Jump to content

Trusty

Membru
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About Trusty

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    Honda CBR 250 RA

Recent Profile Visitors

140 profile views
  1. Am citit si eu ce s-a mai scris pe aici. Interesante argumentele si contra-argumentele - cu toate astea nu ar trebui sa va dezbine niste supozitii de mecanica/intretinere. Este posibil ca tehnica descrisa de Lucian, sau cea descrisa de Misionaru sa fie "mai buna" insa chiar si asa, nu cred ca cealalta recomandare duce catre o mentenanta catastrofala care va distruge lantul. Imi par totusi nuante neglijabile.
  2. Multumesc fain pentru sfat! O sa incerc sa tin cont de el, desi recunosc ca sunt invatacel cand vine vorba de mecanica.
  3. Va multumesc pentru raspunsuri - da, o sa folosesc un ulei de transmisie pentru timpul cat motorul va sta iarna asta. Da, am de gand sa scot bateria sa nu se descarce. V-am citit mesajele la toti si va multumesc inca o data pentru raspunsuri!
  4. Asa cum este scris in titlu, intentionez sa ung lantul moto doar pe timpul de iarna cat timp o las depozitata (afara). Am cam citit toate contraindicatiile, dar nu am gasit un articol care sa imi spuna daca sunt probleme intr-un caz ca acesta. Ma gandesc ca cel de motor poate face chiar o membrana mai solida pentru timpul cat moto-ul va sta pe loc. Pentru a fi clar, nu intentionez sa merg cu moto-ul cat timp uleiul de motor e pe lant. Intrebarea este, pot aparea probleme cand voi incerca sa degresez ulei-ul de pe lant in primavara ? Sau orice fel de alte probleme pe care eu nu le pot vedea ? Va multumesc mult pentru timp si raspunsuri!
  5. Mea culpa - trebuia sa scriu anvelope ^^ Acum nu mai pot schimba . Nu e custom, doar ca trebuie sa schimb destule la ea si vreau sa incep cand le am pe toate (trebuie inclusiv lantul schimbat asa ca e trebuie neaparat si anvelopele ca sa nu se faca munca de doua ori) .
  6. Va salut, Ma adresez celor care au timp sa ma ajute un pic cu gasirea rotilor - inainte sa scriu aici am stat cred ca cateva ore bune sa caut pe google si youtube explicatii si tot nu prea sunt lamurit. Daca doresc sa imi cumpar niste roti noi pentru un Honda CBR 250 RA - ce model pot alege pentru maxima aderenta ? Nu ma intereseaza performanta ci doar sa fie cat mai potrivite pentru Bucuresti, inclusiv pe timp de ploaie. Practic, de unde arata ca probabil nu inteleg bine, cand spun "vreau maxima aderenta" o spun nu pentru a avea viteza ci pentru a avea control cat mai bun in situatii neplacute (praf, apa, ulei, etc...). Sunt convins ca am niste concepte de calibrat si tocmai de aceea va scriu. Rotile sunt singurele lucruri pe care trebuie sa le mai bifez pentru a incepe lucrul la motor si cam stau dupa ele. Dar mai pot astepta pana strang o parere de la voi Va multumesc anticipat si astept sa va citesc parerile si recomandarile!
  7. Hey Arrow - mersi pentru sfat - si totusi intrebarea ramane : daca ma orientez pentru OEM care sunt distribuitorii la noi (website?) aceeasi intrebare si pentru non-OEM. M-am uitat asa, dar sunt curios ce site-uri recomandati voi.
  8. Ok deci atunci nu ma mai complic cu piese OEM ? Mai am nevoie si de pinion si foaie ...
  9. Salutare tuturor, Am un Honda cbr 250 ra si trebuie sa schimb lantul, ambreiajul, si franele pe spate. Doresc sa cumpar piese originale acolo unde se poate .... am auzit tot felul de argumente pro si contra pentru cele originale si voiam sa va intreb parerea voastra. De asemenea, de unde as putea sa comand piesele ? Din ce vad https://www.moto24.ro/produse/piese-si-accesorii-strada/piese-oem-honda/ ofera piese oem Honda ... Multumesc frumos si ma voi bucura sa citesc opinia fiecaruia in parte!
  10. Inteleg ) Vrei si tu sa iti cumperi una ? sau cunosti pe cineva?
  11. Hey Grundieg - mersi frumos. Asta imi da totusi o noua perspectiva asupra lucrurile. Curios totusi ca am avut noroc sa vad un parcata exact la iesire de la drpciv unde am dat examenul de sala. Mda, asta va fi problematic....
  12. Salutare, Asa cum e scris si in titlu - are careva un asemenea motor ? Ma gandeam sa imi procur unul si as fi vrut sa vorbesc cu cineva care are deja motorul si a mers pe el. Stiu ca nu e un model tocmai popular, tocmai de aceea multumesc in avans pentru oricine care scrie pe topic - mi-ar fi de mare ajutor!
  13. Trusty

