Feuzi
Membru-
Număr conținut
13 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Vizitatori Recenți Profil
407 citiri profil
Feuzi's Achievements
Newbie (1/14)
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
L-am lasat la mecanic, deja am comandat o garnitura de chiluoasa ... Vedem Mai departe
-
Nu . Si in gol are aceeasi problema.
-
De ce spui asta? Explica mi te rog sa inteleg si sa invat cu ocazia asta OMG .. CE PROST SUNT ... this is true actually ... M am bucurat ca am gasit "problema" si creieru meu nu s a Mai strofocat sa gandeasca aparent .... Pffff
-
Ce vrei sa spui? . 2 bujii , motor Rotax .
-
Da rateuri si pe liber .. ulterioram facut un test pe pistoane cu servetele ... Am scos bujiile si am bagat doua servetele si i am dat la automat ... Ub servetele sare, unu nu ... ceea ce ma duce cu gandul la compresie 0 pe un piston ... Tre sa desfaca motoru supape cva ... Sunt pamant Nu-mi dau seama daca e vreo gluma? :)). Sau ce vrei sa zici?
-
Salutare forum! O sa-mi dau si eu aici offul ca nu Mai stiu ce sa-i fac. Povestea incepe asa : Am un bmw f650cs scarver 2004 - 70mii km. Am plecat cu el in Bulgaria in vacanta, am ajuns acolo cu becul de la rezervor aprins. Motorul a stat parcat o saptamana, nu l-am miscat . Dupa concediu l-am pornit, mergea bine, am mers cu el 10km pana la cea Mai apropiata benzinarie (petrol) fix inainte de benzinarie am luat o groapa pe care nu am bagat o in seama prea mult initial ( acum ma gandesc la ea ) Am facut full(11litri) - plec de la benzinarie, in 10 km motorul nu Mai trage IL simt ca se ineaca, initial am zis ca am bagat ca prostu motorina dar nu. Am zis clar benzina proasta .... La jumatea drumului motocicleta in trepte inferioare refuza sa se turereze. a-1-a cand dau sa plec de pe loc sa aude ca si cum trage aer fals si se oprestel cu un sunet ciudat (fier pe fier) in a doua la fel .... Daca o turez peste 2500rpm dupa merge bine pana pe la 120km/h, aici iar incepe distractie ... Se aude precum se ineaca cu aer Sau ceva cu foarte mult aer .... Daca acceler usor, usor creste in viteza, daca Ii dau tare nici o sansa .... Nu se tureaZa si pierd viteza evident . pe niste serpentine in drum spre casa abia le am urcat ca nu tragea deloc 1a 2a nema .. la deal nu tragea ... Doar super turata si lasat ambreiajul usor ... Mai Mai sa ma ridic intr o toata ... am ajuns in Romania si s a aprins becul . ( Am scapat in mintea mea) BAG PETROM 95 . Nici o schimbare . Am ajuns acasa si am inceput : 1. Verificat filtru aer 2. Schimbat bujii 3. Am scos bateria sa I resetez calculatoru de bord 4. Am scos si bagat toate mufele alea de pe langa injector .. 5. Am scos tot exteriorul pana la injector si l am pornit fara acoperirea aia, ca am zis ca nu trage aer ... Degeaba ... 6. Am verificat filtru de benzina care e integrat in pompma . L-am deconectat si i-am dat doua chei, arunca benzina ca nebunu deci nu pare infundat . CE POATE FII BROO???? AJUTOR VA ROG .
-
Salutare ! Mă poate îndruma cineva spre un mecanic serios și dedicat, in București ? De preferat Sectorul 1-2 Dețin un BMW f650cs mono cilindru din 2004 Problema? La ultima oprire am observat că îmi curge apa din radiator .. probabil o crăpătură fisura ceva .. sau chiar furtun ..
-
Salut! Iti cauti motor si nu stii de unde sa incepi, umbli toata ziua pe site-urile de "specilitate", pana cand nimeresti acest forum... Aici il gasesti pe Marcel aka "motologistic" si incepi sa rasfoiesti pagina cu pagina, iei la bani marunti fiecare replay, fiecare recenzie, incepi sa prinzi curaj, parca ai apela si tu la el. Urmatoarea intrebare care iti vine in minte "oare e pe bune, oare o sa fuga cu banii mei?!". Hai ca prinzi un pic mai mult curaj si-l suni pe om, ca sa vezi tu "care-i treaba cu el". Surprinzator pentru tine, discutia care pentru tine era doar ca sa te convingi ca "nu e ce trebuie", ajunge sa nu se mai termine, pentru ca omu' iti ofera foarte multe informatii utile si folositoare, mult mai multe decat ai putut tu sa gasesti in cele n ore de cautat pe net. De la sugestii de motoare potrivite pentru tine pana la particularitatiile fiecarui motor care te intereseaza. Ca sa nu mai spun de sfaturile despre echipament, inmatriculare motor etc. E posibil ca dupa discutia cu el, sa iti pui cateva semne de intrebare in ceea ce priveste motorul pe care-l vrei acum, poti sta linistit, el iti ofera timp de gandire si nu pune presiune pe tine de niciun fel. Intr-un final, iti iei inima in dinti si te vezi cu el, ii dai banii si numeri zilele pana cand o sa primesti urmatoarele vesti de la el. Este posibil sa nu gaseasca din prima motorul potrivit (din punct de vedere al carcateristicilor, pretului etc), dar asta nu-l opreste sa continue sa caute alaturi de tine cea mai buna optiune pana cand gaseste. In acest punct, vei primi sesiuni live de poze si filmari cu viitorul tau motor, in cazul in care iti dai acceptul pentru acesta, urmeaza negocierea. In acest punct, poti sa ai convingerea ca Marcel va face tot posibilul sa obtina un pret cat mai redus. Acum, inima iti vine la loc, te relaxezi si astepti cu nerabdare sa iti vina motorul acasa. In cateva randuri, am incercat sa descriu prima mea experienta cu Marcel, pe care-l recomand cu drag si cu care sper sa raman prieten. In videoclipul atasat, puteti sa urmariti cateva din momentele de bucurie pe care le-am simtit eu astazi cand am primit motorul. In incheiere... MULTUMESC, MARCEL! Scarver.mp4