-
Număr conținut
1.031 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2007
-
Motocicleta
BMW F650
-
Numar Moto
DA
Informații profil
-
Motociclete detinute
BMW F650
-
Interests
Filme, moto, fotbal, fenomenul ultras
Vizitatori Recenți Profil
1.433 citiri profil
grumpy's Achievements
Newbie (1/14)
-
E tardiv sa va raspund dar mi s-a parut extrem de neomenos postul dvs., la inmormantare au venit foarte multi motociclisti, au fost coloana in urma masinii mortuare pentru ca asa ar fi vrut si Andu. Chiar daca motociclistii sunt retrasi in urma unui accident pentru ca in general familia are resentimente fata de ei nu cred ca a fost cazul la Andu.
-
Hai multam. Asa scarba mi-e sa desfac iarasi totul...
-
Pana una alta, am luat ulei astazi, sa-i fac schimbul. Am luat de la Bavaria 3 litri de Castrol 10W40, spune-se pentru wet clutch. Nu mai au ambalajul de la bmw ca, cica, inca nu au apucat sa faca ambalaje pentru noile uleiuri de la Castrol Schimb uleiul si va anunt daca se modifica ceva in comportamentul babutei mele. Am schimbat uleiul aseara. Ulei 10w40, filtru ulei si garnitura de la capacul de la filtru, 238 lei. Astazi am venit cu mobra pana la munca si, se simte o imbunatatire destul de mare, in sensul ca, in mers, nu prea mai agata. Mai are momente dar nu ca inainte, desi am forjat-o. Tot nu iese din viteza 1 ci numai din a doua, deci... Ceva tot are. O sa incep cu ambreiajul, ca e cel mai ieftin si pentru ca am simtit o intarziere minora pe acceleratie. Daca nici ala nu rezolva, o sa trec la cutie. Din nou
-
Un motor nepornit de un an de zile (depinde si in ce conditii a fost tinut), are nevoie de benzina proaspata, de baterie (vazut nivelul lichidului), ulei schimbat, calitatea antigelului... Toate consumabilele se schimba.
-
Cei drept, n-am pus sublerul pe pinioane, furci si altele. Am schimbat cutia cu totul si, nivelul de uzura era masurabila cu ochiul liber. Cand am pus noile pinioane, selectorul si furcile, le-am "masurat" la ochi si era clar ca noua cutie era mult mai putin uzata. Selectorul era ok, iar toate piesele au fost foarte bine spalate si suflate inainte de a fi montate pe mobra. N-am vrut sa pun pana acum ce cred eu, ca sa nu influentez. Dar, poate, cine stie, zic tampenii. Eu ma gandeam la ambreiaj (la asta nu m-am uitat deloc). Oala sa aibe probleme, ceva... Si, de aici sa fie si problemele cu bagatul greu in viteze, poate, uneori, bagatul incomplet in viteza de sare dintr-a doua... Iar faza cu rece vs. cald sa fie data de dilatatia pieselor... Oricum, e de verificat fiecare piesa ce poate fi implicata...
-
Ce cutie de GS?
-
Pai, asta zic. Pinioanele au 25.000km. Sunt aproape noi... Cele vechi, aveau 75.000km... La BMW e 1 cu 4, 2 cu 5 si 3 singurica. Furcile erau ok. Plm... Pana la urma se pare ca tot o sa trebuiasca sa o desfac sa ma uit eu ce-i acolo... Credeam ca a mai intalnit lumea asemenea probleme si ca stie din start despre ce e vorba. Saritura dintr-a doua, nu explica de ce la rece intra in trepte ok si, la cald, te chinui sa bagi in viteze. Plus nedebreiatul complet, plus ca nu o poti scoate din viteze din treapta I ci numai dintr-a doua, cu miscari barbatesti de picior si cu precizie NASA
-
Ii merge in 3, ma. Are probleme la o bujie. Ii da scanteie acum si de Craciun. Poc-ul a fost ca n-a dat un pic scanteie si, cand a dat, se acumulasera prea multe gaze...
-
Nimeni care sa detalieze?