    Curaj!

    I second you Endurache ! (contra propriei mele afirmatii ^^ ) Da, chiar nu stiu sunt super ametit - problema e ca CBR-ul ala de 250 pe care il vreau nu prea stiu cum o sa-mi vina si nici nu prea am cum sa „probez” unul, ca de, nu ploua cu ele. Inainte sa fi pus ochii pe cea de sus mentionata, imi placeau foarte mult GSF-urile, si intentionam sa caut un 250 sau 400 - chestia e ca modele astea mai noi de 1996 nu cred ca se gasesc, pentru s-au oprit din productie. Decisions, decisions....
  14. Trusty

    Curaj!

    Si uite asa a mai trecut un an! Am recitit asa prin fuga prima postare si raspunsurile pe care le-am primit. Intre timp s-a lungit treaba cu scoala mult, dar mai am vreo 3 sedinte si e gata. (+examen) Am zis totusi sa revin si sa mai dau un mic feedback la cum mi se pare experienta moto (cu toate ca practic nici nu a inceput) De vreo jumate de an (toamna trecuta si primavara asta) am cumparat o cursiera btwin. Ce pot sa spun este ca, e formidabil - un fel de DEMO pentru cum este sa mergi pe 2 roti prin trafic (sau mai mult pe langa el). Nu se poate compara niciodata cu un motor sau chiar scuter, dar iti poate face o totusi o idee. Cel mai mult pe linie dreapta am prins 42 de Km, ritm pe care il pot tine destul de putin. Constant 35 km, dar la un ritm foarte alert si oarecum obositor. Sedintele parcurse in scoala au fost interesante, dar devin intr-adevar destul de repetitive dupa o vreme. Totusi m-a facut sa inteleg care e diferenta dintre un motor de 125 si unul de 600 cc Cat despre motocicleta as vrea sa ma sfatuiesc cu voi - am pus ochii si sunt destul de hotarat sa cumpar un Honda CBR 250 r . Stiu ca este mica la capitolul capacitate, dar totusi anul 2012 (sau 2013) + abs + adusa din Germania, mi se par niste puncte care nu prea pot fi neglijate. Voi asa, cam ce ati putea sa imi spuneti despre ea ca model ? Ar mai fi ceva, eu am 1.80 metrii inaltime si as fi vrut totusi sa am ocazia sa o testez sa vad cum stau ...... de unde asa ceva ? ) In fine, atat deocamdata . Daca doriti o sa pot posta niste filmari de la scoala (poligon sau trafic; mi-am luat o camera pentru cursiera si am inteles ca o pot folosi si pe motor la scoala) . O sa vreau sa inregistrez putin, asa, ca amintire. Poate ca o sa fiu tentat sa filmez si pe strada odata ce ies cu motorul meu si ma vad cu carnetul luat. Atat deocamdata, astept raspunsurile voastre si va tin la curent cu noutati!
  15. Da, cam asa ma gandeam si eu - oricum suna bine. Mai ales ca poti exersa cu motorul tau acolo...
×
×
  • Create New...