea asta nu s-a schimbat....sunt sceptic.
  3. Subscriu la ce au spus ceilalti: nu merita. Problemele cu coloana (atat pe cervicala cat si pe lombara) pot deveni chiar urate daca nu sunt luate in serios. Eu am vandut un scuter dupa 2000km. Nu reuseam sa stau pe el mai mult de 30-40km ca eram rupt de spate pe zona lombara. Mi-a parut rau de el, chiar imi placea. Avand o hernie pe cervicala, iau pauza la fiecare 1h chiar daca nu am vreun discomfort, insa incerc sa nu-mi complic placerea de a merge pe motor atat cat se poate.
  4. Salutare. Mă bag și eu în seamă și zic că deținătorul MT-07 ar fi fost mai indicat și util să intervină pe un topic de MT-07 sau să creeze unul al lui. Eu de exemplu am crezut că este despre MT-09 și de aceea am intrat. Am avut prima moto un MT-07 și o consider excelentă pentru început, însă pe măsură ce se adună kilometri este posibil să se dorească mai mult. Pentru oraș este excelentă, pentru drumuri lungi (>300km)....te cam obosesc bine curenții/turbulențele de aer de la camioanele/mașinile depășite, dacă mai este și vânt lateral, se cam ajunge obosit bine la destinație, dar rezistența depinde și de fiecare persoană. Nici șaua nu m-a dat pe spate. Așa cum au spus și ceilalți, așa zisul parbriz/deflector nu ajută motociclistul la vânt deloc. Iar dacă înălțimea utilizatorului este peste 1,85m, prietenia cu moto este posibil să înceteze mai repede decât își imaginează cineva înainte de a o cumpăra. Eu am 1,90m și mă simțeam ca o barză luată de vânt (am și picioare lungi ) când ieșeam la drumul mare. Din punctul meu de vedere nu merită cheltuit aiurea pe protecții la vânt pe moto de acest tip, eu am încercat tot felul de parbrize/deflectoare și la unele parcă era mai rău față de varianta fără nimic - bani aruncați aiurea care nu se recuperează. Una peste alta, mi-a plăcut mult, dar n-a fost să fie pe termen lung. Odată cu trecerea timpului, am constatat că îmi plac drumurile mai lungi, vârsta și spatele cerea și ceva confort așa că am trecut la altceva. Oricum kilometri mulți fără probleme!
  5. Am aceeași părere, doar că uneori mai ai chef de schimbat peisajul. Natura din zona mea este numai cu câmpie....mai simt și eu nevoia de ceva dealuri, delușoare....
  6. Salutare, Mă interesează câteva recomandări de trasee care pot fi abordate cu ATV-ul propriu, dar legal, nu mă pasionează discuțiile cu autoritățile. Zone de interes: jud. Prahova, jud. Dâmbovița, jud. Brașov, jud. Buzău. Ca tip de teren nu mă interesează noroaie crâncene, pante exagerat de mari, etc. Mulțumesc.
  7. Da, am stat si eu mult sa ma gandesc, dar mi-am dat seama ca imi ajung 50km intr-o zi de oraș. Ideea este că cei 50km sunt reali iar eu la 100kg nu sunt chiar ușor și încă este răcorică afară. Mă aștept să ducă spre 55-60km când va fi mai cald. Dacă nu este pe modul Sport ține mai mult, dar....nu mai are așa farmec. O să încerc să merg pe ECO un plin, dar nu sunt sigur că o să am atâta înțelegere cu ea.
