Sari la conținut

kninja

Membru
  • Număr conținut

    85
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    de mult
  • Numar Moto
    B-70-
  • Club
    fara

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ZZR, CBR

kninja's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Garaj disponibil in Bucuresti, zona Sos. Oltenitei - Scoala de politie... pe str. Paduroiu. Intra minim 5 motoare si e legat la curent electric. Proprietarul e un om f. de treaba. Nr. lui de tel. e 0723218773.
  2. Intradevar ... CBR 600 F nu se mai produce din 2006. Ti se pare prea veche daca iti iei una din ultimul an in care a fost fabricata sau vrei neaparat noua ? Eu am una fabricatie 2006 si e ca noua.
  3. sall!!! caut un releu de incarcare pt un gsxr de 600 k2 ,,, da`mi un pm daca cunosti pe cineva ..ms frumos

  4. Salut, 10W-40 preferabil sintetic. Intra cam 3 L daca nu schimbi filtrul sau cam 3,3 L cu schimb filtru.(cel putin asa e la F4i si parca e la fel si la F3 si F4) Daca nu cumva abia ai schimbat uleiul si, dintr-un anumit motiv, te-ai decis sa il schimbi din nou ... trebuie neaparat sa schimbi si filtrul, altfel schimbul de ulei e aproape inutil.
  5. Daca te uiti pe la pagina 7 a topicului, am postat o poza cu masina BOIERU. E un Opel.
  6. Poti sa incerci si la Kaore ca omu' se pricepe la japoneze (are si el prin curte d-astea care sunt mai rare pe la noi : zzr 250 si 400). Cu pretul nu stiu cum e dar ... da un telefon. Daca nu ii gasesti numarul da un PM ca s-ar putea sa il am eu.
  7. Se numeste Agenda de Drum si e pe DISCUTII GENERALE. adica aici
  8. Salut, Este ZX600E ? Motorul pe care il dezmembrez eu are are majoritatea pieselor comune cu zzr 600. Uite cateva poze cu piesele care inteleg ca iti trebuie ... daca vrei mai multe detalii da-mi un PM. Am si janta fata cu discuri. Daca esti in Bucuresti, poti sa le si probezi sa te asiguri ca se potrivesc. Daca au aceeasi forma cu cele de pe motorul tau inseamna ca se potrivesc, dar pot sa iti dau si dimensiunile exacte.
  9. Daca auzi click-ul de la releu dar motoru nu se invarte cand apesi pe buton ... e tot de la bateria slaba ... trebuie schimbata (cum ai zis si tu) !
  10. Sper sa mai bine organizat ca cel din septembrie 2007. Atunci a fost o mare greseala organizarea intr-o zi de lucru ... si au mai fost alte mici probleme. Daca se va sta la semafoare, intradevar, coloana se va fragmenta foarte mult si marsul nu va mai avea acelasi impact. Pentru cei care credeti ca nu vor fi "concursuri" de "ce toba scoate cei mai multi decibeli" ... amintiti-va ce a fost in septembrie ... desi se facuse apel pe forum pt. evitarea respectivelor "concursuri". Portavocea ar fi buna pentru organizare desi zgomotul la marsuri de tipul asta e asurzitor, chiar si in parcare multe motoare fiind pornite.
  11. Ala de la Romexpo n-a fost fake, a fost editia 2008 a SMAEBului care a fost si anii trecuti. Doar ca nu s-au mai inteles cu marii importatori la "detalii" organizatorice (probabil ca in primul rand la taxe). Asa a fost si cu saloanele auto ! Bine ca stim acum oficial data si locatia. Pe mine nu ma intereseaza cine cu cine nu s-a inteles, eu ma duc sa vad motoarele, indiferent in ce formula organizatorica sunt prezentate !
  12. Ce crashpad-uri sa pun si eu pe un CBR 600 F 2006 fara sa trebuiasca sa gauresc carena ?
  13. kninja

    SMAEB 2008

    Daca vreti sa nu mai stati la coada aia imensa de la intrarea de langa World Trade Center, folositi si intrarea dinspre Fac. romano-americana, prin parcare, unde e mult mai liber. Daca ati mai fost la celelalte editii, nu se merita sa vizitati editia de anu asta. Sau daca va duceti totusi, nu faceti comparatii cu ceilalti ani ca o sa fiti dezamagiti (cu exceptia ofertei de scutere). Propun scoaterea bannerului cu "PARTY TIME" de pe frontispiciu !
  14. Daca nu ai gasit pete de ulei pe langa ea (adica sa nu fi strans bine un surub), nu ai de ce sa iti faci griji. Daca te uiti in manual (adica majoritatea manualelor, nu stiu exact la xt-ul tau), scrie cantitatea de ulei necesara la un schimb normal si cantitatea de ulei (mai mare) necesara dupa o dezasamblare. Practic cand desfaci doar surubul ala de scurgere, nu curge tot uleiul din toate cotloanele. Cand ai desfacut ambreiajul a mai curs o parte din uleiul mentionat mai sus.
×
×
  • Creează nouă...