-
Număr conținut
7.061 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
București
-
Permis moto din
2004
-
Motocicleta
Honda SH125 /Yamaha FJR 1300
-
Numar moto
SBK
-
Club
SBK
Informații profil
-
Motociclete detinute
MzTs150/DNEPR/Yamaha XJ/919 Fireblade/Ducati St4/Transalp/VFR750-1/BMW K 1100RS/VFR750-2/VS800/CBR1000F/VespaGTS/Pan1100/VS1400/Hayabusa/NTV/Scarabeo/K1/900RR/929RR/954RR/Varadero/St1300/Softail/XJR1200/K1200RS/GL1200/GL1500/VL1500/929/K2/GTR1400,09 Busa,
-
Alte autovehicule si vehicule
VMax 1200, ZZR 1200, F 650 Twin, CBR F5, Ducati Monster S2R, CRF 1000 AT, Yamaha FJR, CBR 1000 RR 09, Honda SH 125
Gixu.'s Achievements
Enthusiast (6/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
De unde ti-ai luat termoscud-ul si cati bani a fost? Aparent toată lumea a profitat de oferta Onda de toamnă.
-
Daca cu 1 milion plus X din sponsorizări moare sărac, ma gândesc ca matele esti inventatorul Bitcoin :)) Anul 2026 este anul de trecere catre noua clasă. Nimeni n-a inteles de ce a venit Yamaha acum cu noul V4. Mai mergeau pe burta un an si veneau direct in 2027 cu varianta V4 de 850 cc. 2027 ca fi un an foarte interesant. Pe langa campionii fara contract, sunt cativa Rookie care ajung la maturitate si incep sa-si arate adevărul potențial. Marquez a ridicat enorm stacheta anul asta. A arătat insa si cat de vulnerabil este. E mereu la o căzătură de sfârșitul carierei iar cursele, asa cum sunt ele, sunt mai interesante fără el. Sunt impredictibile.
-
A declarat ca voia sa se termine cursa odată, ca ii era frica sa nu se accidenteze din nou si se gandea ca vrea acasa, sa se odihneasca. Declaratie sincera și copilărească. Mai ales pentru un campion cu pretentii la locuri de top in THE CHAMPIONSHIP! Scuzati romgleza.
-
Eu cred ca va merge la Honda sau la Aprilia. Honda e intr-un trend ascendent iar Aprilia are momentan o problemă mare cu Martin. Daca i-a intrat frica in oase, n-o sa mai performeze . Declaratiile lui de dupa ultima etapa i-au cam aruncat in aer sansele la alta echipa de uzină. Rossi n-a mai fost acelasi dupa accidentul unde s-a ales cu dubla fractura. N-a mai avut sclipirea aia si a devenit mult mai dispus sa creeze scandal cand si-o lua.
-
Nu sunt pesimist, ma enervează insa disperarea cu care cei de la Yamaha se agață de Toprak si, in paralel, dau cu piciorul in singurul lor pilot dovedit
-
Aparent, de cand au semnat cu Toprak, oficialii/fanii Yamaha au inceput să lovească in singurul pilot care le aduce puncte. Greșeală Campionatul de WSBK e la ani lumina de MotoGp. Spre deosebire de WSBK, minunea turceasca nu poate sa-i limiteze turatie, umple motorul lui Marquez/Fratsu' de plumb! Aștept jumătatea sezonului, atunci cand incep scuzele prostesti. Yamaha e im cacao și pentru ca au piloti care nu perforează. Rins e o umbră de la ultimul accident iar Miller e baiatul ala cu pasaport australian. Honda a inteles ca au cacao steagul si au angajat oameni ok. Marini e muncitor, talentat. Colegul lui e acolo sus la nivel dedicatie. La echipa satelit Zarco e stelar. De anul asta au inteles ca proiectul "asiatic" e momentan in impas si i-au facut un bypass. Toprak se va impiedica fix de mandrie. Si nu de a lui. De a lui Sofuoglu.
