Sari la conținut

daseth

Membru
  • Număr conținut

    335
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    wudoo6666

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda Transalp 1994
  • Numar Moto
    fara numar pentru dusmanii mei
  • Club
    bing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki EN 500A 1993, Honda Transalp 1994

Vizitatori Recenți Profil

765 citiri profil

daseth's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. CCM 404ds 2004 de vanzare. http://olx.ro/oferta/motocicleta-enduro-ccm-404ds-motor-drz-400-suspensii-ktm-ID1Sw3t.html
  2. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ccm-ccm%20404ds%20motor%20drz%20400-din-2004-569759.html Pozele sunt făcute acum o sapt Pozele solicitate: Pornire la cald: Pornire la rece:
  3. E DRZ pe steroizi acest CCM. Nu-s eu obisnuit sa am racheta sub poponeata. In ultima isntanta, daca nu reusesc sa-l dau il pastrez si incerc sa ma obisnuiesc. Dar as prefera XRul. Care oricum e stiuta ca fiind fiabila, deci nu-mi fac griji ca stau cu ea prin service.
  4. CCM 404ds 2004 An 2004, 13-15 mii km la bord (estimare a precedentului proprietar), 400cmc, aprox 45 cai putere. Inmatriculata. Motor Suzuki DRZ 400E, carburatie Keihin FCR39, furca si suspensii KTM (WP), frane Brembo, ghidon fatbar Magura, far Acerbis. Pregatita de sezon, nu necesita nicio investitie suplimentara. Plasticele sunt intregi. Cumparata in martie 2014, nu pornea decat impinsa. Motocicleta statuse de vreo 2 ani de zile. Am dus-o la mecanic cu gandul sa o fac pentru mine, speram sa fie carburatie dar s-a dovedit ca nu avea compresie, supapele de admisie erau uzate. Am schimbat supapele de admisie, simeringurile de la supape, garnitura de chiulasa, am reglat jocul de la supape. Acum porneste la prima atingere de buton. Piesele au fost originale. Cu ocazia depanarii problemei de pornire am mai facut: -schimbat kitul de lant(JT 520 x-ring) -montat scut aluminiu -curatat carburator, filtru aer -schimbat lichid de frana, de racire, ulei (Yacco 10w40), filtrul de ulei, ulei furca(Yacco), simeringuri furca(Pyramid). -verificat si uns rulmentii de jug, verificat si uns rulmentii de la bascula -schimbat rulmenti roata fata -schimbat furtune benzina (imbatranite) -schimbat releul de incarcare cu un releu mare pentru alternator de 370W (releul e pt Honda Magna 750). Fata de releul original acesta abia se incalzeste. -Kit de distributie aproape nou din 2011 de cand statea pe bara. -Baterie din oct. 2012 -ITP valabil pana pe 10.08.2014 -Pneurile mai merg 1-2 sezoane. Toate treburile de mai sus au fost facute la Clavi. Cine-l cunoaste, stie cum lucreaza. O vand pentru ca s-a dovedit prea nervoasa pentru mine. Prefer sa incep sportul asta cu un XR400 care-i ceva mai cuminte. Deci schimb cu XR400 plus diferenta daca este cazul. Pret: 2500 euro ! Se poate vedea in zona Militari/Ghencea. Contact: 0726 946 395 Dau cu ea plastice suplimentare de la rezervor (sunt de la un CRF450 dar se potrivesc perfect). Is bune de pus pe ea la iesiri pe coclau sa nu spargi plasicele ei.
  5. Nu-si vinde careva XR-ul de 400? Caut una ingrijita, servisata la timp, inmatriculata sau inmatriculabila, fara probleme mecanice, sau cu probleme usor rezolvabile. Am de cheltuit 1000-1500 euro in functie de starea masinariei. Mailul meu e wudoo6666@yahoo.com daca vreti sa intram in legatura. Dragos
  6. daseth

