Sari la conținut

stefanbh

Super Membru
  • Număr conținut

    992
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000471154457
  • Yahoo
    dulaustefan

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bihor,Tinca-Oradea si retur
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Honda VFR 800 Vtec , Honda CR250
  • Numar Moto
    BH-46-DUL
  • Club
    Black Eagels MC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Trotineta,Bita,Aprilia 125,KaWA ZX6R,VFR800VTec,Honda Cr250
  • Interests
    Moto ?

stefanbh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. S3RJ are perfectă dreptate. Eu La 90000km mi-am schimbat intinzătorul .Am fost in Debrecen la un fost mecanic Honda , Istvan 0036 204 700 294 omul stie exact ce si cum dar merge doar pe programare. Mi a confectionat intinzatorul din 2 intinzatoare de CBR600F din 96 , a spus că sunt mai rezistente decât cele noi de Vtec. Totul m-a costat undeva la 35000FT(asta cu schimb de filtre si lichide si reglat supape) . Am vandut VFR ul la 115000km si totul mergea perfect și încă merge .Am trecut la XX dar mi-e dor de manevrabilitatea VFR ului pe curbe și sunetul motorului V4....
  2. După 5 ani si 70000km(de la 40000 la 110000) m-am despărțit de cum îi spuneam Black Beauty. Nu m-a lăsat niciodată în drum și nu am avut probleme majore(firul de masă,rulmentul la roata spate și un termostat) nu voi regreta niciodată alegerea făcută. Vei rămâne mereu în sufletul meu ...Adio . Am trecut pe XX putere esteee dar îmi lipsește V4...următorul motor sigur va fi VFR1200
  3. Mâine 09 Iunie tură 696 km oricine e invitat pe traseul https://www.google.com/maps/dir/Oradea,+Bihor+County,+Romania/Gil%C4%83u,+Cluj+County,+Romania/Ludu%C8%99,+Jude%C8%9Bul+Mure%C8%99,+Romania/B%C4%83l%C4%83u%C5%9Feri,+Jude%C8%9Bul+Mure%C8%99,+Romania/Praid,+Jude%C8%9Bul+Harghita,+Romania/Bisericani,+Jude%C8%9Bul+Harghita,+Romania/Sighi%C8%99oara,+Jude%C8%9Bul+Mure%C8%99,+Romania/Oradea,+Bihor+County,+Romania/@46.6277187,21.3821627,7z/data=!3m1!4b1!4m50!4m49!1m5!1m1!1s0x474647e368762353:0x1b55a486d65d5344!2m2!1d21.9211111!2d47.0722222!1m5!1m1!1s0x47491ad661902491:0xb6c6386dd9a9c1c9!2m2!1d23.3833333!2d46.75!1m5!1m1!1s0x474bddd1cbb32031:0x8c84e05e7bf66b1e!2m2!1d24.0961111!2d46.4777778!1m5!1m1!1s0x474ba4bf7f2d3add:0x909a8ba91312b192!2m2!1d24.6929815!2d46.4078416!1m5!1m1!1s0x474afe47ac08ff25:0x8263ef5dd69870a8!2m2!1d25.1333333!2d46.55!1m5!1m1!1s0x474b1a3db659073d:0x571a94692019b46e!2m2!1d25.2419583!2d46.3644856!1m5!1m1!1s0x474b74f2e6637e5b:0x7b12e0094163247f!2m2!1d24.7911111!2d46.2169444!1m5!1m1!1s0x474647e368762353:0x1b55a486d65d5344!2m2!1d21.9211111!2d47.0722222!3e0?hl=en Plecarea la ora 7 din Mol de langa grădina zoologică
  4. Am eu de 1 an de zile , e ok , la fel ca cel standard , nu se modifica cu nimic insa performanțele fără PC.
  5. este mai ok sa stingi becul de la panoul de sigurante sau mai inati de la intrerupator?? Eu asa am facut similitudinile ) Deci NU ai o explicatie , eram curios, . La unele motoare faza scurtă pornește odată cu punerea contactului fără al putea opri de la buton ... prin similitudine :-) ar fi mai corect orirea de la contact . În principiu e cam tot una, depinde de preferinte , eu il sting de la contact , iar la buton nu umblu numai daca il las o perioada mai lunga de timp nepornit(2-3 saptamani) .... depinde de piticii fiecăruia :-)
  6. .... de ce ? care ar fi explicatia ? . Butonul de contact e oprirea de urgență , in 100.000km NU am oprit de la buton numai de la cheie. Motorul nu are nimic si merge perfect :-) . Acest film poate l-ai văzut poate nu , oricum ar trebui predat in școlă la toate categoriile de A http://www.youtube.com/watch?v=KVWLIfChUwg NU te uita la tot odată pt că e prea multă informație , vizioneaza filmul in 2-3 părți. Asfalt Uscat !
  7. E Bun WD-40 curata si unge in același timp .... singura problema e că nu sta prea mult pe lant din cauza ca nu are ,,lipiciul'' spreiurilor de lanț, trebuie aplicat des , dupa maxim 2-300 km sau de cate ori e necesar. Un lant curat se aude când nu mai are ungere.
  8. Cauciucurile se incălzesc de la frecarea cu asfaltul ... azotul din interior la fel nu văd problema . Pirelli Angel de noi pana la sârmă , cu azot .... impecabil ca si aderentă și stabilitate.
  9. LA Viteza MICĂ imi trepida, la franare pe spate . La viteza mare erau discurile :-) La fel le tin si eu , in plus bag in loc de aer Azot (nu isi modifica volumul in functie de temperatua), astfel am presiune constanta indiferent daca merg pe pista sau strada ori e vara sau iarnă.
  10. Eu am parbrizul stock , mi a rămas dp ce l am pus pe cel Givi , e putin zgariat dar cu un pic de polish e ca nou.
  11. Eu din 19 August sunt in concediu la Lacul Sf Ana ...frumoasă locație , in timpul saptamanii e ok, in weekend cam prea multa lume. La Artmania la Sibiu mai merge cineva ? daca da .. ne vedem acolo
  12. E puțin intr-o parte a țării dar ce ziceți de un Padis ? nu demult TDM isti au venit aici http://www.bihon.ro/motociclistii-isi-dau-intalnire-la-padis/1309532
  13. O poza cu cum ar fi trebuit sa tai ca sa nu se vadă tăieturile. E in engleza pt ca am trimis la mai multi straini ,,operatia'' in urma clipului dp youtube. Pe cea netăiata din stanga se vede tăietura corectă. Operatia a fost facuta la 60000km acum motorul are 113000km, nici o supapă arsa sau altă problemă.
×
×
  • Creează nouă...