Jump to content

Recommended Posts

wanted !

 

toti banditii , posesorii de bandite (suzuki gsf) sunt invitati sa posteze aici poze, intrebari, idei, service (sort of ....totul despre )

 

va asteptam cu drag,

 

 

hot_wheel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.te rog sa-mi spui si mie cum se comporta banditul de 400,in comparatie cu gs500,gpz500,kawasaki er500.dc nu stii despre toate,macar despre cele de care ai auzit cate ceva...thx

asfalt uscat

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.te rog sa-mi spui si mie cum se comporta banditul de 400,in comparatie cu gs500,gpz500,kawasaki er500.dc nu stii despre toate,macar despre cele de care ai auzit cate ceva...thx

asfalt uscat

 

salut,

 

de ce sa mananc .... hai sa vedem cine ne poate raspunde, cineva care a mers cu mai multe modele si ne poate spune, pana pana atunci hai sa strangem niste detalii tehnice.

 

 

 

Model: Suzuki Bandit 400

Category: Naked bike

Rating: 74.6 out of 100.

 

Engine and transmission

Displacement: 398.00 ccm (24.29 cubic inches)

Engine type: In-line four

Stroke: 4

Power: 50.00 HP (36.5 kW)) @ 10600 RPM

Compression: 11.8:1

Bore x stroke: 56.0 x 40.4 mm (2.2 x 1.6 inches)

Valves per cylinder: 4

Fuel control: DOHC

Cooling system: Liquid

 

Gearbox: 6-speed

Transmission type

final drive: Chain

 

Physical measures

Weight incl. oil, gas, etc: 190.0 kg (418.9 pounds)

 

Chassis and dimensions

Front tyre dimensions: 110/70-17

Rear tyre dimensions: 150/70-17

Front brakes: Dual disc

Rear brakes: Single disc

 

Speed and acceleration

Top speed: 172.0 km/h (106.9 mph)

 

Other specifications

Fuel capacity: 16.00 litres (4.23 gallons)

 

 

........................................si acum sa vedem cu un gpz 500 s..............

 

Model: Kawasaki GPZ 500 S

 

Category: Sport

Rating: 61 out of 100.

 

Engine and transmission

Displacement: 499.00 ccm (30.45 cubic inches)

Engine type: Twin

Stroke: 4

Power: 60.00 HP (43.8 kW)) @ 9800 RPM

Compression: 10.8:1

Bore x stroke: 74.0 x 58.0 mm (2.9 x 2.3 inches)

Valves per cylinder: 4

Fuel control: DOHC

Cooling system: Liquid

Gearbox: 6-speed

 

Transmission type

final drive: Chain

 

Physical measures

Weight incl. oil, gas, etc: 196.0 kg (432.1 pounds)

 

Chassis and dimensions

Front tyre dimensions: 100/90-16

Rear tyre dimensions: 120/90-16

Front brakes: Dual disc

Rear brakes: Expanding brake

 

Speed and acceleration

Top speed: 195.0 km/h (121.2 mph)

 

Other specifications

Fuel capacity: 18.00 litres (4.76 gallons)

 

 

of of of si nu pot sa pun graficul cu diferentele...

 

salut.te rog sa-mi spui si mie cum se comporta banditul de 400,in comparatie cu gs500,gpz500,kawasaki er500.dc nu stii despre toate,macar despre cele de care ai auzit cate ceva...thx

asfalt uscat

 

 

ma rog.....nu reusesc sa fac comparatia asa detaliata cum as vrea...insa intra pe

 

http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=9236

 

si compara cu gs500,gpz500,er500 si vezi diferentele....atentie la an ....sa fie toate acelasi an sau macar apropiate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUPER MISTO BANDITII....URMATOAREA MEA MOTO VA FII UN BANDIT DE 1200 ......MOR DUPA EL...

 

BAFTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hot_wheel: Raspunde-mi la cateva intrebari daca poti.

 

Specificatiile tehnice de la bandit 400 le stiam, dar nu cunosc multe detalii si as dori sa stiu

 

Este prima mea motocicleta (desi am A-ul de 2 ani) si nu vreau sa dau cu capul in perete :finger: de la bun inceput

 

Ce are motocicleta care mi-am comandat-o:

400cmc, din `94, discuri sport pe fata, toba sport si 19.000 km, fara accidente la activ, un singur proprietar in Germania.

 

Spune-mi daca e prea scumpa la 2100 euro si daca e prea nervoasa pentru inceput.