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
He learned from the best :)) -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Superba cursa lui Acosta. Pacat ca nu-l ajuta materialul de concurs. Astept sa vad unde ajunge de la KTM. E pacat sa-l irosească. Bez cerebral. Bulega, poate se va descurca mai bine tura urmatoare. E si un mic avertisment pentru Toprak, WSBK nu e la nivelul MotoGp . Legat de Jacopo, oricine l-a vazut pe Adancata la o etapă MotoRC a zis ca e de pe alta planetă. -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Aparent nu prea recupereaza nimic Zici ca i-au pus motor de Honda pe ascuns :)) Bez este pilotul nr 1 de facto la Aprilia anul asta. Calculat, muncitor, modest. Fix opusul colegului... -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Ușor, ușor va face doar MM & Bro timp bun, apoi Ducati va deveni one man show ca dupa cativa ani sa-si caute piloti platiti cu multe milioane si sa nu vina nimeni. Suna cunoscut,nu? Deja Vu -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Limbajul medical de lemn. Totul e minunat pana cand nu mai e. Sansele ca pustiul sa scape sunt mici spre zero. Atata timp cat se insista pe faptul ca situația e critica e clar, sunt procese expansive in joc care dau sperante minime. Despre Rueda si insistenta cu care platforma MotoGp refuza sa recunoasca gafa lui, e clar. Ca tot a mentionat cineva incidentul de pe Adancata, ca si comparatie...Pe Adâncata imbecilul ala a iesit de la boxe direct pe jumatatea liniei drepte. Aici un pilot lent a fost spulberat de un pilot care era atent probabil la bord sau se gandea la sezonul viitor . Cand mergi pe pista nu te gândești la cai verzi pe pereți, mai ales cand incerci sa dobori recordul circuitului intr-un (cuvant urat) de tur de formare. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Marquez a facut ceva asemănător acum vreo 13-14 ani. Cele mai imbecile accidente se intampla la Moto3. Lipsa de maturitate isi spune cuvântul. Cu putin noroc Rueda i-a curmat pustiului doar cariera. Care crede ca dupa stop-uri repetate resuscitate, o fractura deschisă si plamanii loviți serios cineva mai poate sa revina la cel mai inalt nivel al unui sport, crede si in barza la 30+ ani ... Parca regula era că cel din spate are grija sa depășească astfel incat sa nu-l puna in pericol pe cel din fața lui... -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
E inca in teste Ce a facut Vale cu primul M1 e aproape imposibil de egalat in era modernă. Modelul nou are nevoie de ani pana la o semi maturizare. La Moto3 s-a lasat iar cu accident grav. Desi nu sunt copiii care merg de ieri pe motor, lipsa de atentie si gandul la gâște duce la accidente foarte grave. Accidentul e asemanator cu al lui Marquez, cand aproape si-a pierdut vederea pentru prima oară. Sunt curios cum o sa arate cursele de Moto3 din 26' cand vir avea motoare de R7... -
Sus cu topicul. Monsterul a absolvit cu brio inca un curs @RiderAcademy pe deja celebrul Motorpark. N-a fost "hingherit" pentru ca nu e motocicleta potrivita pentru asa ceva, dar si-a facut treaba cu brio la un tempo decent, fun. Geometria te răsplătește daca o ghidonezi cursiv, nu o bruschezi. Suspensia, desi arhaica, face față cu brio unui Trackday lejer, de toamnă târzie. Frânele? Se descurca decent. Nu scoti timpii lui Jacopo, nu esti nici pe aproape dar e fun. La capatul liniei drepte franezi si tu la semnul de 200m, nu te lăcomești la 100 sau doamne fere la 50m :)). Motorul? Brrrr, desi are doar 77 cai, datorita caracterului liniar iti permite sa urmezi o succesiune de viraje si sa inchizi un ac de păr fara sa ai senzatia ca esti mult sub ceea ce poate el. E doar senzatia, el poate mult mai mult decat poti tu, err, eu. Dar vrem sa plecam acasa si vrem sa ne bucuram de plimbari in continuare. Concluzia? Desi este o motocicleta basic, suspensia e super simpla, motorul are doar 77 cai iar franele au primit critici si chiar au gost schimbate de multi proprietari (n-o sa fie cazul meu), S2R-ul te bucura, fie ca il duci sa vada circuitul, fie ca ii arati drumurile judetene de prin țară (sau de peste hotare) hâc. Stiu ca am scris mult, mulțumesc pentru rabdare & hai sa trezim topicul asta ! Liber la postat! :))
