O sa incerc si cu alta baterie, dar nu prea imi vine sa cred. Va tin la curent. Ce as vrea si eu niste curent...
Mesaj completat
Am incercat si cu o alta baterie relativ noua de pe un motor in firea lui.
Si am observat ca atunci cand este rece si motorul si releul acesta genereaza 14.2v dar dupa ce se incalzeste nu mai face mai mult de 12.7v.
Deci este praf, releul.
Concluzia este ca imi trebuie un alt releu, nou poate si o baterie noua sigur si eventual sa ii schimb locul sau sa ii fac ceva sa se ventileze ca de la excesul de caldura banuiesc ca o ia razna.
Mesaj completat
Vineri am primit noul releu. Nu este OEM, nici nu are 5 fire ca cele vachi. Este unul AM, nou si are 7 fire in componenta, recte 3 albe (cele OEM erau galbene de la infasurarea alternatorului) si inca 4 fire 2 rosii si 2 verzi, cel OEM era cate unul de fiecare culoare, dar nu este o probleme se leaga intre ele culorile astfel ramanand cate unul de fiecare culoare asemanator cu cel OEM.
Am gasit si un ventilator care sa potriveste manusa pe releu, zici ca pt el este facut.
Acum vreau sa gasesc o mufa cu 5 papuci, mama/tata, sa cositoresc toate firele pe papuci si sa il montez undeva intr-un loc mai aerisit decat l-a prevazut fabricantul.
Voi ce parere aveti?
Mesaj completat
Nu isi mai arunca nimeni un ochi pe aici?