-
Număr conținut
340 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
kiraly.matei
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Constanta / Tulcea
-
Carnet moto din
2007-01-24
-
Motocicleta
Yamaha R1 2003
-
Numar Moto
TL-15-MIG
-
Club
Rebels Of Danube MC
Informații profil
-
Motociclete detinute
FZ6-S, GSXR-1000
Vizitatori Recenți Profil
1.595 citiri profil
kima's Achievements
Newbie (1/14)
-
Religia,prostia si credinta in dumnezeu...
un topic a răspuns lui kima în Tulcea, rebelii si forumurile
cand oamenii traiau prin paduri si prin pesteri, au observat ca ziua, soarele da caldura lumina, cresc culturile, treaba e buna. Noaptea era frig, venea lupu..., era rau. Deci a aparut binele si raul, ca de ex. la egipteni HORUS- zeul soarelui si SET - zeul noptii si de aici rezulta restul. Crestinismul asa cum il cunoastem noi, a fost creat de romani, ca religie de stat, iar scopul lui il banuiti si singuri. Cand imperiul roman s-a divizat a aparut imediat si despartirea intre dumnezeul ortodox si cel catolic, tot din ratiuni de stat. Legea fundamentala ar fi ca daca faci bine, tu vei fii mai fericit cu tine insuti, si probabil ca iti va merge bine. Explicatia tine cumva de insusi natura umana. Ca regula generala functioneaza. Ca si credinta, exista oameni care cred in legea gravitatiei, si altii care nu cred in ea, dar daca vom pica din pom, cu totii ne vom lovii. Autosugestia este un mecanism foarte eficient asa ca daca crezi ca va fii bine si cineva te pazeste, este foarte bine. Ca si utilitate directa, orice porcarie se intampla, te poti impaca cu tine insuti foarte simplu zicand ca nu esti tu de vina, ci "asa a vrut Dumnezeu" si cu asta s-a rezolvat tot. subiectul asta se poate dezbate excelent dupa consumarea a minimum 5 cutii de bere neagra. PS. - la ce zicea cineva ma sus - nu sunt 70, ci 72, si nu e vorba de virgine, e eroare de traducere - ci BOABE DE STRUGURI (pe bune) -
Yamaha R1, 2003, 12000km la bord, foarte putin folosita - 4000 euro Telefon - 0753372693 - Elena Kiraly
-
yamaha R1, din 2003, 11500 km la bord, cumparata de un an, a stat mai mult pe dreapta - 4000 de euro. Pretul nu e negociabil. Poze, detalii, la cerere ca mi-e lene acum sa pun. Matei Kiraly - tel 0742 037 962
-
Gsx-r 1000 Model 2003 Sau Yamaha R1 Model 2003
topic a răspuns lui kima în laurmlauul Motociclete de viteza
din ce se vede pe forum, se pare ca iti place de fapt R1. Deci, nu mai iti fa probleme, du-te si i-ati ce iti place si gata. Eu am avut gsxr de 1000 din 2001 si acuma am R1 din 2003, si pot sa zic ca dupa felul cum arata, R1 e mult mai elegant. Ca si intretirere/ fiabilitate, cum ti-o fi norocu, ca eu de exemplu cu gsxr-ul a avut o problema cu exuppu si mai avea si un senzor pacatos care cand mergea/ cand nu, asa ca poti lua un R1 care abia trage, sau un GSXR care rupe, sau invers. Oricum nu o sa iti dai seama decat dupa 1-2 luni, ca fata de 600 la inceput amandoua trag beton. Deci R1 inclini, R1 i-ati si gata. Si oricum vad ca pe piata acuma R1 il gasesti relativ ieftin fata de primavara trecuta cand am luat eu, da cine stie cat mai dureaza asta, ca R1 a fost in principiu una din mobrele cele mai scumpe. -
sa se interzica in realitate carutelor sa umble pe sosele nu o sa se poata, indiferent de ce masuri s-ar lua. Ce ar trebui cumva facut, e ca carutele sa fie semnalizate, iar daca ar fi asa, trei sferturi din accidente unde sunt implicate carute nu s-ar mai produce. Ar trebui cumva ca politistul satului sa fie responsabil, daca caruta are ochi de pisica sau nu, si dupa ceva sanctiuni primite de sefu de post, sa vezi ce luminoase si reflectorizante ar fi carutele. Oricum, cu carutasii astia, care de obicei umbla noaptea, si mai sunt si beti, cel mai bine e sa nu ai de a face cu ei, ca ma ai nemernicii si cutite si topoare, si te mai trezesti si cu o sapa in parbriz sau mai rau.
