Sari la conținut

zapp

Membru
  • Număr conținut

    422
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    yo_zapp_1307

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Roman - Iasi
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Suzuki Gsxr K1 600
  • Numar Moto
    NT 09 SGL

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Gilera Runner 50 Aprilia Rs 125 Suzuki GSXR K1 600

Vizitatori Recenți Profil

992 citiri profil

zapp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare tututor, Oameni buni ... imi incerc si eu norocul, poate aflu unde se mai afla fostul meu scuter in momentul de fata. Ca idee, scuterul a fost vandut in anul 2007, unui baiat din Bucuresti care era din cate imi aduc aminte sunetist la Kanal D ... mai departe nu stiu cum am reusit sa nu mai tin legatura cu el ... Vad ca nu a mai postat nimeni de fooooooooarte mult timp pe acest topic ... insa sper sa reiau legatura cu el, pentru a`mi zice mia departe cui i la- dat. M-a cuprins nostalgia vremurilor trecute... sunt pur si simplu curios in ce stare a ajuns dupa atatia ani si mai important ... daca se scoate la vanzare ... P.S. Pentru a vizualiza pozele, trebuie dat click pe fiecare attachment. /index.php?/topic/66575-gilera-runner-fan-club/page-23
  2. Salutare tututor, Oameni buni ... imi incerc si eu norocul, poate aflu unde se mai afla fostul meu scuter in momentul de fata. Ca idee, scuterul a fost vandut in anul 2007, unui baiat din Bucuresti care era din cate imi aduc aminte sunetist la Kanal D ... mai departe nu stiu cum am reusit sa nu mai tin legatura cu el ... Vad ca nu a mai postat nimeni de fooooooooarte mult timp pe acest topic ... insa sper sa reiau legatura cu el, pentru a`mi zice mia departe cui i la- dat. M-a cuprins nostalgia vremurilor trecute... sunt pur si simplu curios in ce stare a ajuns dupa atatia ani si mai important ... daca se scoate la vanzare ... P.S. Pentru a vizualiza pozele, trebuie dat click pe fiecare attachment.
  3. Hai ca am scapat ieftin ... Benzina de pe vremea dinozaurilor. A pornit normal, am lasat`o pana in ~ 40 gr am bagat mana in gaz, a ezitat putin, s-a balbait ... cand a tras benzina proaspata a urcat in ture de nebuna plus un boom de fum negru, apoi mers rotund, urcat in ture foarte rapid fara ezitari. P.S. Ms TNG pentru sfat (nerabdarea asta ...) O zi buna tuturor!
  4. Salutare. Am o problema cu Gsxr`ul meu din semnatura ... Zilele trecute a fost prima pornire pe anul acesta. montat baterie noua, totul bine si frumos. A pornit ok la prima cheie sa ii spunem asa, a mers super bine ... M-am plimbat putin in ture joase dupa ce am lasat`o sa se incalzeasca putin motorul ... mai ales ca nu a mai fost pornit din septembrie ... Dar cand am vrut sa trag de ea, deja in jur de 6000 ~ 7000 ture incepe sa se balbaie si nu mai urca in turatii, lasat apoi in frana de motor mi-a dat rateu. Am incercat sa trec de turatia respectiva de vreo 3..4 ori insa acelasi rezultat, se plafona acolo si cand lasam gazul dadea rateuri. Erori nu am - C00 -> montat buton cu 2 pozitii direct pe mufa de diag. Din ce am vorbit cu TNG, ar fi benzina ... benzina stata din august ~ septembrie 2016. Astazi am luat cateva gaturi bune de benzina, dar am reusit sa o scot pe toata (~ 9L). Benzina era de culoarea wiskey`ului ... am completat apoi cu 4 l de benzina proaspata ...(Stiu .. puteam sa o pornesc imediat dupa ce i-am pus benzina ... insa trebuia sa ajung la servici, nemai avand timp). Voi ati mai patit asa ceva de la benzina stata mult timp? ... Sa se plafoneze in ture mai mari? Intreb pentru ca nu prea mai am rabdare pana ajung acasa.
  5. /index.php?/topic/735478-semnalizari-moto-toba-aprilia-rs-125/ Revin la vanzare ... Vine primavara ...
  6. Salutare ... Are cineva o aripa fata de gsxr k1 600? Urgent !!!
  7. Salutare, am de vanzare 4 semnale mini pe bec si o toba de RS 125. Toba am gasit-o prin garaj la ultima curatenie iar semnalele is date jos de pe actuala mobra (ugrade semnale led). Daca e cineva interesat, ne auzim la un tel sau p.m. /index.php?/topic/735478-semnalizari-moto-toba-aprilia-rs-125/
  8. Salutare, Revin cu noutati. Am luat-o pe fir in jos sub rezervor ... tot ce inseamna mufe si cabluri - OK. Am inceput apoi sa misc putin firul de la borna "-" imi intrerupea alimentarea. La o constatare mai atenta, tablita care este prinsa de capatul cablului juca putin, practic era largita prinderea tablitei care se prinde cu un surub de borna bateriei si facea contact imperfect. La denivelari, gropi etc, firul nu mai atingea tablita respectiva si imi intrerupea curentul. Multumesc TNG inca o data pentru sfaturi !!!
