-
Număr conținut
7.055 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
București
-
Permis moto din
2004
-
Motocicleta
Ducati Monster/Yamaha FJR
-
Numar moto
SBK
-
Club
SBK
Informații profil
-
Motociclete detinute
MzTs150/DNEPR/Yamaha XJ/919 Fireblade/Ducati St4/Transalp/VFR750-1/BMW K 1100RS/VFR750-2/VS800/CBR1000F/VespaGTS/Pan1100/VS1400/Hayabusa/NTV/Scarabeo/K1/900RR/929RR/954RR/Varadero/St1300/Softail/XJR1200/K1200RS/GL1200/GL1500/VL1500/929/K2/GTR1400,09 Busa,
-
Alte autovehicule si vehicule
VMax 1200, ZZR 1200, F 650 Twin, CBR F5, Ducati Monster S2R, CRF 1000 AT, Yamaha FJR,
Gixu.'s Achievements
Enthusiast (6/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
He learned from the best :)) -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Superba cursa lui Acosta. Pacat ca nu-l ajuta materialul de concurs. Astept sa vad unde ajunge de la KTM. E pacat sa-l irosească. Bez cerebral. Bulega, poate se va descurca mai bine tura urmatoare. E si un mic avertisment pentru Toprak, WSBK nu e la nivelul MotoGp . Legat de Jacopo, oricine l-a vazut pe Adancata la o etapă MotoRC a zis ca e de pe alta planetă. -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Aparent nu prea recupereaza nimic Zici ca i-au pus motor de Honda pe ascuns :)) Bez este pilotul nr 1 de facto la Aprilia anul asta. Calculat, muncitor, modest. Fix opusul colegului... -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Ușor, ușor va face doar MM & Bro timp bun, apoi Ducati va deveni one man show ca dupa cativa ani sa-si caute piloti platiti cu multe milioane si sa nu vina nimeni. Suna cunoscut,nu? Deja Vu -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Limbajul medical de lemn. Totul e minunat pana cand nu mai e. Sansele ca pustiul sa scape sunt mici spre zero. Atata timp cat se insista pe faptul ca situația e critica e clar, sunt procese expansive in joc care dau sperante minime. Despre Rueda si insistenta cu care platforma MotoGp refuza sa recunoasca gafa lui, e clar. Ca tot a mentionat cineva incidentul de pe Adancata, ca si comparatie...Pe Adâncata imbecilul ala a iesit de la boxe direct pe jumatatea liniei drepte. Aici un pilot lent a fost spulberat de un pilot care era atent probabil la bord sau se gandea la sezonul viitor . Cand mergi pe pista nu te gândești la cai verzi pe pereți, mai ales cand incerci sa dobori recordul circuitului intr-un (cuvant urat) de tur de formare. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Marquez a facut ceva asemănător acum vreo 13-14 ani. Cele mai imbecile accidente se intampla la Moto3. Lipsa de maturitate isi spune cuvântul. Cu putin noroc Rueda i-a curmat pustiului doar cariera. Care crede ca dupa stop-uri repetate resuscitate, o fractura deschisă si plamanii loviți serios cineva mai poate sa revina la cel mai inalt nivel al unui sport, crede si in barza la 30+ ani ... Parca regula era că cel din spate are grija sa depășească astfel incat sa nu-l puna in pericol pe cel din fața lui... -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
E inca in teste Ce a facut Vale cu primul M1 e aproape imposibil de egalat in era modernă. Modelul nou are nevoie de ani pana la o semi maturizare. La Moto3 s-a lasat iar cu accident grav. Desi nu sunt copiii care merg de ieri pe motor, lipsa de atentie si gandul la gâște duce la accidente foarte grave. Accidentul e asemanator cu al lui Marquez, cand aproape si-a pierdut vederea pentru prima oară. Sunt curios cum o sa arate cursele de Moto3 din 26' cand vir avea motoare de R7... -
Sus cu topicul. Monsterul a absolvit cu brio inca un curs @RiderAcademy pe deja celebrul Motorpark. N-a fost "hingherit" pentru ca nu e motocicleta potrivita pentru asa ceva, dar si-a facut treaba cu brio la un tempo decent, fun. Geometria te răsplătește daca o ghidonezi cursiv, nu o bruschezi. Suspensia, desi arhaica, face față cu brio unui Trackday lejer, de toamnă târzie. Frânele? Se descurca decent. Nu scoti timpii lui Jacopo, nu esti nici pe aproape dar e fun. La capatul liniei drepte franezi si tu la semnul de 200m, nu te lăcomești la 100 sau doamne fere la 50m :)). Motorul? Brrrr, desi are doar 77 cai, datorita caracterului liniar iti permite sa urmezi o succesiune de viraje si sa inchizi un ac de păr fara sa ai senzatia ca esti mult sub ceea ce poate el. E doar senzatia, el poate mult mai mult decat poti tu, err, eu. Dar vrem sa plecam acasa si vrem sa ne bucuram de plimbari in continuare. Concluzia? Desi este o motocicleta basic, suspensia e super simpla, motorul are doar 77 cai iar franele au primit critici si chiar au gost schimbate de multi proprietari (n-o sa fie cazul meu), S2R-ul te bucura, fie ca il duci sa vada circuitul, fie ca ii arati drumurile judetene de prin țară (sau de peste hotare) hâc. Stiu ca am scris mult, mulțumesc pentru rabdare & hai sa trezim topicul asta ! Liber la postat! :))
-
Mi-am adus de curand un FJR 2001 din Germania. Am mers ieri toata ziua prin oras si n-am observat problema descrisa de tine. Se inclina intuitiv, tine trasa, vibrează extrem de putin. Vezi gumele, rulmetii de jug, eventual furca.
-
Am fost si la un curs al celor de la Rider Academy pe Adancata unde Monsterul s-a comportat exemplar. Am avut grija sa nu-mi bat joc de el cu frane de motor stupide si turatii ridicole. A fost perfect pentru exersatul traselor ideale.
-
-
Am trecut si miercuri pe acolo. Tot eu cu mine eram :))
-
-
Daca-i da cu plus, eu cred ca fac macar o iesire si luna asta :)) Daca nu-i vremea ok, imprumut un scuter doar ca sa ma incadrez in categoria de mai sus :)))))
