Sari la conținut

carpanosul

Membru
  • Număr conținut

    111
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1987
  • Numar Moto
    penultimul
  • Club
    7 dintr-o lovitura

Informații profil

  • Motociclete detinute
    am avut o mobra care a trecuta pe rosu si acum este DETINUTA la Jilava

Vizitatori Recenți Profil

783 citiri profil

carpanosul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Rider-ul nu are nimic grav, batrana a murit un pic!
  2. Am avut rabdare, la cafea si am citit toate postarile, interesante. Multi bat campii pe aici precum Strumphi sau Michele care se baga ca TANGA. Cel putin Strumphi o arde rau de tot, ea a fost doar pasager de 4-5 ori si e mare motociclista. De remarcat ca se invarte intr-un cerc dubios, toti amicii au patit cate ceve. Bine ca nu sunt amicul ei. Da.... a mers (ca pasager) pe DN1 cu 298km/h iti dai seama ca deja este la nivelul 8, nu ca noi, fraierii care abia avem carnet A de 26 de ani(O VIATA DE OM IN UNELE CAZURI, CA SI CEL DE FATA), care nu am avut accidente si care nu am crapat. Cat despre Michele....... mare om, isi plange si acum prietenul dupa 2 ani de la disparitie da nu asa ca barbatii pe ascuns, in public frate sa-l vada lumea ca "si baietii plang cate odata". Frumoasa motocicleta, frumoasa masina ai Michele....... pacat ca nu ai creier! Un BMW 525 sau un motor ca al tau te poate ajuta in situatii dificile........ dar nu te face mai destept. De....... unii incearca sa-si compensese inferioritatea mentala achizitionand lucruri scumpe. Michele..... trage pe dreapta baietica, mai bea o bere si fa burta mare. Tare frustrat e baiatul asta. Doamne....... de cate ori sa va spun ca in motociclism este selectie naturala, raman doar cei mai buni. Cand spun cei mai buni nu inseamna cei care baga mana in gaz la maxim, care merg pe o roata care fac slalom printre masini si care au tobe zgomotoase. Cei mai buni inseamna cei care au grija de ei si de pasager. Cnd bagi mana in gaz se gandesc care e distanta in care pot frana fara sa pateasca nimic. Sa nu mergi niciodata prea repede.................... astfel ca ingerul pazitor sa fie langa tine. Cand ingerul pazitor nu poate se te ajunga........ se intampla! Nu vreau sa va sperii dar multi dintre cei care posteaza acum pe acest forum nu vor mai fi printre noi in luna noiembrie 2013, regrete anticipate, nu au inteles nimic. Asfalt uscat si BELITI OCHII!
  3. da, cuvandul ptzda vad ca nu il vrea, tare doresc chestia aia cu picioare rupte cum te lauzi pasarica, iar apoi te invat si eu ceva cu comprese in cuur, casa sa te linistesti mai pasarica....... ce tare esti tu in spatele tastaturii, ai nr meu daca nu ma suni sa ne vedem esti un muuuuuist la fel ca multi altii.

  4. fetioto, daca te tine (cuvant urat) 0741472449, ca baiat nu esti ca o ai bleaga!

  5. Da...... am citit topicul de la prima pagina, e nasol e tragic. Daca scapa prietena si nu e rau avariata o iau eu, o tura doua, daca in accident a fost un R6, poate ma induma cineva spre epava, am nevoie de ambreiaj si cateva piese care nu se strica la impact. Ce sa-i faci tata, in motociclism e selectia naturala, raman doar cei mai buni, odihneasca-se in pace si beliti ochii daca v-au trecut fiori pe spate daca nu, bagati mana in gaz ca cei de la stiri au nevoie de materiale noi senzationale. Asfalt uscat!
  6. E baiat bun.....zic eu, casa are, nu sta noaptea prin carciumi, isi vede de treaba si de servici', eu zic sa-l ia ca e baiat bun!
  7. Gazduim motociclete pentru sezonul rece. Halele si dependintele pot gazdui aproximativ 250-300 motociclete. Zona locatiei este in Berceni, IMGB. Hala si dependintele sunt acoperite si pazite 24/24h. Asiguram si transport din Bucuresti indiferent cartierul, contra cost. Chiria pentru gazduire este de 100 ron/motocicleta in perioada octombrie-martie. Pentru relatii contactati 0741.472.449 –...