 

Mersi

Edited by cRAZy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ia uite-l pe al meu,sunt foarte multumit de el.post-156-1139580649_thumb.jpg

;)

 

 

-am comandat-o:

400cmc, din `94, discuri sport pe fata, toba sport si 19.000 km, fara accidente la activ, un singur proprietar in Germania.

 

Spune-mi daca e prea scumpa la 2100 euro si daca e prea nervoasa pentru inceput.

 

Mersi

ma bag si eu :10:

 

dupa mobile l-ai luat la un pret bun( nu credeam ca asa scumpe sunt )

si ce vrei ? sa fie nervoasa sau nu?

:finger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma bag si eu ;)

 

dupa mobile l-ai luat la un pret bun( nu credeam ca asa scumpe sunt )

si ce vrei ? sa fie nervoasa sau nu?

:finger:

 

Din experientza iti spun ca pe mobile.de exista multe tzepe, cel putin la conserve. Incearca sa te uiti dupa firme, nu persoane fizice (poti cauta in modul asta).

 

Ideea e ca motocicleta acolo e la 1300 euro si restul sunt leasingul (ca nu vrei sa platesti taxe vamale) si drumul cu tot cu inmatriculat. Pretul cred ca e ok, dar nu strica sa intreb. Plus ca eu nu sunt specialist ca sa stiu cum trebuie sa sune motorul (poate e copt). Am si garantie la el 1 an (pe partea de motor).

In privinta nervozitatii, sincer prefer sa stau in sa, nu sa musc asfaltul. Am de mancare :10:

La fel ca si pe snowboard, nu e periculos la inceput, ci deja cand stii cat de cat cat e ceasul (18:34 X-( ), atunci incep sa apara problemele. De asta intreb daca e buna pentru inceput.

 

Si o diferenta intre o Honda Hornet si Suzuki Bandit 400 poate cineva sa ma ajute? Sa ia in calcul si faptul ca sunt incepator! :10:

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si o diferenta intre o Honda Hornet si Suzuki Bandit 400 poate cineva sa ma ajute? Sa ia in calcul si faptul ca sunt incepator! :finger:

 

Multumesc!

 

 

chiar daca esti incepator iti recomand un motor de 600

bandit-ul meu e de 600 si nu e agresiv deloc dimpotriva 78 cp

nu sunt periculosi.eu iti recomand honda.

mult noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experientza iti spun ca pe mobile.de exista multe tzepe, cel putin la conserve. Incearca sa te uiti dupa firme, nu persoane fizice (poti cauta in modul asta).

 

Ideea e ca motocicleta acolo e la 1300 euro si restul sunt leasingul (ca nu vrei sa platesti taxe vamale) si drumul cu tot cu inmatriculat. Pretul cred ca e ok, dar nu strica sa intreb.

 

Si o diferenta intre o Honda Hornet si Suzuki Bandit 400 poate cineva sa ma ajute? Sa ia in calcul si faptul ca sunt incepator! ;)

 

Multumesc!

1.nu stiu cum sunt tepe,si eu de acolo am luat motorul :10:

2.din cate stiu eu taxa vamala pentru 251-400 e in jur de 700.euro.Nu stiu tu cum te-ai inteles cu leasingu,dar la mine ( si la alti) sa intimplat ca la urma am mai platit in total cam 100 de euro.deci poate ari fi mai simplu sa-l inmatriculez tu(mai ales ca mai ieftin pe persoana fizica)

3.Hornet de 600 e 95 de cai.Ei ala e deja motor ! :finger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hot_wheel: Raspunde-mi la cateva intrebari daca poti.

 

Specificatiile tehnice de la bandit 400 le stiam, dar nu cunosc multe detalii si as dori sa stiu

 

Este prima mea motocicleta (desi am A-ul de 2 ani) si nu vreau sa dau cu capul in perete :finger: de la bun inceput

 

Ce are motocicleta care mi-am comandat-o:

400cmc, din `94, discuri sport pe fata, toba sport si 19.000 km, fara accidente la activ, un singur proprietar in Germania.

 

Spune-mi daca e prea scumpa la 2100 euro si daca e prea nervoasa pentru inceput.

 

Mersi

 

in primul rand sorry ca iti raspund asa greu

 

nu e scumpa la 2100 euro ....daca asa te costa cu toate actele (vama ..bla bla)

 

alte specificatii nu stiu ce sa iti zic exact...daca esti din buc vin-o si tu in militari si ne dam un pic cu ea ca se pare ca a iesti un pic soarele si nu e chiar asa frig.