-
Salutare, m-am hotarat, intr-un final sa postez acilea, poate se gaseste careva mai destept ca mine ca eu nu mai am nici unde si nici rabdarea de a desface mobra bucatele sa iau pe ghicite. Tin sa precizez ca este vorba de un F650 din '95 la 75.000 km. Toata povestea porneste dintr-o seara cand, intr-a doua fiind, i-am dat blana ca sa scap de un dobitoc ce era sa intre in mine. Mobra s-a dus sus in ture, dupa care, a avut loc un gol de putere. Prima impresie a fost ca mi-a sarit lantul si deja incepusem sa strang din poponeata asteptand momentul caderii.... Din fericire, daca pot spune asa, nu a fost lantul si am incetinit, am trecut in treapta I si am ajuns acasa fara alte probleme. A doua zi, am uitat de intamplarea din seara precedenta si am plecat la munca. La semafor, am plecat glont, moment in care mi-a sarit din viteza. Din treapta a doua. Dar nu sarea decat cand era forjata, in cuplu. Dupa un timp, a inceput sa sara imediat ce bagam mana in gaz, chiar daca bagam mai brusc sau mai lent. Pana sa pun mana pe niste bani, am mers fara a doua, in sensul ca duceam treapta I cat de sus puteam, iar a treia o urcam incet pana ajungea la normal. Bun. Dupa ce am facut rost de bani, m-am pus pe reparat. Am desfacut motorul bucati, si am gasit buba. Era tija pe care se fixeaza furca de la treapta a II-a. Era... un pic indoita In urma cu ceva timp mi-am luat o alta mobra pentru piese, astfel ca aveam toata cutia care n-avea mai mult de 25.000km. Asal ca am schimbat toata cutia, ca sa fie mai noua. Am schimbat si pistonul cu tot cu segmenti (ala de ungere era praf la asta vechi...), am pus distributie noua, ce mai... tot tacamul. Dupa 5 zile de naveta intre munca si Ciolpani (unde am avut la dispozitie un atelier), am pus-o pe picioare si i-am dat cheie. M-am speriat un pic cand am auzit clantanit de distributie dar m-am linistit cand s-a asezat uleiul si nu s-a mai auzit niciu zgomot. Am mers mai incet cu ea si mergea perfect. Nu mai sarea din viteza si am testat-o si mai agresiv, si iarasi nu a avut nicio problema. Drumul spre Bucuresti l-a facut un prieten cu mobra, eu mergand pe mobra imprumutata de la altcineva cu care am putut face naveta. In Bucuresti am vazut ca i-a murit motorul de cateva ori si imi spunea ca nu nimereste neutralul. I-am spus ca e mai dificil la F650 si ca nu-i bai. Dupa care, m-am urcat eu pe ea si, intr-adevar, neutralul nu-l gaseai din treapta I ci numai dintr-a II-a, in jos... Decupla greoi, intra si mai greoi in viteze... Si asta mai ales cand motorul se incalzea. Cand e rece, decupleaza fara nicio problema. Daca merg cu ea si ma apropii de semafor, retrogradez treptele si, la treapta I, cu ambreiajul tras complet are momente cand vrea s-o ia din loc singura... Cablul de ambreiaj pare ok, nu prezinta firicele rupte... P.S. De curand a inceput sa-mi sara dintr-a II-a iarasi, daca accelerez mai brutal. Daca merg normal, merge pana in ture inalte fara sa sara... Ideea e ca ambreiajul e schimbat recent, discurile sunt relativ ok iar eu nu mai inteleg nimic. Ma gandesc ca, poate, se gaseste careva care sa fi intalnit astfel de simptome, sa nu mai fiu nevoit sa apelez la rude/prieteni pentru a lua pe ghicite pana gasesc buba... Multam anticipat, Grumpy
-
Trecerea aia e pacatoasa, in primul rand pentru pietoni. Daca pornesti cand se face verde si mergi intr-un ritm normal, nu ai timp sa ajungi pe scuarul dintre benzi ca te-a prins rosul. Daca te uiti la semafor si vezi verde si pornesti agale, cu gandurile tale, risti sa nu faci 3 pasi si sa dea masina peste tine... In alta ordine de idei, desi tu ai tras ponoasele si din cauza ca ai presupus ca pietonii iti vor face culoar de trecere cand vei ajunge in dreptul lor (de la semafor ai vizibilitate foarte buna catre trecerea de pietoni, fie ca vii dinspre Coposu, fie ca vii dinspre Splai), ea a gresit si ea va plati. Cat despre calmante, iti recomand cu caldura, Arcoxia. Dar cu grija ca e foarte puternic Bafta la recuperare!
