Sari la conținut

k100rs

Membru
  • Număr conținut

    123
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    97
  • Numar Moto
    B-196
  • Club
    neafiliat...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    jawa 350 ts bmw k100rs cbr 1100xx suzuki dl 1000 bmw r1100s yamaha TDM850

k100rs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. o sa-l sun! cu trecutul e mai greu, caci motorul este in bacau ...merci oricum!
  2. salutare baieti! va cer ajutorul in urmatoarea problema: am un TDM 850 din 2000. din momentul in care pornesc motorul becul rosu de la temp lichiului de racire se aprinde si sta aprins mereu, cu variatii de intensitate. Cred ca reflecta direct temperatura apei, deoarece la inceput abia se intrezareste si apoi devine din ce in ce mai puternica lunima, pe masura ce motorul se incalzeste. in mers se stabilizeaza undeva la o intensitate medie intre cea de la pornire si un rosu intens (ca dupa 5 min de mers la relanti). Din pacate nu imi amintesc daca ventilatorul porneste sau nu....si nici nu pot verifica. sunt plecat din tara si cu motorul nu am mai mers de mai bine de 1 an. dar as vrea sa vad care-i buba caci revin pe durata concediului si ma gandeam sa dau si o tura cu motorul... multumesc anticipat pentru sugestii!
  3. noroc la toata lumea! azi am facut un traseu frumos, cu zi frumoasa si locuri de-ti taie rasuflarea, din plin. am plecat cu nevasta in spate din otopeni via ploiesti, predeal, rasnov, bran-rucar, campulung, targoviste, otopeni. in total cam 360de km de rumuri bune (mai putin pe bran-campu in judetul arges - drum cu surprize la tot pasul si campu-voinesti - targoviste, la fel). am fost surprins, placut, de consumul pe care l-a avut motorul; in speta la rompetrolul din otopeni am facut plinul ochi si am parcurs pana in dragoslavele 193km unde am refacut plinul si unde am vazut ca nu au incaput decat 10.08l. o sa pun si pozele (scuzati strambaturile din fundal ) ). conditii de mers in doi, cu viteza maxima 130km/h. in rest un traseu superb pe care abia astept sa-l refac in toamna, cand padurea schimba culurile si mirosurile numai bine!
  4. merci de raspuns si de oferta de ajutor! e facut deja schimbul dar ramasesem cu nelamurirea cat trebuie comletat. acum stiu ca mai am de adaugat vreo 100 ml pana ajunge nivelul la surub. numai bine!
  5. intrebare ptr cei cu R1100: cand schimbati uleiul din cutie, cat puneti? ca eu in carte (ptr r1100s al meu) am gasit valoarea "aproximativ 0.8l" . treaba e urmatoarea : cand am golit uleiul am inclinat motorul spre dreapta, ca sa se scurga tot, mai ales cei pe fund (m-am gandit eu) si mi-a iesit aproape 1l !? eu am completat cu cat zic astia in carte. ce ma intrebam acum este daca ei au considerat motorul asezat pe cric (vertical) la schimb, ca atunci sigur mai ramanea ceva in ulei in cutie. de ce nu zic ca la grup :a se umple pana la marginea inferioara a orificiului de umplere..... in paralel, ce se poate intampla la cutia de viteze daca ai prea mult ulei? da afara pe la semeringuri??? merci de raspuns!
  6. salut dane! nu folosesc benzina de 100 in mod curent; am alimentat acum asa, sa vad si eu cum se comporta. ca ulei asa stiam si eu, norma GL5. dar buba e ca nu stiu exact ce fel de cheie imi trebuie. parca era cu cap hexagonal, ca la suruburi normale, dar nu stiu ce dimensiune...... merci oricum!!! bafta!
  7. domnilor, is it just me sau ati simtit si voi o imbunatatire a mersului motorului cu benzina de 100 ? nu mi se pare f mare diferenta, dar as zice ca se accelereaza mai usor si parca merge mai rotund..... in alta ordine de idei, as vrea sa schimb uleiul in cutie si v-as ruga sa-mi spuneti ce fel de cheie trebuie sa folosesc, ca anul trecut era a servis-ului, acum as vrea sa fac eu schimbul. merci frumos!
  8. dane, sa stii ca si al meu este de 1100, dar are 2 bujii pe cilindru; una normala si una mai mica. ptr cele normale care vin in capul cilindrului am gasit iridium, dar ptr celelalte nu. iar becul de avertizare generala s-a stins de la sine, nu am apucat sa-i mai fac nimic.
  9. merci de link. aveam exact aceeasi informatie si eu, doar ca la mine becul pozitie/frana functiona!
  10. domnilor, are cineva cunostinta de codurile de erori ale abs-ului integrat? ca mi-a ramas becul rosu cu triunghiul aprins dupa ce am spalat-o. am gasit cum ca ar fi becul spate ars, dar nu era situatia la mine!!! stie cineva altceva? precizez ca e vorba despre bmw r1100s, 2004. multumesc!
  11. revin cu intrebarea : cine stie ce varianta am sa montez un indicator trepta de viteza pe r1100s? ceva after-market sau pot adapta un indicator tot de la bmw? merci!
  12. salutare! domnilor, cine are cunostinta despre un indicator de treapta de viteza care sa se preteze pe bmw? in speta pe un r1100s ? ca am mai frunzarit net-ul si am vazut ca nu sunt prea clare parerile. merci!
  13. ei, hai ca imi dai frisoane!! vezi de ce as fi avut nevoie de unul ca tine? ca "vorbeasca" nitel cu motorul pe o limba comuna.....
  14. dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva ). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot.
  15. salutari! din paginile de aici am inteles ca tibi de la AB e mester de bmw-uri. are cumva cineva un nr de tel al lui? ca poate dupa serviciu ar vrea sa isi dea cu parerea asupra unui lucru, pe "cash" bine-nteles.... ma poate ajuta cineva? sau cu un alt priceput din urbea capitalei... pe pm daca nu da bine pe forum. multam frumos!
×
×
  • Creează nouă...