 

nervoasa...este ce sa iti zic cel mai potrivit cuvant ar fi fizzi...super energica, usoara usor de manevrat...daca nu te dai la ea e chiar blanda...mie imi place mult.

 

 

si te astept !

 

Si o diferenta intre o Honda Hornet si Suzuki Bandit 400 poate cineva sa ma ajute? Sa ia in calcul si faptul ca sunt incepator! ;)

 

Multumesc!

 

vezi si tu aici...

 

 

si ...atentie.....am aless un hornet din 98 si un bandit din 92....

post-8468-1139653315_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand concurentul Banditului de 400 e exact Honda CB 1. In afara de o capacitate cilindrica asemanatoare, Banditu de 400 are in comun cu GPZ 500S fix nimic. Eventual ca ambele sunt motociclete. Cat despre 195 viteza max pt Bandit: mai degraba 175-180. Banditul e ok mai ales pt inceput. Imi place ca e in 4 pistoane insa intre Bandit 400 si GS aleg GS, clar. Intretinerea e mult mai ieftina si mai usoara in conditiile in care ceea ce ofera ambele moto este cam la acelasi nivel. :finger:

 

PS: ca incepator nu ai ce cauta pe Hornet.

 

;)

Edited by Emppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@motororult: Cativa prieteni au luat teapa de pe mobile, pt ca se uitau dupa masini ieftine, nu se uitau ca era PF cel care o vindea, si dadea avansul care-l pierdea in momentul cand vedea masina :10: O PF nu are ce sa piarda, in consecinta, trage tu concluziile.

 

@hot_wheel: Sunt din celalalt colt de tara, mai exact Satu Mare. Dar cine stie, poate ajung si eu prin Bucale :10: Mersi de info oricum. Daca iei in calcul si anii adica bandit 92 si hornet 98, atunci :finger: pt bandit. Si in plus e si mai ieftina considerabil fata de hornet.

 

@Emppu: era doar o idee cu hornetul. Am gasit unul la un pret bun, la 3200. E mai periculos decat banditul dar nu exagerat.

 

In orice caz, sunt in cautare de un motor bun, pentru inceput. Toate ideile sunt binevenite. Dar pasiunea pentru bandit ... e categorica ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@motororult: Cativa prieteni au luat teapa de pe mobile, pt ca se uitau dupa masini ieftine, nu se uitau ca era PF cel care o vindea, si dadea avansul care-l pierdea in momentul cand vedea masina :finger: O PF nu are ce sa piarda, in consecinta, trage tu concluziile.

 

@hot_wheel: Sunt din celalalt colt de tara, mai exact Satu Mare.

@mobile:nu ma contrazic cu nimeni.Eu stiu faze ca inainte sa da un avans,a cerut poze de mare rezolutie,si acolo se vedea clar, si mergea la sigur

@Satu Mare:am prieten in SM , si am auzit ca sunt acolo minim 5 buc. Bandit 400.Nu le-ai intrebat pe ei?

 

fazek

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,

 

sunt un fericit posesor de Bandit.

model de 600 cm3, NEGRU, arata bestial, din 2000, deci cu ceva imbunatatiri, inclusiv la partea externa, carena si farul arata super, de fapt toata arata foarte bine. cel putin mie imi place. :) , doar e a mea, nu?

am facut cam 1500 de km cu ea, merge bine si nu am avut incidente, doar cu consumabilele astea, fir-ar sa fie cine le-a inventat ca trebuie schimbate :) :crack: :baldy:

i-am schimbat uleiul (motul 300V), filtrul de ulei K&N, filtul de aer, si urmeaza bujiile, i-am luat pe iridium ca sa fie o treaba serioasa, au fost putin, cu reducere pe louis. :baldy:

ce sa mai zic, in rest numai benzina a vazut.

este identic cu cel din poza. inca nu am cine stie ce poze, dar pun in curand. :baldy:

 

si inca ceva, suntem cam putini nu credeti, ce se intampla?

 

toate bune si sa ne vedem curand, teo.

