Sari la conținut

borisake

Membru
  • Număr conținut

    79
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    tomulescusorin@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    B 44 EYU

Informații profil

  • Interests
    autoturisme, motociclete, calatorii, sporturi extreme (adrenalina)

borisake's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sal. Am o toba de f3 din 96 si galerie. Adica complet. Daca te interesaza. Toba nu e lovita e impecabila. 150 lei. E neagra. Cu galerie e 250 lei complet. Daca esti interesat ma gasesti la 0721.806.200 sau zanfirescu _cezar

  2. Uite aici: Rezerva (sus) ; Off (la mijloc) ; On (jos).
  3. Si ca sa reiau problema. Multumesc Cristi pt incurajare. Acum sa va zic ce am facut: Am rebobinat alternatorul 180 lei garantie 1 an, am cumparat de la un coleg de pe forum un releu nou mare cu cooler pe el (ca asta ) si am montat pe el un ventilator de la o sursa de PC mare cat el. Dupa care i-am mutat locul de prindere, nu l-am m-ai lasat acolo sub sa, l-am montat sub carena fata pe langa far ca sa nu se mai incinga de la motor. Rezultatul este ca releul nu se mai incinge ca inainte si functioneaza perfect. O sa revin si cu ceva poze de la fata locului, adica unde este el montat.
  4. De unde gasim asta: Par zdravene si sigur nu or sa mai clantane distributiile, dar exista si un dar, nu o sa mai existe elasticitatea aia la socuri si ma gandesc ce poate sa se intample. Eu stiu ca atunci cand montezi un intinzator nou mai intai trebie sa il incarci tu manual si anume scufundat total intr-un vas si apasat pe pistonas pana iese tot aerul din el si pistonasul se va bloca, deci cam tot ca surubul asta manual. Deci? Voi ce parere aveti?
  5. Lac avea si destul de bine aranjat, sarma noua, sper sa fi fost eu ghinionist atunci.
  6. Desfacut din nou motorul (capacul de la alternator) si concluzia a fost una: o tola din alternator prajita. Dus iarasi alternatorul la rebobinat. Mosul zice ca s-a incins alternatorul prea tare si ca de aceea s-a ars. Ma gandesc ca s-a incins tot din cauza releului ca si el se incingea foarte tare, nefind la randul lui bine racit. Drept urmare m-am hotarat sa-l mut in fata pe langa far si i-am atasat si un ventilator mare. Luni astept sa iau alternatorul de la rebobinat, sa-l montez si sa vad cum decurge treaba cu el mutat de acolo.
  7. Costumul este bi-color sau aveai manusi lungi pana peste coate?
  8. La infasurarea alternator unde se gasesc cele 3 fire galbene trebuie sa ai pana la 70V CA la masurarea oricarora dintre cele 3 fire, adica A, B si C astfel A+B, A+C, B+C. Trebuie sa ai valori asemanatoare si sa ai in jur de 60-70V CA in ture, peste 5000 rot/min. Daca nu ai valiri egale inseamna ca ti s-a strapuns o infasurare sau ti-a intrat in scurt statorul asa zis alternator. Se rebobineaza, pe mine m-a costat parca 200 lei rebobinajul. Daca valorile sunt bune inseamna ca problema ta nu este de la alternator. Poate releu. La relanti fara consumatori trebuie sa ai undeva la 14.2 V CC si in ture cam la fel, iar cu consumatori la relanti sa ai undeva la 13.9 V CC si in ture tot 14.2-14.4 V CC. Uite si aici. /index.php?...246544&st=0
  9. Sal. Un releu de incarcare, care sa va incurce prin casa aveti? Sunt la al 4-lea, ma dispera.
  10. Salutare la vecini. Am si eu nevoie de un releu incarcare pt Honda mea CBR 600 F2, poate sa fie si de pe un alt tip de moto important este sa aibe 5 fire. 3 galbene de la infasurarea alternator si 2-ua; unul rosu (+) si unul verde (-) si sa aibe radiator si evident, pret decent. Multumesc, as fi la al 4-lea.
  11. O sa incerc si cu alta baterie, dar nu prea imi vine sa cred. Va tin la curent. Ce as vrea si eu niste curent... Mesaj completat Am incercat si cu o alta baterie relativ noua de pe un motor in firea lui. Si am observat ca atunci cand este rece si motorul si releul acesta genereaza 14.2v dar dupa ce se incalzeste nu mai face mai mult de 12.7v. Deci este praf, releul. Concluzia este ca imi trebuie un alt releu, nou poate si o baterie noua sigur si eventual sa ii schimb locul sau sa ii fac ceva sa se ventileze ca de la excesul de caldura banuiesc ca o ia razna. Mesaj completat Vineri am primit noul releu. Nu este OEM, nici nu are 5 fire ca cele vachi. Este unul AM, nou si are 7 fire in componenta, recte 3 albe (cele OEM erau galbene de la infasurarea alternatorului) si inca 4 fire 2 rosii si 2 verzi, cel OEM era cate unul de fiecare culoare, dar nu este o probleme se leaga intre ele culorile astfel ramanand cate unul de fiecare culoare asemanator cu cel OEM. Am gasit si un ventilator care sa potriveste manusa pe releu, zici ca pt el este facut. Acum vreau sa gasesc o mufa cu 5 papuci, mama/tata, sa cositoresc toate firele pe papuci si sa il montez undeva intr-un loc mai aerisit decat l-a prevazut fabricantul. Voi ce parere aveti? Mesaj completat Nu isi mai arunca nimeni un ochi pe aici?
  12. Ok, corecta si afirmatia asta, dar dupa ce porneste de ce nu incarca? De ce nu se duce in 14 si ... V, nu din cauza releului? Eu aveam la relanti 12.2 V si in ture mari abia 13 V fara consumatori.
  13. Am revenit si eu cu beleaua mea. Am masurat prima data tensiunea din baterie 12.4 V, cu aparatul infipt in borne si i-am dat la cheie, 6,5 V (a scazut la jumatate) stiam ca trebuie sa scada, dar parca nici chiar asa. Nu a pornit la cheie, deci am impins-o si am continuat masurarea dupa pornire. Cu motorul la relanti si fara consumatori aveam 12.5 V cu consumatori aveam 11.3 V, in ture fara consumatori maxim 13 V si cu consumatori undeva pe la 12.1 V, deci o ghena de releu, sa-i fie tarana usoara. Am mai masurat tensiunea data de alternator pe CA intre cele 3 fire galbene si la relanti cu mufa scoasa din releu aveam 12 si ceva V (nu mai stiu cat) la toate cele 3 fire combinate intre el, iar in ture facea si 60 V, deci zic ca asa zisul alternator isi face treaba. Acum de unde sa gasesc si eu un releu care sa ma tina si pe mine un sezon nu jumate. Mufele si toate cele le-am curatat si gresat mai de mult, nu au si nici nu au avut probleme. Poate doar sa ii adaptez un cooler sau sa ii schimb locul unde este montat sau si una si cealalta. Astept sfaturi.
  14. Pai asta nu este o solutie, ca poate sarim din lac in put.
×
×
  • Creează nouă...