Jump to content

Vreascu

Membru
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About Vreascu

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    adumitroaeimarius

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    2000-categoriile A&B
  • Numar Moto
    .

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Sunt la a doua Dnepr si posesor si al unui Suzuki...VX800
  • Interests
    My interests!

Recent Profile Visitors

235 profile views
  1. Salutare iubitorilor de Jawa...deranjez cu o intrebare...de unde, de la cine pot cumpara un set nou de jiglere sau un kit de reparatie de carburator care sa includa si jiglerele de Jawa350? Am cautat pe aici si am gasit pe cineva cu id-ul de mess danytunky...dar deocamdata nici un raspuns...poate are cineva un numar de telefon...sau orice alta informatie.... Multumesc mult Marius (Iasi)
  2. Salutare, maratonu' pe bicicleta s-a intamplat si in Iasi ieri pe la 17. S-a mers de la Palatul Culturii pana pe Copou la Agronomie si retur. Sincer ma asteptam sa fie mai multi participanti...dar a fost frumos si asa cu cei 50 si un pic de biciletisti. Sper sa se intample intamplari de astea mai des si cu mai multi participanti.
  3. Daca tot nu sunt tike-uri...cauta o motocicleta cu atash. Distractia si amintirie sunt MAXIME...
  4. Puteti cauta chestiunea din link... http://www.dtr.ro/turism/Moldova/Vaslui/Bu...unesti_Averesti Si ca sa fie integrata cautarea intr-un circuit...puteti incerca urmatorul traseu: Iasi-Albita-Husi-Crasna-Vaslui-Bacau-Tg Frumos-Iasi. Eu nu stiu inca daca pot veni uichindu' ista la plimbare...dar daca vin ..va anunt...
  5. Salutare...doua locuri care pot fi vazute intr-o singura drumetie ar fi lacul de acumulare de la Stefanesti...pe Prut...si Lacul de la Ipotesti ...ala al lui Eminescu. Se merge spre nord pana la Stefanesti aproximativ 100km....de acolo spre vest pana in Botosani inca 50-70km...De aici se face un mic ocol pentru Ipotesti. Intoracerea acasa se poate face prin Harlau-Targu Frumos...Toata treaba cred ca e vreo 300km...Nu am nici cea mai mica idee de cum se prezinta asfaltul pe traseul acesta. Pentru mine sunt locuri unde nu am fost inca si mi-ar place sa merg. Daca nu o fi acu ...cu voi ....tot ma
  6. Hristos a înviat! Ce mai fac veicsării? Eu unu am reuÂşit să schimb uleiul Âşi să fac Âşi un drum, aÂşa de probă, de PaÂşte până pe la Moldovița. Am pus Motorex 15W50 Âşi se simte oleacă de diferență față de 10W40 Mobil1. Adică motorul parca sună un pic mai înfundat...mai gros...Âşi nu mai consumă ulei. Problema cu uleiul ala mai subțire era că il mânca repejor. În rest merge frumos de tot. În comportamentul cutiei de viteze Âşi al ambreiajului nu am simțit nici o diferență...schimbă tot scurt Âşi precis...ceas. Plimbarea a fost foarte frumoasă. Prima noapte am stat la Cabana Zugreni
  7. Salutare...în legătură cu "oloiu"...eu am acum în VX Mobil 1 (10W40) Âşi îl cam manâncă. Adică la fiecare 500 km scade cam o treime din distanța dintre min. si max. De altfel motorul merge bine, cutia le fel ...fara a fi zgomotoasă. Motoru are 40 Âşi oleacă de mii de km Âşi acu' la următorul schimb am să îi pun un Motorex Legend 20W50. 'om trăi Âş'om vide cum se comportă... Baftă
  8. http://www.worldwar2.ro/foto/?id=37&area=31 http://www.worldwar2.ro/media/?article=361
  9. http://video.google.com/videoplay?docid=69...93054&hl=en O drumeție din iulie 2007...
  10. Salut Lonerider, interesant ce spui tu despre alcătuirea unei bujii Âşi e posibil acolo, la rezistorul de carbon să fi pățit ceva bujia mea de la cilindrul din față...poate din cauza căldurii de astă vară. Dar în ceea ce priveÂşte tipul de bujie folosit pentru iarnă treburile ar putea fi pe dos. Am să ataÂşez o bucățică din manualul de utilizator unde, dacă am înțeles eu bine, modelul DPR9EA-9 NGK este indicat dacă motorul tinde să funcționeze mai cald. Adică înțeleg că pentru vară... Eu am avut DPR8EA-9 NGK-standard. E foarte posibil să mă înÂşel...de aceea aÂştept un răspuns pentru a
  11. Salut...mda...Âşi eu am probleme cu bujiile la VX-u meu. Cum s-a răcit vremea în toamna a pornit tot mai greu Âşi apoi nu a mai pornit deloc. inițial am crezut că o fi Âşi bateria obosită Âşi am încercat folosind curent de la maÂşină. Săracu electromotor a tot învârtit dar degeaba. Doar aÂşa de chestie m-am gandit sa verific continuitatea electrodului central la una din bujii (cilindru din față) Âşi ... continuitate zero... Sunt curios care dintre voi a mai pățit o chestie de asta. De ce să se fi întrerupt electrodu central. Ce e drept e că bujiile nu le-am schimbat de când am luat motoru', s
  12. -15..-20C iarna trecuta in februarie...o iesire scurta cu MT11-le cu atas la padure prin zapada. Din pacate fara poze sau filmulete...
  13. @burlaco da...ala e VX-u meu si deocamdata sta pe bordura cu "O Dnepr". Cat de curand am sa bag VX-u la adapost cu ajutoru lu' Alveola de aici de pe forum. Am intzeles ca voi va cunoasteti de cand lucra Stef in Bucureshti.
  14. Faina emblema...ar da si pe geaca mea neagra de piele... Ca tot am spus ca voi baga VX-u' la iernat uitati ce mia vreau sa ii fac. Pe langa schimbu de filtre de aer si o inspectie mai in amanunt a cablurilor, furtunelor, articulatiilor mobile si semi-mobile vreau sa ii scot "limitarea". Motorashu asta asa l-am luat, cu 38 000km la bord dar cu limitarea-capastru pe el. Pana nu desfac si nu vad unde e si in ce consta limitarea nu pot baga mana in foc ca e acolo...dar asa mi s-a spus si merg pe incredere. Drept e ca asta vara, ca orice om un pic sarit...am vrut sa vad cat duce si am consta
  15. Gata, am montat-o. Daca tot am umblat i-am schimbat si rulmentzii - 6302 2RS SKF. Am facut o tura de proba sa vad daca bate, sau vibreaza vreo ceva...si apoi am plecat de la Iasi la Vaslui si m-am intors duminica. A fost super fain...tanjeam dupa o plimbarica dar si foarte FRIG. Mi-am facut damblaua, de acum pot pune "tzutzuchili" la hibernat. Dar scot Nipranu cu atash la drum...sau padure. Numa bine...................................Marius
×
×
  • Create New...