Ce e mai trist decat faptul ca a mai murit un motociclist e ca nimeni nu invata nimic din toate accidentele astea. Degeaba sunt campaniile de atentionare a soferilor, degeaba sunt si topicurile astea pe forum.
Lasa-ne... De "zmei" de-astia ca tine e plin pe sosele. Sunteti buni doar sa umpleti forumurile de RIP-uri... Vrei sa alergi cu xxx km/h? Du-te pe circuit
Cum dracu sa nu vada masina de militie, dupa ce aia l-au urmarit, i-au facut filtru, si motociclistul cand i-a vazut a intors motorul??? Era orb si surd?
Un "zmeu" mai putin pe sosele... Si-a fortat norocul mai mult decat era cazul. Plus de asta, cu prostii (AKA Politia Romana) nu e bine sa te pui din principiu, ca au mintea odihnita (vezi modul lor de actiune). Sper ca acest caz nu va constitui un precedent pe care sa-l urmeze in viitor dragii nostri militieni...
Si totusi cand o sa aflam exact care a fost cursul evenimentelor? Ca pana atunci vorbim discutii ... Filmuletul arata doar ce s-a intamplat dupa impactul motor + logan. Pentru partea de dinainte de momentul T0, poate ne lamureste unul din motociclistii care au fost martori.
Am si eu o problema la GPZ-ul meu. Imi ramane becul martor din bord de la Neutral tot timpul aprins, indiferent de viteza in care sunt, de punctul mort, de turatie, etc. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?