Sari la conținut

etzmz

Membru
  • Număr conținut

    232
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    hr
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    honda
  • Numar Moto
    HR xx xxx

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa,MZ,IJ,HONDA

Vizitatori Recenți Profil

768 citiri profil

etzmz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Cel mai des,termostatul e de vina,dar poate sa fie si aer in instalatie,Eu as goli de antigel,as spala cu apa dedurizata sau solutie de spalat,atat motorul cat si ambele radiatoare.Dupa probarea termostatului as monta totul la loc,as umple cu antigel diluat corespunzator,si trebuie sa fie ok.Daca problema tot persista,nu mai ramane de verificat decat pompa de apa.Daca intri pe ,,transalp.ro,, sunt multe discutii pe diferite teme tehnice,si e imposibil sa nu gasesti raspuns la astfel de probleme.Din pacate site-ul e aproape mort,toata lumea sa mutat pe facebook.Discuri din pacate nu gasesti sub 280 ron (Dillyipoint.ro)
  2. Ba da.Dupa ce am ,,consumat" discul gaurit,am am pus unul plin,si a disparut bazaitul.
  3. Ai discul original? Eu dupa ce am schimbat discul original pe unul after market,am inceput sa aud un bazait ciudat cand franam.Noul disc era gaurit,cel vechi era plin.Insa dupa un schimb de placute,am avut un zgomot foarte suparator mai ales la franari bruste si lungi.Parca opream cu un tren,asa facea la franare.Cauza:placuta ieftina si proasta calitativ.Dupa ce am pus Brembo,a disparut.
  4. Din astea am si eu de trei ani incoace.Testat circa 40000 km.E ieftin si OK.
  5. Si mai primesti un filtru bonus
  6. http://motodiscount.ro/Motul_5100_15W50_4L sau http://motodiscount.ro/MOTOREX-FORMULA-15W50-4L
  7. Eu folosesc Motul 15W50,dar am incercat mai multe.Mai pot sa recomand Motorex 15W50.Sa nu folosesti uleiuri de top :genul full sintetic ,fiindca motorul de Transalp e proiectat in mijlocul anilor 80 si atunci nu existau aceste tipuri de ulei.Semisinteticele sunt foarte bune.Nici la benzina nu e mofturos.
  8. Motorul trebuie sa mearga fara zgomote.Se accepta mumai zgomotul facut de ambreiaj care dispare daca tragi de maneta.In rest nu ai voie sa auzi nimic daca e reglat bine.Multi fac greseala de a regla sincronizarea carburatoarelor acasa fara nici o experienta si fara ustensile specifice.In acest caz e posibil sa se azi zgomote la diferite turatii.Verifica membranele de la carburatoare daca tot te apuci de verificari.Daca toate sunt reglate ca lumea si sunt in parametri,nu ai alt de lucru decat sa pui ulei de calitate.Motorul de Transalp are o fiabilitate foarte buna si e de incredere.Vaca mea e din 89 si are 180000 km pe bord.Iti dai seama.a inconjurat de patru ori Pamantul.Mai multe informatii gasesti pe www.transalp.ro
  9. Daca mergi mult cu pasager ,ia unTA,daca mergi mai mult solo ,ramai la GS.
  10. Sunt curios cum ai trecut in Rusia prin Ucraina.Anul trecut granitele intre cele doua tari erau inchise si am ocolit spre Turcia.
  11. Salut.Scout-ul sa comportat exemplar atat pe asfalt,cat si pe macadam.Problemele au aparut cand am ajuns in Kazahstan,unde era un asfalt extrem de dur,adica era cu pietre de marimea unei nuci,si aveau muchii,si pe deasupra era o caldura de peste 40 C,mai precis la o benzinarie termometrul arata 44 C.Aici am observat prima data ca incep sa se desprinda cateva crampoane.Prietenul meu cu care eram,avea acelasi tip de guma si nu avea probleme.La el a rezistat aproape pana la sfarsitul calatoriei,adica 19000km,urmand sa doneze mie undeva in Rusia si restul drumului a facut pe motocicleta mea.Trebuie sa mentionez ca dupa ce am montat pe Transalpul meu,iarasi au inceput sa crape crampoanele dar inca nu sa rupt nici unul.Dupa 22000km a ajuns la capatul vietii.Asadar pot sa declar ca greutatea era de vina.Tkc80 nu cred ca e potrivit 100%pt asfalt,mai mult pt off.Guma cu care am pornit era un anakee2 uzat cam 10-20% si ma tinut pana la Novosibirsk adica in jur de 8000 km.Eu zic ca pentru cei care merg solo si cu bagaje e ideal Scout-ul,dar cu pasager la spate, e cam suprasolicitat. Poze si explicati despre drumul nostru gasesti in limba romana pe http://www.transalp.ro/forum/22000-km-pana-la-ghenghis-khan-si-inapoi-t2404.html
  12. Atunci nu o sa ai probleme.Eu eram cu pasager+bagaje+40C+8000km.Guma era nou nouta
×
×
  • Creează nouă...