  9. Salutare tuturor, M-am confruntat zilele astea cu o problema: In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor. Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect. S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita
  10. Uh laa laaa ... a trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva despre Suzeta mea ... Bineinteles din cauza timpului (sau mai bine zis a lipsei lui), nu am reusit sa bag multi kilometrii anul trecut, dar asta nu inseamna ca nu a fost intretinuta ca la carte ... curatat si gresat lantul la timp, benzina buna, curatat filtru aer K&N etc ... speram ca anul acesta va fi situatia alta ... In toamna a beneficiat de un detailing + pregatire pentru iarna (uns lantul, gresate toate inchieieturile ... nu de alta dar sa nu o apuce vreun carcel ). Am dat ieri husa jos de pe draguta ... I-am uns instalatia cu niste BelRay EXP 10w40 proaspat turnat din cutie si un filtru de ulei Hiflo ... sa se simta bine la prima pornire pe anul acesta. Acum a ramas in asteptare de vreme buna pentru a da prima cheie, nu de alta dar nu as vrea sa o dezapezesc inainte de pornire, la ce vreme urata este afara. Sper ca in curand sa am timp sa pregatesc pentru vopsire si undertail`ul ... sa definitivez fixarea stop`urilor si sa le montez pe mobra, impreuna cu undertail`ul original decupat (altul decat cel montat momentan). Some pics. » Post actualizat in 04 Apr 2016 06:25 Joi a vazut pentru prima data soarele si pornit motorul pe 2016. A pornit la prima cheie fara nici un pic de ezitare, numai bine ce a ajuns si uleiul in filtru, si s-a stabilizat nivelul + o presiune in pneuri si cativa km de plimbare lejera pentru a o dezmorti ...
  11. Toba mea de asemeni avea mici zgarieturi cand am luat mobra ... Am gasit niste folie carbon 3D prin casa, ramasa de la un proiect mai vechi si am foliat-o. Eu am desfacut capacul, fiindca initial a fost taiata cu toporul de fostul proprietar, am indreptat cat am putut cartusul si am foliat-o. Am 2 ani de cand merg cu ea asa si nu are nici o problema. Trebuie sa o lipesti foarte bine + sa o incalzesti inainte sa activezi partea cu adeziv. Ar fi bine sa faci un sablon ca apoi sa nu te apuci de taiat pe toba... liniile nu mai ies asa drepte, apar imperfectiuni ...etc. Poze cu toba mea ...
  12. Buna ziua tuturor, De ceva timp ma bate un gand sa trec si eu la un zet 750. Nu e problema experientei, conducand inca din 2005 scutere, apoi evoluand pe 125 pana in prezent pe 600. Momentant am un Suzuki Gsxr k1 600 de care sunt mai mult decat multumit insa o data cu anii care au trecut, parca as dori ceva mai confortabil decat un ss ... Iar cum inca nu am 40 ani pentru un tourer ... Ma gandeam la un zet de prin 2007 +(modelul cu facelift ). Acum va rog pe voi posesori de zet'uri ... Impartasiti-mi si mie niste pareri pro / contra despre modelul mai sus mentionat. Singura problema de serie sa ii zic asa stiu ca o are la garnitura capac tacheti ... Spuneti.mi va rog despre ciclistica, frane, motor, pozitia in sea, pozitie pasager, problema vantului peste 100 km/h ... Etc etc ... Stiu ca suspensia fata nu este reglabila ... Ati simtit vreo diferenta fara acestrle reglaje ... Ideea este ca mai tot timpul o sa circul cu pasagera ... Deci s.au dus timpurile cand ma dadeam de nebun singur... De acum o sa am frana de coaste pe seaua spate... Deci o sa merg mai light ... Plimbari mai lejere ...dar totusi poate o sa mai am nebunii cand o sa mai fiu si singur si sa ma pot baza pe puterea motorului ...
  13. Abia astazi am reusit sa vad undertail`ul live - fiind dus la garaj de tatal meu inainte de a ajunge eu in localitate. Vreau sa ii multumesc lui Saian tare mult prin aceasta cale pentru acel undertail. Am reusit azi si sa ii fac cateva modificari - mai mult estetice cat si una structurala, O sa ma apuc serios de treaba zilele urmatoare, cand voi avea timp ...
  14. 27.06.2015 -> 57360 km, i-am schimbat semnalele cele pe bec mini, punandu`i unele pe LED`uri. Se observa o diferenta imensa in ceea ce priveste intensitatea luminii pe care o produc semnalele pe LED. Totodata, am si spalat-o fiindca a stat 2..3 zile fara husa si a batut-o praful ... ungandu`i si lantul. Zilele urmatoare (in functie de timpul liber) va fi montata si protectia de cauciuc pentru busonul rezervorului.
  15. Spatiul destinat show`ului ... exceptand expo e cel de anul trecut? ... sau ati reusit sa luati maimult din parcare ... Si referitor la vitezane, sunt o groaza de probe la care pot participa ... de curiozitate ai fost la vreo intrunire? ... Sunt idei cu zecile ... In Iasi nu sunt anvelope moto la vulcanizari din coltul blocului, mai degraba ai sanse sa vorbesti cu baietii de la Madras, Oreste, Vali, Mymoto, etc etc ... Nici un mobrist intreg la minte nu se duce la o vulcanizare normala.
×
×
  • Creează nouă...