Sari la conținut

biker boy

EX+
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Oradea
  • Carnet moto din
    1995

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Minsk 125; MZ 150 ETZ

biker boy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. biker boy

    Accidente

    Nu i-am cunoscut, dar Dumnezeu sa-i odihneasca in pace! Sincere condoleante familiilor!
  2. aici am vrut eu sa pun aia cu Kunmadaras dar nu stiam cum.!
  3. salutare si bine ai venit . Iti recomand ca in vara sa-ti strangi bani si sa-ti iei motoru in iarna ca-s mai ieftine iarna. Cat despre taxe....nu se stie pana la iarna ce va fi. Pana atunci ia de bune ce ti-a zis Adrian Tanc; viforu ii motor nu gluma . Oricum bafta si asfalt uscat....si inca ceva:"burn rubber not your soul"
  4. Cu placere! Aia (de la Motor Presse) habar nu au ce-i/si ce se intampla in Romania! Astia ai nostrii abia asteapta sa cumpere motoare si nu stiu cum sa fac sa le ia cat mai repede. Ar trebui sa-si dea seama ca Romania totusi e o piata in dezvoltare.
  5. Pe cand apare si la noi un Catalog Moto editat de Univers Moto? Ca aici in Ardeal mai gasim noi in lb.maghiara Motorkatalogus editat de MotorRevu si ne mai holbam pe ele(nu ca n-am intelege maghiara) dar restul tarii ce face? Se uita in aberatiile de la MotoLife? Eu sincer nici nu mai dau banii pe revista aia! Am vorbit si cu cei de la redactia UniversMoto si mi-au zis ca nu stiu cand apare. Nu-mi ramane decat sa ma "holbez" in continuare pe cele unguresti, oricum sunt cu mult inaintea noastra. Si nu sunt maghiar! Rusine,rusinica!
  6. Ma ajuta cineva cu manualu' asta? Ii trebe la un prieten
  7. Ia te iuta!! I-am gasit si pe VFR-isti!! De mult caut asa ceva! Nou fiind pe forum, nu prea am stiut cum si ce sa caut...si unde sa caut. Acum i-am gasit in sfarsit. De VFR-istu' oradean nu stiu cum sa dau, sa schimb vreo 2 vorbe cu el. Il rog daca vede anuntul sa ma contacteze cu un mail (si un nr. de tel in mail-daca are). Merci mult. E, acu' stiu unde sa caut informatiile despre VFR de care am nevoie. Eram in dilema intre V2-V4-4L (TL 1000 S-VFR-CBR 600 F3-Thunderace), insa cred ca raman la V4. Am mai condus un CBR 600 F2 al fratelui meu, dar mai tare de 160 n-am mers cu el si nici nu l-am tras mai mult de 6000 de ture. Oricum se plangea ca-l subturez. De-aia am nevoie de VFR ca lucreaza de la turatii mai joase. Si si cu consumul sta mai bine. Pacat ca-s asa de scumpe.
  8. Multumesc tuturor pentru informatii:bune /rele multumesc pentru ele. Mi-au mai dat si alti colegi de pe forum niste informatii despre motoarele V2-V4-4L si cred ca raman la V4. Inca sunt indecis intre TL 1000 S-Thunderace-VFR-CBR 600 F3....insa cred ca o sa raman la V4 VFR. Imi cautam ceva motor sport-touring cu un consum relativ acceptabil si o buna protectie la vant.
  9. Am vazut odata in Oradea una rosie cu parbriz si arata beton! Eu i-as pune parbriz....depinde de tine ce anume iti doresti mai mult:sa arate bine sau protectie la vant?
  10. Merci sefu pentru idei.Sunt bune. Am ajuns la o concluzie dupa ce am citit:intre V2 si 4L, pentru mine cred ca cel mai bun ar fi V4, avand in vedere ca trag spre motoarele sport-touring. Ei acu' daca stie cineva sa-mi spuna mie cate ceva de VFR...
  11. M-ar interesa pareri despre avntaje/dezavantaje pt. motoarele astea V2-V4-4Linie, turatii,consum,cuplu Merci
  12. am manual de intretinere/reparatii pt GS, daca te intereseaza, doar ca-i in lb.germana
×
×
  • Creează nouă...