  8. Salut....... cu ceva timp in urma puneam pe topicuri despre accidente anunturi ca "cumpar moto avariat" in urma accidentului, credeam ca asa voi speria pe careva, m-am inselat. Apoi m-am gandit ca e ceva firesc sa se moara in fiecare an pe motor sau cu motorul. Asa cum marea ia cateva vieti anual (sezonul estival), asa cum fulgerele mai iau cateva vieti anual, asa cum mor cateva zeci la trecerile la nivel cu calea ferata, asa cum conducatorii auto (cu miile) crapa anual, e normal ca si din randul motociclistilor sa mai crape cateva zeci pe an. Pana la urma asa cum spunea cineva inainte e selectia naturala. Mi se intampla de multe ori in trafic sa vad cate un sofer/soferita care vb la telefon si fac greseli stupide in trafic. Parca le ia d-zeu mintile. De multe ori vad motociclisti care circula fara sa aprinda farul faza scurta in oras in plina zi. Le atrag atentia ca ar fi mai vizibili cu lumina aprinsa iar ei imi raspund "ce vrei ba". Daca ei nu-si poarta singuri de grija........ de ce le-as purta eu. Vezi cum se strecoara printre masini care stau la semafor ajung in fata iar cand se da verde baga mana in gaz de zici ca sunt din prastie. La ce le foloseste....... clar nu stiu ca la 200m e alt semafor si e tot pe rosu. Vor sa demonsteze ca de acum sunt baieti mari, se dau pe 2 roti, sunt cei mai rapizi sunt cei mai baieti, iar apoi se da ci R.I.P. pe forumul asta. Pana la sfarsitul sezonului vor mai crapa cateva zeci. Intrebarea e cine urmeaza.... poate tu.... ori poate tu..... ori el ori ea......... sau poate eu (cu toate ca ma indoiesc) am peste 20 de ani de motociclism fara accident fara tije fara cazaturi...... oare de ce? Cred ca v-am plictisit, asfalt uscat si aveti grija de voi nu asteptati sa fiti feriti, cum va pastarti asa apucati sa postati pe forumul asta multi ani inainte.
  9. A inceput sezonul. Anual cateva sute (poate mii) de tineri/tinere isi obtin permisul de conducere fie A, fie B, fie alta categorie. Dupa careva sute de kilometri devin ASII soselelor si incep sa le arate celorlalti cat de zmei sunt ei. Vezi accidente produse anual de teribilisti care nu au nici cea mai mica vina, conform spuselor lor (a celor care mai pot vorbi dupa accident). In cazul de fata..... constructorul Honda Hornet, a prevazut moto cu 2 sisteme de franare care pot fi folosite la nevoie. Franarea nu cred ca a fost necesara in cazul prezentat deoarece zmeul venea tare de la semafor iar motorul lui era portocaliu si ragea tare. Unii (cei mai multi) cred ca daca au costum, casca si un motor bengos ceilalti participanti la trafic ii vor acorda prioritate. Repet cand te urci pe motor nu astepta sa fii protejat de ceilalti. Ochii cat cepele, atentie mare si circula preventiv. Asa o sa apuci sa ne vedem si la anul pe acest forum. Asfalt uscat. P.S. Cumpar Honda Hornet portocaliu avariat, ofer 300€!
  10. Ala de respira greu (pana la un moment dat) era taxu...........
  11. Dragos sI Alex,.................... pacat, mare pacat, doi tineri care nu au avut sansa sa imbatraneasca linistiti, Dumnezeu sa-i odihneasca in pace, ce este mai tragic este ca nu constientizati ca pentru 2011 LISTA RAMANE DESCHISA!