-
Pe data de 12 octombrie, la Aeroportul Tulcea, va fi un concurs de accelerare in linie dreapta, pentru masini. Cursele vor incepe la orele 12 trecute fix. Intrarea pentru public este libera.
-
ca sa micsorezi pozele poti face in felul urmator: cauti IRFANVIEW pe google downloadezi si instalezi programelu (cam 2 mega) deschizi pozele cu irfanview te duci la edit, dai resize, si alegi o dimensiune standard - de ex. 800x600, salvezi si gata, problema e rezolvata
-
si uite asa s-a dus naibii mitul ca R1 e motoreta cea mai frumoasa si supla din lume. au innebunit de tot japonezii, au uitat ca solutiile simple si elegante sunt si cele mai frumoase. sau poate inca nu ne-am obisnuit noi cu ea, cine stie
-
Merg si eu la parada pentru nunta. Matei Kiraly - 0742 037 962
-
am uploadat pe rapidhare. http://rapidshare.com/files/141488910/A_Tw...-_Vol2.zip.html cartea chiar merita citita. Din pacate este in engleza.
-
nu va jucati cu liniutele si cu R1 Motoreta asta a fost si este una dintre cele mai periculoase posibile, si cred ca noi suntem destul de departe fata de ce poate ea sa faca. eu unu nu am absolut nimic impotriva mersului tare pe curbe cu vizibilitate si cu asfaltu bun, la fel cu faimoasele liniute, dar mare grija si luati-o incet ca daca nu esti foarte atent poti sa o patesti de nu te vezi. Vedeti sa se poate gasi pe forum o carte *A twist for a whirst 2* si nu ar fi rau de citit un pic. Daca nu o mai gasiti pe forum, dati reply, si o sa o uploadez eu pe undeva.
-
foarte emotionant topicul, totusi, lumea mai si moare in diverse accidente, de masina, de munca, de diverse... . Nu trebuie chiar atat de tare dramatizat in sine accidentul de motoreta, ca pana la urma cand iti vine ceasu, iti vine si gata. Poti inclusiv muri in puf, ca te-ai innecat cu o cireasa. Ceea ce e extrem de trist, da nu prea se poate schimba mentalitatea asta, ca accidentul produs pe motor s-ar fi putut evita daca ai fi fost in acceasi situatie da cu masina sau mai stiu eu ce. In realitate cine stie, poate ca atunci cand bate gongu, poti fii si in tank, ca nimeresti peste o mina sau ceva. oamenii pana l-a urma au ajuns unde au ajung asumandu-si riscuri, chiar si mersul in doua picioare e o treaba extrem de riscanta comparativ cu mersul pe 4 picioare, dar noi oamenii sutem inclinati catre senzatia de echilibru prin control, viteza, un pic de risc. In principiu cine a gustat din mersul pe motor, mai ales cu viteza mare, curbe luate destul de inclinat, strecurat printre masini, etc.., nu prea se mai poate abtine din asa ceva. Cred ca e ceva ce tine de natura umana.
-
probabil ca atunci cand ai vazut pata de ulei, te-ai uitat exact la ea, posibil ai ciupit si frana si gata, buf. cam asa se intampla de obicei cel putin. Ca si solutie la problema asta, cand intri in curba, eventual si cu viteza, si vezi un bolovan, groapa, denivelare, pata de ulei ... etc, cea mai mare sansa sa scapi fara sa pici, e daca: - privirea la iesirea din curba (pur si simplu incerci sa ignori obstacolul) - acceleratia constanta - coatele flexata si greutatea pe scarite cu genunchii usor flexati (asta daca mai apuci) si cu putin noroc problema e rezolvata.