Jump to content

borisake

Membru
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

About borisake

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    tomulescusorin@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Numar Moto
    B 44 EYU

Profile Fields

  • Interests
    autoturisme, motociclete, calatorii, sporturi extreme (adrenalina)
  1. Sal! Mai este de actualitate anuntul? Multumesc.
  2. Sal. Statorul de la alternator (motor PC25) de la Honda CBR F2 este? Multumesc.
  3. Sal. Statorul de la alternator de la Honda CBR F2 este? Multumesc.
  4. Sal. Am o toba de f3 din 96 si galerie. Adica complet. Daca te interesaza. Toba nu e lovita e impecabila. 150 lei. E neagra. Cu galerie e 250 lei complet. Daca esti interesat ma gasesti la 0721.806.200 sau zanfirescu _cezar

  5. Deci pana la urma se plateste sau nu vigneta?
  6. Uite aici: Rezerva (sus) ; Off (la mijloc) ; On (jos).
  7. Si ca sa reiau problema. Multumesc Cristi pt incurajare. Acum sa va zic ce am facut: Am rebobinat alternatorul 180 lei garantie 1 an, am cumparat de la un coleg de pe forum un releu nou mare cu cooler pe el (ca asta ) si am montat pe el un ventilator de la o sursa de PC mare cat el. Dupa care i-am mutat locul de prindere, nu l-am m-ai lasat acolo sub sa, l-am montat sub carena fata pe langa far ca sa nu se mai incinga de la motor. Rezultatul este ca releul nu se mai incinge ca inainte si functioneaza perfect. O sa revin si cu ceva poze de la fata locului, adica unde este el montat.
  8. De unde gasim asta: Par zdravene si sigur nu or sa mai clantane distributiile, dar exista si un dar, nu o sa mai existe elasticitatea aia la socuri si ma gandesc ce poate sa se intample. Eu stiu ca atunci cand montezi un intinzator nou mai intai trebie sa il incarci tu manual si anume scufundat total intr-un vas si apasat pe pistonas pana iese tot aerul din el si pistonasul se va bloca, deci cam tot ca surubul asta manual. Deci? Voi ce parere aveti?
  9. Lac avea si destul de bine aranjat, sarma noua, sper sa fi fost eu ghinionist atunci.
  10. Desfacut din nou motorul (capacul de la alternator) si concluzia a fost una: o tola din alternator prajita. Dus iarasi alternatorul la rebobinat. Mosul zice ca s-a incins alternatorul prea tare si ca de aceea s-a ars. Ma gandesc ca s-a incins tot din cauza releului ca si el se incingea foarte tare, nefind la randul lui bine racit. Drept urmare m-am hotarat sa-l mut in fata pe langa far si i-am atasat si un ventilator mare. Luni astept sa iau alternatorul de la rebobinat, sa-l montez si sa vad cum decurge treaba cu el mutat de acolo.
  11. Costumul este bi-color sau aveai manusi lungi pana peste coate?
  12. La infasurarea alternator unde se gasesc cele 3 fire galbene trebuie sa ai pana la 70V CA la masurarea oricarora dintre cele 3 fire, adica A, B si C astfel A+B, A+C, B+C. Trebuie sa ai valori asemanatoare si sa ai in jur de 60-70V CA in ture, peste 5000 rot/min. Daca nu ai valiri egale inseamna ca ti s-a strapuns o infasurare sau ti-a intrat in scurt statorul asa zis alternator. Se rebobineaza, pe mine m-a costat parca 200 lei rebobinajul. Daca valorile sunt bune inseamna ca problema ta nu este de la alternator. Poate releu. La relanti fara consumatori trebuie sa ai undeva la 14.2 V CC si in ture cam la fel, iar cu consumatori la relanti sa ai undeva la 13.9 V CC si in ture tot 14.2-14.4 V CC. Uite si aici. /index.php?...246544&st=0
  13. Sal. Un releu de incarcare, care sa va incurce prin casa aveti? Sunt la al 4-lea, ma dispera.
×
×
  • Create New...