  12. Ce ti-ai spus tu, au trecut cateva zile de la postare si erai curios sa vezi, cine si ce mai posteaza la isprava ta. Mai ales ca cereai si cateva sfaturi. Sa o luam pe rand. In imagine se vede potiera drteapta spate deformata a taxiului. Asta inseamna ca tu mergeai intre bordura si taxi la o distanta de minim 1-1,5 m (ca doar nu erai prost sa mergi la o distanta mai mica). Se pare ca noile modele de Logan de pe taxi au portiera mai mare pe spate de te-a ajuns pe tine. Cand mergi intre bordura si celelalte masini in trafic trebuie sa fii foarte atent si sa anticipezi faze din astea, mai ales ca tu ai vazut de departe luminile stopurilor de la taxi. Asta inseamna ca daca a oprit cineva poate sa deschida o usa sa coboare. Se vede ca mana ta nu a fost bine rupta prima oara si de asta ai vrut un replay. Apoi, asa ca pentru tine, ai auzit de "cercetare la fata locului"?. Sigur ca nu ai auzit altfel le spuneai si tu celor de la rutiera ca cercetarea la fata locului se face acolo unde s-a intamplat, cu toate procedurile necesare, mai ales ca era un accident cu victima. Acum pentru tine, victima inseamna orice persoana care are nevoie de ingrijiri medicale indiferent de gravitatea leziunii/leziunilor. Cereai si un sfat. Downloadeaza de pe DC++ un joc cu moto si exerseaza mult inainte sa mai iesi in trafic. Vezi ca acolo nu doare cand cazi si nici fierul nu se strica. Ai posibilitatea sa dai plai again de cate ori vrei. Auzi ..... in loc sa constientizezi prosia facuta si recidiva mainii care se tot rupe, tu te gandesti pe banii cui repari motorul. Il vei repara pe banii tai si vei ramane frustrat catva ani buni. Dupa felul cum gandesti nu cred ca te apuca sfarsitul sezonului urmator.
  13. Ce mai.................. concluzia e una "POARTA-TI SINGUR DE GRIJA" iar pentru cei carora le place mai mult in engleza " KEEP YOUR SELF" De catva ani va tot spun despre asta, sa-ti porti singur de grija cand esti pe doua roti. Unii au inteles, drept pentru care scriu in continuare pe acest forum, altii au parte de pomeniri, lumanari, marsuri comemorative si bineinteles colive. Accidente de genul asta vor exista si in sezonul asta (ca doar e cald afara) si in sezoanele urmatoare. Intrebarea e usturatoare: CINE URMEAZA? poate esti TU, poate e prietenul tau cel mai bun, poate vecinul tau. Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei decedati in toate accidentele si purtati-va de grija!
  14. Bun....... am citit primele 10pagini, nu am mai avut rabdare inca doua si m-am hotarat sa scriu. Am o propunere, sa se construiasca in jurul motorului o carcasa pt siguranta....... apoi sa ii mai punem o roata pt mai mare echilibru, ba nu chiar 2 roti......, asa......., vai dar nu mai e motocicleta asta, s-a transformat in masina. Deci despre ce vorbim motociclismul nu e pentru oricine, poti avea 16 ani (sa ai drept de A1) poti avea 70 de ani, la fel poti sa fii fata/femeie ori baiat/barbat. Selectia naturala functioneaza. Nu tine cont de motorul pe care il incaleci, de cati cai putere are, de ce studii ai sau ce afaceri invarti. Cand te urci pe motor ai aceleasi sanse ori drepturi daca vrei. Depinde cum negociezi cu viata la momentul respectiv daca esti capos si nu faci concesii sfarsesti cu RIP-uri. Daca ai un creer rational reactionezi inspirat si continui sa mergi cu motorul, eventual sa postezi pe acest sit. Concluzie...... SELECTIE NATURALA! Dumnezeu sa-l odihneasca.
×
×
  • Creează nouă...