Sari la conținut

Gra$$u

Membru
  • Număr conținut

    119
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    18+

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    orasul tuturor posibilitatilor
  • Carnet moto din
    *
  • Motocicleta
    Suzuki GSX600F
  • Numar Moto
    Habar nu am,de pe sea nu se vede :)
  • Club
    Daciii Liberi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CZ125,MZes175-0,MZes250-0,Planeta5,DR800,GPX250

Vizitatori Recenți Profil

587 citiri profil

Gra$$u's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Tocmai am primit o poza de la un coleg care locuieste in zona .Salvarea si politia sunt la fata locului.Motorul pare a fi un cruiser negru .
  2. In sfarsit Radule vad si eu MZ_ul complet ... s-a rezolvat problema cu unghiul la atas ?
  3. Avand in vedere ca de cateva sapt nu am mai intrat pe aici spun si eu ce stiu : Motor ZZR 600 ..dauna totala ..cadru rupt Pilotul major si cu copil acasa ,pasagerul intradevar fara casca dar nu stiu nimic de el Accidentul s-a petrecut la 200 de m de locul unde locuia iar viteza nu avea cum sa fie prea mare deoarece debea plecase de pe loc ,motorul era in treapta a doua cand l-am mutat . Urma de frana nu avea mai mult de 5m . Dintr-o discutie care am auzit-o ca o purta tatal acestuia cu sotia/prietena pilotului am inteles ca era constient. Am sa incerc sa trec zilele aceastea pe la locatia unde am lasat motorul pentru a afla mai multe informatii
  4. Din pacate nu .Daca ai acces vorbeste cu cei de la Popesti Leordeni de la sectie , ei au facut pozele de la accident.Daca te ajuta cu ceva inchipuie-ti o skoda felicia van , usa spate stanga intacta ,iar toata partea din dreapta pana la portiera pasagerului era compactata
  5. Urme de vopsea am gasit si pe casca , pe partea dreapta in zona fruntii si crestetului , pe motocicleta erau urme pe talonul cauciucului fata si pe rezervor in zona busonului @Just_john : Stii bine ca de obicei am cate o explicatie cam pt orice ...dar crede-ma de data asta nici macar nu am putut sa-mi dau seama din ce directie venea masina ,motorul pentru ca era la 55 de metri dupa locul impactului inspre Oltenita zic ca venea dinspre Bucuresti . Zic asta pentru ca initial banuiam ca a acrosat masina ce incerca sa faca stanga lovind-o in partea dreapta ,dar sa-si schimbe masina directia ~135 de grade fata de directia impactului si sa se duca inca 15 m fata de punctul de contact ? Imi pare rau ca nu am facut niste poze de ansamblu si niste poze cu masina ca poate cineva avea vreo teorie
  6. Da ,e intre Soseaua de centura si Frumusani . Acum m-am intors de acolo ,am lasat motocicleta la politie Popesti Leordeni,e praf .Motociclistul din ce am inteles de la un prieten de al victimei este la spitalul Bagdasar si este in stare destul de grava Poze cu epava mai tarziu cand descarc aparatul . Nu ma intrebati cum s-a intamplat pentru ca nici eu,Semaca sau politistii nu ne-am dat seama cum s-a produs accidentul sau macar directia din care veneau masina sau motocicleta
  7. Numai cu rulota PS:Stefane ,zic prezent si eu
  8. Gra$$u

    Drz 400 S

    !!!!!!! AJUTOOR!!!! Am si eu nevoie de piesa pentru fixat alternatorul pentru a desface surubul de siguranta , e aceasi si la DR400 si la 650,750,Intruder Mai exact arata asa sau daca aveti ceva echivalent . Am nevoie neaprat de asa ceva ,platesc eu tot transportul sau daca e pe o raza de 1-200 km de Bucuresti vin eu pana unde trebuie
  9. !!!!!!! AJUTOOR!!!! Am si eu nevoie de piesa pentru fixat alternatorul pentru a desface surubul de siguranta , e aceasi si la DR400 si la 650,750,Intruder Mai exact arata asa sau daca aveti ceva echivalent . Am nevoie neaprat de asa ceva ,platesc eu tot transportul sau daca e pe o raza de 1-200 km de Bucuresti vin eu pana unde trebuie
  10. Nu pune iridiu pe DR800 ca ramai cu el in drum si nu stii de unde e , eu am patit-o asa de doua ori
  11. Verifica carburatoarele , eu aveam consum de 4.5 in afara la 90/h si 5-5.5 la 110/h si 6.5 in oras , si vb de aglomeratia din Bucuresti
  12. Pai hai sa o luam in ordine cronologica Varta 14A(din reprezentanta)(la mine nu mai misca electromotorul cu ea dupa 3 luni de folosire dar de un an si ceva merge perfect pe un GPZ500),Yuasa12A,Yuasa14A(tinea daca nu se topea o borna pentru ca nu am strans-o bine ),V(e/i)ctor 12A (cu asta nu am avut nici o problema dar nu era a mea)Acum am tot o Varta de 14 A luata dintr-un magazin (nu dau nume ) si mergea beton pana sa-mi cedeze carburatoarele.La mine daca lucram ceva la motor si nu stateam cu redresorul sau cu masina langa mine in max 5 incercari de a porni murea bateria .Asta in ideea ca aveam bateria incarcata full inainte de a incepe
  13. Vino vineri seara la Apasu si vb acolo , problema cu bateriile la DR800 nu e de la vibratii ci de la faptul ca au pus o baterie prea mica pe un monocilindru prea mare si nu face fata .Adica daca ai vreo problema pe carburatie sau pe aprindere si nu vrea sa porneasca din prima nu o sa te tina prea mult bateria sa faci incercari + ca releul de incarcare tinde sa se strice insesizabil si partial , cel putin al meu peste 5000 rpm cu faza lunga aprinsa baga mai mult de 15 v in baterie ceea ce nu e prea bine
×
×
  • Creează nouă...