Sari la conținut

bacterie

EX+
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    1111
  • Numar Moto
    XXX
  • Club
    niciunul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Virago 535

bacterie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare tuturor. Aveti idee cu ce se pot da capacele de la cutia de viteze, respectiv stator pentru a preveni oxidarea aluminiului ? Lacul protectiv original era foarte deteriorat asa ca l-am dat jos si am aplicat lac transparent auto. Insa din pacate nu este rezistent la nici la abraziune si nici la temperatura (se crapa). Mersi
  2. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare. Are cineva idee unde pot gasi o sa de virago ? Un nenorocit de caine mi-a mancat husa de la motor si saua ieri noapte . A ramas doar suportul de plastic din ea, noroc si de ala ca era prins cu suruburi. Sau stie cineva unde se poate reface saua (burete plus tapiterie )? Sau de unde pot cumpara una ? Mersi mult si grija mare la caini
  3. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut. Stie cineva de unde pot cumpara un stator de virago ? Nu mai incarca cel vechi si merg pe baterie . Mersi
  4. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut. Am si eu problema cu comutatorul de benzina la un xv 535 din '94. Mi se termina brusc benzina si nu mai am (sau nu mai comuta) rezerva. Daca stie cineva ce-i pot face ar fi foarte bine. Barna, m-ar interesa pretul si in cat timp se poate aduce un stator ptr virago 535 din '94. Mersi
  5. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Sunt din Sibiu.
  6. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut. Stie cineva unde pot gasi (din dezmembrari sau nou) capacul din dreapta de la cutia de viteze (cred) pentru un virago 535 din '94? Momentan e lipit cu poxilina dar asa nu pot face drumuri lungi, a fost o solutie de urgenta. Am atasat o imagine cu capacul respectiv. Multumesc.
  7. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut. Stie cineva unde pot gasi niste scarite stock de virago (535). Am unele de pe louis (only race & show) si e a doua oara cand imi sparg capacul (baia de ulei) dreapta , ptr ca articulatia lor le permite sa atinga cu o parte colturoasa acel capac. Noroc cu poxilina ca altfel pe platforma veneam. Plus ca a trebuit sa-mi anulez si o excursie la Brasov. Mersi mult.
  8. Pentru clarificare uitati aici cam cum arata un stator si un rotor de virago (ala metalic/cu magnet, fara nici un fel de fir e rotorul):
  9. Da, intr-adevar, faza cu "ARE FUNCTIA DE MAGNET PERMANENT DAR SE POATE ARDE SI ALA...." e minunata. Rotorul ala e un magnet permanant ce-si poate schimba proprietatile in cazul unei izbituri puternice (vezi sa nu fie fisurat, crapat) sau datorita trecerii timpului. Inca n-am auzit pe cineva sa aiba probleme cu rotorul.
  10. Ia baga o geana pe http://www.cyclewareables.com/pages/techni...stator_test.htm
  11. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Gata, Am rezolvat problema . Am dat cu un spray cu lac izolator pe stator unde era sarita izolatia (in mai multe straturi). Am montat totul la loc si acum merge laser. Scoate si 90 V la bornele statorului daca e turata. E un pic de imbunatatire fata de 40 V cat scotea inainte. Deci mi-am raspuns singur la intrebare : Se poate ca sa existe pierderi in ulei din cauza izolatiei defectuoase a statorului. Sper numai sa tina lacul izolator .
  12. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Da, nu a stiut ce are. Mi-a zis ca e regulatorul (nu e ca l-am mai verificat de 5 ori de-atunci).
  13. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Nou nouta, am mers 150 km cu ea. Si daca stau sa ma gandesc bine cred ca am cumparat-o degeaba pentru ca cea vecheputea fi in stare buna.
  14. bacterie

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare si bine v-am gasit . Mi-am luat si eu o virago de 535 si imi scoate peri albi. Nu incarca deloc. Am fost cu ea la diversi "specialisti" si cum am dat-o asa am si luat-o plus timp pierdut plus bani pe "diagnoza" . Asa ca mi-am luat niste carti de virago si m-am apucat sa citesc. Nu e regulatorul (releul de incarcare) pentru ca pe ala l-am schimbat cu un prieten care are acelasi model si la el incarca la fel de bine iar la mine la fel de prost. Am curatat contactele la care am avut acces, am verificat sa nu aiba vreun consumator si pana la urma am masurat tensiunea direct pe stator. da vreo 40 V AC. din cate stiu eu e cam putin (in baterie imi ajung 13,5 V cu toate stinse la relanti iar daca o turez scade in 12,5 sau mai mic). Rezistivitatea intre firele ce ies din stator e ca la carte (0,4 ohm). Asa ca l-am desfacut si am observat ca e sarita izolatia destul de bine chiar unde se termina infasurarile la bobine si pleaca firele spre sistemul de incarcare. Infasurarile arata perfect altfel (nu sunt innegrite sau arse). Se poate ca din cauza asta sa am pierderi in ulei si sa nu incarce bine ? Poate v-ati mai confruntat vre-unul cu probleme de genul ca de "specialisti" mi s-a luat de tot . Mersi mult.
×
×
  • Creează nouă...