 

ps: eu sunt ala cu numarul de inmatriculare de auto, din ala lung si pe care l-am infasurat in jurul suportului de numar. :what:

post-6530-1145825188_thumb.jpg

Edited by teo3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si eu toti "banditii" :)

 

Eu merg (de fapt alerg) pe un Bandit 400V din 97. Am facut cu el vreo 6000 de km din septembrie 05, inclusiv un drum Bucuresti - Timisoara si retur. E destul de nervos pentru oras si chiar si afara din oras se misca frumos. Chiar daca pe autostrada nu ai ce cauta (la 180 km/h e boring si te doare gatul de la curentul de aer) totusi pe curbe e cel mai tare. Cu putin countersteering (acu' exersez si eu) ar trebui sa poata intrece in curbe motorete mult mai mari, am citit un articol despre asta. Abia astept sa se indrepte vremea pe Transfagarasan sa fac o tura, poate mergem mai multi, ce ziceti ?

 

Manual de service gasiti aici

 

Iete-l si in poza:

post-9367-1145827397_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

De ceva vreme imi arunc si eu ochii pe www`urile de profil dupa motoare..si chestii inrudite.Din una in alta mi-a sarit un bandit de 600 negru in ochi pe la publicitate..si de atunci parca nu mai imi revin.Arata cum nu se poate...+ ca alataieri am vazut una trecand pe langa mine prin mamaia..wuhuuu..love!M-am angajat spezial pt boala asta si anume motoare..si acum pun salariu deoparte pt un specimen de 600 si anume Bandit.

Cateva intrebari as avea pt posesorii de bandit de 600..

Cat consuma in oras?!Dar in afara?

As putea sa ma incumet la un drum Cta-Bv cu el?(2 persoane) - evident..dupa ce capat ceva esperienta pe 2 roti..

Cam cat costa intretinerea unei astfel de motociclete?anual..

De ce ati ales bandit si nu altceva :)..si daca ar fi sa va dau 3000 E in mana..acum..ce moto ati alege?

Poate se gaseste cineva sa raspunda macar partial

Va salut!

Edited by C0Bu

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce ati ales bandit si nu altceva :)..si daca ar fi sa va dau 3000 E in mana..acum..ce moto ati alege?

 

 

Honda CBR 600 F2 , F3 ( depinde)

 

 

 

 

Poate se gaseste cineva sa raspunda macar partial

Va salut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi everybody!

 

nu vreau sa fiu "rau" si deja la inceput va spun, i-mi place foarte mult banditul, dar chiar saptamana trecuta am fost la mecanic, sa-mi monteze un releu de incarcare, si am vazut un bandit desfacut (cred ca era din 2003). sincer baieti, m-am speriat cand am vazut ce are! :)

pinioanele din cutia de viteza erau efectiv in bucati...

cand am intrebat de la mecanic, de ce s-a intamplat, raspunsul era scurt si destul de neasteptat: "ca e suzuki"...

nu stiu ce e adevar din ceea ce am mai auzit despre suzuki, dar pana acuma aproape toaa lumea spune ca nu e chiar un motor cu viata lunga, si intotdeauna trebe schimbat ceva in el...

:crack: i-mi pare rau ca e asa, ca banditul si mai ales RF-ul i-mi place foarte mult!

 

oricum, asfalt uscat si numai bine la tota lumea! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi everybody!

 

nu vreau sa fiu "rau" si deja la inceput va spun, i-mi place foarte mult banditul, dar chiar saptamana trecuta am fost la mecanic, sa-mi monteze un releu de incarcare, si am vazut un bandit desfacut (cred ca era din 2003). sincer baieti, m-am speriat cand am vazut ce are! :)

pinioanele din cutia de viteza erau efectiv in bucati...

cand am intrebat de la mecanic, de ce s-a intamplat, raspunsul era scurt si destul de neasteptat: "ca e suzuki"...

nu stiu ce e adevar din ceea ce am mai auzit despre suzuki, dar pana acuma aproape toaa lumea spune ca nu e chiar un motor cu viata lunga, si intotdeauna trebe schimbat ceva in el...

:crack: i-mi pare rau ca e asa, ca banditul si mai ales RF-ul i-mi place foarte mult!

 

oricum, asfalt uscat si numai bine la tota lumea! :)

 

 

In primul rand vreau sa-ti dau un sfat prietenesc si sper sa nu te superi pe mine : i-mi se scrie de fapt imi (no offence)

 

In al doilea rand motocicletele mai noi folosesc cam aceeasi tehnologie, deci chestiile astea cu, suzuki se strica, honda tine mai mult, kawasaki e si mai putin fiabila, sunt cam deplasate. Si spun asta deoarece nu stiu cati din noi si-au luat motocicleta noua si au tinut-o pana la 80-90 mii de km, sa vada intradevar cum se comporta motocicleta respectiva, ce probleme apar pe parcurs, si astfel sa poata da exemple concrete de hibe care apar la modelul respectiv (atentie nu marca, va rog nu generalizati).