    Kawasaki EN500

    De pe cand aveam EN500 mi-a ramas un far (doar bucata de sticla). Daca e cineva interesat il dau cu 30 euro. De asemenea mai donez o piesa care cred ca e de la aceeasi motocicleta, dar proprietarul initial nu a putut sa-mi spuna pe unde se monteaza. Mie imi pare ca ar fi un ghid de cablu de acceleratie,ambreiaj, sau poate chiar de furtun de lichid de frana. Daca ii e utila cuiva o dau, numa sa vina respectivul dupa ea wudoo6666@yahoo.com 0726946395
  7. Are careva un CDI defect de Transalp pd06 de care se incurca prin casa? Vreau sa incerc sa il repar sa-l ia in ture cu mine de rezerva.
  8. am gume noi si stau cu ele nemontate. Stie cineva o vulcanizare prin Militari/Dr Tabere/Ghencea care face si rotile de motocicleta? Ma intereseaza in mod special sa se descurce cu rotille cu spite si camera. Asa-s ale mele.
  9. daseth

    Kawasaki EN500

    vrea careva busonul de la baia de ulei, ala pe unde scurgeti uleiul, dar modeulul cu magnet care sa retina particulele metalice foarte fine care scapa de filtru? piesa are codul 10002912 e louis pretul e ca pe site: 5 euro. ma gasiti prin militari-universitate-vitan. 0726946395
  10. In manual la schimbul de ulei recomanda schimbarea saibei (washer in engleza) de la busonul de scurgere. Ce diametru are saiba (interior, exterior) si unde gasesc una din material potrivit (cupru parca zicea un amic) si la un pret care sa reflecte ca e doar o saiba. Si inca o intrebare: de cat este filetul busonului respectiv?
  11. vladase: informatiile sunt corecte din cate stiu. saveana.wordpress.com Haideti la donat. Ana consuma foarte mult sange in acest moment.
  12. eh 40 euro nu e problema (chiar mai putin la dl Dilodily(Dan)-140ron). Problema e montajul care la un service banuiesc ca o sa fie inca pe atat. http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=25357qqq25618
  13. unde se gaseste? care semering? e pe roata sau pe melc? am schimbat tot angrenajul melcului nu doar rotita de palstic. mai are rost sa imi bat capul cu dust sealer in acest caz? Dragos dar nu e normala "denivelarea" de pe centru, nu? adica ar trebui sa se miste lin si uniform fara "hopuri", nu-i asa?
  14. Am o mica problema cu Transalpul meu (PD06-5705831 - Transalp - XL600VR - 1994) La peste 70km/h daca dau drumul la ghidon imi intra in voblaj. Cum pun mana pe ghidon dispare. Rulmentii de la roata par in regula (roata nu are joc si se si roteste fara "denivelari"). La jug in schimb sunt probleme. Cand rotesc de ghidon simt o denivelare fix pe centru. Poate fi asta motivul pentru voblaj? De unde cumpar rulmentii? Ii pot gasi la noi in Ro? Sau trebuie sa fac comanda de afara (la asta ma descurc, Motoadventure aduce setul aftermarket cu 41 euro)? Manualul Haynes nu mentioneaza rulmentii de la jug ca posibila cauza a voblajului ci doar pe cei de la roti. Ca si cauze posibile am inteles ca ar mai fi geometria rotii (Am citit ca lumea il recomanda pe Rabinul), echilibrarea rotii, sau chiar si cauciucul (Metzeler Tourance). Aveti vreun sfat pentru izolarea cauzei? Dragos
  15. Honda Transalp, 1994, 75 mii km, super accesorizata, stare perfecta de functionare, toate consumabilele schimbate. Nu vand, doar ma laud Intr-o ordine mai serioasa de idei: are cineva in bucuresti o cheie dinamometrica? Trebuie schimbat eternul melc, mecanicul e super aglomerat, iar eu vreau sa imi murdaresc mainile putin. Dar as vrea sa o fac ca la carte. Deci ma poate ajuta cineva? Vin cu berea!
×
×
  • Creează nouă...