Sari la conținut

arte

EX+
  • Număr conținut

    88
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    bukale
  • Carnet moto din
    2000
  • Numar Moto
    mereu prafuit
  • Club
    nu sunt clubber

arte's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. My 2 cents Daca nu ai fonduri merge si cu o taranie s-o duci la un strungar cand inca e nebaut sa iti refaca discu'.
  2. arte

    Benzina

    Chestia asta cu datul in nas de la ce mai poate fi in afara de benzina. Parca a inceput sa-mi faca mai des. Imrepuna cu mici explozii cand se mai incalzeste/soc. Asta ma gandesc c-o fi de la amestec dar datul in nas??
  3. arte

    In Caz De Accident

    Bine pana la punctul 3. La punctul 3 as face niste corectii: pozitia laterala de siguranta NU se foloseste la traume. La traume apare problema ca nu trebuie miscat dar daca e in stop respirator/cardiac in 5-10 minute tipul ala nu mai are nevoie de nici o salvare. Treaba asta cu lasatul victimei acolo ca eu sunt politist nu-s medic e ff aiurea, ei ar trebui sa aiba cursuri de BLS. Toti ar trebui sa avem. In Bucuresti au inaugurat Smurdul, au si ambulante si elicopter. Au si stiu tot ce trebe.
  4. In sfarsit un thread care m-am bucurat ca l-am citit pe accidente, oameni care ies cu bine si pe picioare dintr-un accident nasolutz. S-auzim numai de bine.
  5. Da, uite, eu am naked dar supersport ar fi putin exagerat. Sau la misto . Si mai e o ramura, apropo de vina, pe care ar trebui sa mearga sondaju, desi ar fi mult mai subiectiva. La mine e mai simplu, m-am tavalit singur singurel, nam pe cine sa dau vina: stele, meteoriti, guvern, etc. Revenind la subiect, eu cu cine votez (hac), am o naked super-mica .
  6. apropo de mesajele de pe forumuri moto si mili are cineva dubla personalitate si-o dezvolta pe-a treia? and my 2 cents: mersul in grup mi se pare muuult mai greu decat ala singurel...
  7. F interesant. Banuiesc ca trebe reechilibrata dupa.
  8. Nu ca as fi eu mare mecanic dar suna a ceva gunoaie prin filtru, carb. CUrata-le, pune si aditiv si uita-te si la culoarea bujiei.
  9. Claxonu claxoneste bine? La a mea exista un punct anume in starea de descarcare a bateriei in care se aprind becurile dar electromotru nici macar nu tzacane. In acest punct claxonu se simte imediat ca e slab.
  10. Am si eu o problema, roata fata (cu camera) se desumfla dupa 3-4 zile de stat pana pe la 1.5atm. Daca o las mai mult nu se lasa pe janta. Am dus roata la vulc, a zis ca-i ventilu, l-a schimbat, face exact la fel. . I-am schimbat si eu ventilul, la fel. Mentionez ca era din piata ventilul, e posibil sa fi fost de o cal indoielnica?? De unde sa iau cateva mai de Doamne'ajuta? O fi altceva?
  11. Dar care e treaba cu benzina asta din camera de nivel. De ce trebuie "scurs" carburatorul dupa o stationare ceva mai indelungata? Ca am facut asta si mi s-a parut ca a ajutat fara a pune benzina proaspata sau ceva.
  12. compresia cica o mai poti verifica fara manometru la tzaranescul mod urmator: scoti bujia, pui degetzelu dop acolo, impingi cat poti de tare, dai la buton sa iti invarte electromotorul si daca ai bateria in regula ar trebui sa sufle pe langa deget. nu se compara cu sensibilitatea manometrului. tu cum ai ajuns la concluzia de "nu prea"?
  13. Pt. riderul de chopper s-ar potrivi contzertu de pe 7 iulie din Bucuresti. MANOWAR
  14. e din 1997, 12.500km. Buun. Sa va zic constatarile. Bujia - caramizie, ca-n tutorialu lui Mr ORL de acu o vreme. Scanteia mi s-a parut slabutza, cam ca cea de bricheta dar tin sa subliniez ca e prima data cand vad. Ah, si descentrata. Carburatorul - are doua furtunase care pleaca din el, unul mai de sus (mi-a zis cineva ca e "preaplinul" ) si unul din zona cea mai decliva a carbului si strajuit de un surub. Am banuit ca asta e de golire, am scos intr-un paharel doua degete, nu stiu cata apa xcata benzina era acolo (cum iti dai oare seama?) dar sigur era cu diverse mizerii. Parca as spune ca a pornit mai usor, s-a mentinut de pe la a doua incercare.
×
×
  • Creează nouă...