 

Despre motocicletle SH luate la mana a 2-a, 3-a, etc de la cineva nu poti face astfel de afirmatii. Pentru ca nu sti daca cel dinaintea ta a schimbat uleiul la timp, nu a schimbat vitezele doar pe zona rosie a turometrului, etc. Nu se poate generaliza ca o marca de motociclete e mai buna decat cealalta. Ca un anume model e mai fiabil decat altul, din aceeasi clasa, dar facut de alta firma, e cu totul o alta poveste.

 

De ex eu calaresc acum GS 500, model foarte bine vandut, intr-un nr foarte mare, datorita simplitatii si fiabilitatii lui. Daca o sa te obosesti putin sa cauti pe internet, vei vedea ca unii le-au tinut chair si pana la 80-90 mii km.

Exista modele de BMW care sunt garantate de producator pana la 300.000 de km.

Deci, inca o data, mi se pare gresit sa generalizeze cineva ca marca X de motociclete e cea mai buna.

 

Si ca sa nu ziceti ca-s cu totul si cu totul off topic.....Lucrez la magazin moto care are si service, deci vad destul de des bandit-uri, in special de 600 . Infara de service de intretinere periodica (schimb ulei,filtru, schimb bujii, filtru de aer, golit toba :baldy: , etc) nici unul nu a avut probleme. Si nu sunt tocmai noi.

Daca ar fi sa imi dau cu parerea dintr-un unghi putin mai subiectiv, as spune sa va luati cu incredere bandit-uri, daca va atrage modelul bineinteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dear Road! :)

 

nu, nu m-am suparat... si in legatura cu motoare ai 100% dreptate.

dar am si accentuat la inceput, ca eu nu prea ma pricep, am spus doar ceea ce am auzit :crack:

 

pe de alta parte, intr-adevar nu stiu chiar perfect limba romana, dar fii sigur ca se scrie cu liniuta. ca si inca cateva cuvinte, pe care ai scris si tu impreuna... :) (bineinteles fara nici o suparare!)

 

dar hai sa nu ne ocupam cu asaceva, doar suntem motociclisti! nu profesori de gramatica! :baldy:

 

numai bine si asfalt uscat :baldy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi everybody!

 

nu vreau sa fiu "rau" si deja la inceput va spun, i-mi place foarte mult banditul, dar chiar saptamana trecuta am fost la mecanic, sa-mi monteze un releu de incarcare, si am vazut un bandit desfacut (cred ca era din 2003). sincer baieti, m-am speriat cand am vazut ce are! :)

pinioanele din cutia de viteza erau efectiv in bucati...

cand am intrebat de la mecanic, de ce s-a intamplat, raspunsul era scurt si destul de neasteptat: "ca e suzuki"...

nu stiu ce e adevar din ceea ce am mai auzit despre suzuki, dar pana acuma aproape toaa lumea spune ca nu e chiar un motor cu viata lunga, si intotdeauna trebe schimbat ceva in el...

:baldy: i-mi pare rau ca e asa, ca banditul si mai ales RF-ul i-mi place foarte mult!

 

oricum, asfalt uscat si numai bine la tota lumea! :)

1.Am vorbit cu posesorul Banditului.Cum a zis baiatul a tras de ea tare in an I-a pana la 80 si la schimbarea vitezei i s-a stricat ceva in cutie.

2.daca stii e bine,daca nu o sa afli pt. mecanicul respectiv ce nu e Kawasaki, nici nu e motor.

:crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si eu toti "banditii" :)

 

Eu merg (de fapt alerg) pe un Bandit 400V din 97. Am facut cu el vreo 6000 de km din septembrie 05, inclusiv un drum Bucuresti - Timisoara si retur. E destul de nervos pentru oras si chiar si afara din oras se misca frumos. Chiar daca pe autostrada nu ai ce cauta (la 180 km/h e boring si te doare gatul de la curentul de aer) totusi pe curbe e cel mai tare. Cu putin countersteering (acu' exersez si eu) ar trebui sa poata intrece in curbe motorete mult mai mari, am citit un articol despre asta. Abia astept sa se indrepte vremea pe Transfagarasan sa fac o tura, poate mergem mai multi, ce ziceti ?

 

Manual de service gasiti aici

 

Iete-l si in poza:

 

 

frumos mai e... in ce bani gasesti un astfel de bandit? (daca se poate spune) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...