  8. De la ATV Rom. Tot ei oferă și garanție. Este făcută de CFMoto, garanția fiind de doi ani. La 15.000 lei am considerat că merită, acum să vedem testul timpului. Când am plecat de acolo, la primul semafor îmi păreau slabe frânele (ambele pe disc), dar apoi mi-am dat seama că sunt noi și de asta frânarea era așa de lungă. După ce am pus câteva frâne consider că sunt ok, ținând cont că maximul este 45km/h. După ce m-am obișnuit cu jucăria, merg în majoritatea timpului cu frânarea pe motorul electric, folosind mult mai puțin frânele față de un moto clasic. La partea de piese, cele mai "grele" financiar sunt în ordine: bateria, motorul și controlerul. Restul sunt abordabile. Nu am idee cât durează, dar din ce am văzut pe net, sunt vândute prin Europa, deci au probabil stocuri pe continent. Un alt aspect de care am ținut cont a fost greutatea mică de 70kg și faptul că o poți căra cu o mașină adecvată și culcată - nu curge nimic din ea, se încarcă relativ ușor. Se înmatriculează ca moped, la primărie.
  9. Salutare. Am achizționat jucăria din fotografii strict pentru deplasări urbane. Prețul este abordabil, mai ales dacă comparăm cu trotinete chiar mai pricopsite ca preț. Asta are ținută de motocicletă totuși. Se poate conduce cu B-ul (este moped), are limitare la 45km/h, însă se vede că ar mai fi avut potențial. Pleacă destul de tare la semafor (mai repede ca mașinile), iar la filtrarea în blocaje nu are rival. La 100kg ale mele, pe modul sport trece ușor de 50km autonomie cu un plin. Încărcarea durează între 3 și 4h în funcție de cât de goală este. Are 70kg, se manevrează foarte ușor în curte și în spații cu probleme. Suspensiile sunt super. Am zis să postez câteva info, poate mai sunt persoane care ar avea nevoie de info suplimentare.
  10. Felicitări pentru agregat. Cum se prezintă autonomia și ținuta de drum în oraș? Are zvâc? Cam până la ce viteză se menține rezonabil în trafic? Asta dacă ai avut timp să îți faci o idee.
  11. BMW F 850GS, 2023, garanție octombrie 2028, 9800 km. Revizie 10.000km făcută la Bavaria. Dotări standard: - DTC (control dinamic tracțiune) - ABS PRO - Faruri și semnalizatoare LED - Dynamic ESA - Lanț M Endurance - Cric Central - MSR (control dinamic cuplu motor) - Moduri de conduri profesionale - Manșoane încălzite - RDC - Pilot automat - Quickshifter Adăugate: - crash bar SW-Motech - parbriz Wunderlich (sau cel original) - șa Wunderlich joasă (pentru doritori se poate vinde cu șaua originală Confort) - top case + cutii laterale originale Vario. Fără lovituri, zgârieturi, căzături sau alte evenimente. Nu s-a făcut off-road cu ea, are cauciucurile originale cu urme minime de uzură. Preț 11.450 EUR Proprietar persoana fizica, se oferă certificat fiscal in ziua tranzacției (dacă este până în ora 15:00). Telefon: 0767234234
  12. Salut. Dacă este doar 1500 EUR, te scoți doar cu roțile. Nu zice nimic de anul fabricației sau numărul de ore de funcționare, iar defectele sunt descrise prea vag. Sezoanele de recoltare nu spun mare lucru despre cât de forjată e, poți recolta 50ha sau 5.000 ha într-un sezon. Eu i-aș cere mai multe detalii și poze.
  13. Asta este o postare făcută de AI ? Pare un soi de rezumat "ciudat" la textul cu care am inițiat topicul.
  14. Bavaria. Așa este, mai ales dacă ne gândim că la mașinile pe cardan, cel de fabrică poate să înghită sute de mii de kilometri fără probleme. Cei 60 mii sunt puțini prin comparație, dar cine știe ce țeavă subțire sau cu ce compoziție folosesc ei ca material :). Probabil cu oțel plin sau alt material se mai adaugă niște kg și dă prost în specificații. Și nu în ultimul rând service-urile de marcă trebuie să trăiască și ele bine. Faptul că la 1300 GS se schimbă la 90.000 km cum se spunea anterior arată că se poate dacă vrei să îmbunătățești ceva.
×
×
  • Creează nouă...