-
Nu vorbesc de alti avocati care au dat nu stiu ce tzepe nu stiu cui si nici de casta avocatilor, in general. Vorbesc de domnisoara Alina, cu care am colaborat si datorita careia, firma la care (inca) lucrez nu si-a batut joc de inca unul din multii angajati pe care i-a luat la perpules. O scurta privire aruncata pe niste acte, o modificare ici, o modificare colo, o intalnire cu seful, iarasi un sfat si... pam pam paaaaaam. Au trecut vreo 3 luni de cand firma imi stabilise deadline-ul. Haideti sa nu aruncam cu noroi in munca unora doar pentru ca ne-am trezit pe partea gresita a patului. Din toti prietenii care au colaborat cu aceasta firma, n-am auzit nicio plangere. Nici macar de onorariu. Acuma, nu stiu pe cine tind sa cred... E greu... Sa cred experienta mea, sa-mi cred prietenii sau pe unul care nici n-a incercat sa vada ce s-a intamplat cu acel mail si a dat fuga pe forum sa arunce cu ... noroi... Hmmm... greu. Amice, esti un om de nimic pentru ca ai ales sa-ti speli rufele pe... motociclism.ro ) Nu cred ca initial ti-ai expus problema juridica pe acest forum... Daca esti barbat, suni, vezi care-i treaba, continui colaborarea, opresti colaborarea neinceputa sau le iei la injuraturi, in functie de cum te duce capul. Dar... e mai usor sa te plangi pe forum ca un pustan de 18 ani care-si ia prima cazatura cu mobra... Daca eram in locul lor, te dadeam in judecata pentru defaimare. Ca sa vezi profesionalism! P.S. N-o mai tot dati cu "am platit, sunt stapan de sclavi". Nu-ti convine, nu-i nicio problema, eu pierd bani si sunt dispus sa-i pierd decat sa am de aface cu harfisti. Sunt satul pana peste cap de impresionisti din astia. Alina, lasa omu' sa urle la luna. Cine va stie, nu-l baga in seama. Cine vrea sa va cunoasca, nu-l baga in seama. Cei care citesc, ar trebui sa puna in balanta cuvantul unui suparat pe viata si emisiunea de pe tvr3 de sambata seara cand s-a facut public cazul vostru "pro bono" Danny, esti penibil. Nici nu cunosti persoana si iti dai cu presupusul. Faci pariu ca "pasagera" de Alina, iti da rusine pe doua roti? Nici nu cunosti cazul decat din auzite si iti dai cu parerea... Ca sa te citez "C'asa-i la romani"...
-
Asta ar fi culmea... culmilor ca sa nu spun altfel. Dupa ce ca te-au invalidizat pentru atata timp, iti mai fac si plangere la politie! Daca n-ar fi tragic, mi-ar veni sa rad! Ia ameninta-i tu cu datul in judecata cu daune morale and shit. Sa vedem, care are mai multe de pierdut? Interlopi? Aia nu merg singur mereu
-
Si, Lupu are dreptate. Plm, unde ajungem daca nu exista cativa fraieri care s-o respecte pe Dna. Legea? Ea ne respecta pe noi si trebuie tratata ca atare. Si, il cunosc pe Lupu si pot spune ca o respecta pe vecina lui, Dna. Legea, 100%. Mesaj completat Hai ca am facut un topic nou, ca sa fie exact pe subiect: /index.php?showtopic=607697
-
Sah si Mat! In 3 mutari Mesaj completat Femininul gardului. )