Sari la conținut

Cercelush

Membru
  • Număr conținut

    125
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Harghita
  • Motocicleta
    Kawasaki VN750

Cercelush's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vorbesti cu baietii de la Salvamont (chiar langa centrul de informare) si o lasi in parcarea lor; eu asa am facut si a fost in regula.
  2. A fost o intrunire foarte faina; multumesc Chopper Academy! O asteptam pe urmatoarea! P.S. "Scapari" se intampla tot timpul, oameni suntem...
  3. Cercelush

    Kawasaki Vulcan

    Se pare ca are pastile intre culbutori si supape:
  4. Cu tine m-am intalnit la iesirea din tunel? In Cheile Bicazului... Mergeai catre Chei, eu oprisem.
  5. Cercelush

    Kawasaki Vulcan

    Si eu tot la 3 ture le-am reglat; pentru filtrele de aer folosesc spray pentru impregnat. Nu le-ai imbibat prea tare?
  6. Cercelush

    Kawasaki Vulcan

    Salut; ce reglaje i-ai facut? Al meu ia 4-5 la suta.
  7. Ai incercat aici? http://www.metricmotion.ro/contact.html
  8. Ok, acum e timpul sa pun in practica ce-am invatat aici... doar asteptam primavara, nu?
  9. Multumiri initiatorului acestui topic! O mana de ajutor celor care chiar tin la motoarele lor.
  10. Voi incerca cu alta baterie... a mea se pare ca are 2 ani si ceva... Releul e tot SH, asa ca nu pot fi sigur; multumesc pentru sfaturi!
  11. Salut; am si eu o problema asemanatoare... la relanti imi incarca putin peste 12 V, pe la 2500 rotatii imi scoate 13 si ceva-14, iar la turatie mai mare incepe sa scada aproape de 13 V. Am schimbat releul de incarcare, aceeasi problema; am masurat statorul, nu e intrerupt si nici nu da la masa... Motorul merge, cateodata porneste mai greu, problema e in oras cand trebuie sa stau la vreun semafor, daca imi porneste ventilatorul, mi se opreste motorul; macar il pot porni repede... o idee, ceva...? Multumesc!
  12. Am inteles; banuiam asta, de aceea am intrebat. Ramane sa schimb pompa de ulei si sa folosesc aceleasi cartere cu tot ce au inauntru. Va multumesc pentru sfaturi! Totusi, ce sa folosesc pentru etansare?
  13. Salutari; oameni buni, povestea e urmatoarea: vreau sa folosesc carterele de la 2 motoare diferite. Intrebare: pot sa asamblez carterul din dreapta de la un motor cu cel din stanga de la alt motor? Poate pare o intrebare stupida, dar mai bine intreb pentru ca nu stiu daca sunt prelucrate individual sau perechi. Inca ceva: ce solutie pot folosi pentru etansare? Acum ceva timp am folosit Loctite 5920; alte idei? Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...