Sari la conținut

NX250

INACTIV
  • Număr conținut

    284
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    1980
  • Motocicleta
    NX250, max 650

NX250's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu, nu asta inseamna. Rezistenta interna a acumulatorului variaza oricum f mult in functie de starea de incarcarea. Regulatorul de incarcare asa e construit ca sa limiteze curentul de incarcare, indiferent de rezistenta interna. O baterie de 2 acumulatori legati in paralel nu poate sa genereze tensiune mai mare decat tensiunea celui mai bun dintre ei. Defectiunea care s-a intamplat acolo ar putea sa fi fost cauzata eventual de o cuplare cu polaritate inversa. Ce tarrre... Niciodata nu am mai vazut cric cu circuite integrate. Adevarul e ca daca stai in Capitala, ai alte posibilitatzi...
  2. [quote name='Dominator72' ...In ceea ce priveste cricul, treaba e mult mai simpla de cat pare: este cu autoreglare. Buun, asta am inteles, dar cine ti-l autoregleaza... ca vad ca e nevoie de o fixa de 10...
  3. Se reediteaza actiunea BMW Camp? Dupa cate stiu eu, a fost acum vreo 2 saptamani... Vezi filmul aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83414-bmw-camp-clubul-motoveteranilor/page__st__30 BMW-urile nu sant motoare rezistente si nu tzin la doua intalniri consecutive... Foarte interesant suportul pentru vopsit, decapotat inainte de vopsire si capotat dupa, ca sa nu dea ploaia peste obiectul muncii. N-am nevoie de piese pt Domi Junior, ca le am pe toate si se invart foarte bine. Pardon, saua nu se invarte... Ma enervezi cu cricul ala cu lungime reglabila. Cand e un loc depresionar in amplasamentul in care parchezi, lungesti cricul?
  4. De ce sa creasca tensiunea dupa ce a pornit motorul? Tensiunea pe borne, cu motorul pornit trebuie sa fie undeva intre 13,5- 14,5 V si nu are nici un motiv sa creasca peste aceasta valoare decat daca regulatorul de incarcare e defect, indiferent de capacitatea acumulatorului. Regulatorul de incarcare e construit astfel incat curentul de incarcare sa fie in concordanta cu capacitatea bateriei. O baterie cu capacitate mai mare se va incarca eventual cu un curent mai mic decat curentul de incarcare prescris pentru acumulatorul cu capacitate mai mare.
  5. Capacitatea bateriei n-are nici o legatura cu defectul CDI-ului... Daca a luat un curent prea mare, nu e din cauza acumulatorului, ci probabil vreo componenta din el s-a dus.
  6. [quote name='Dominator72' Interesanta postarea asta... Oare astea se vand sau se cumpara? Daca se vand, cu cat? Daca se cumpara, cu cat? E Domi 250? Daca se cumpara sunt la bucata sau la Kg? In rest e clar... Pe mine ma intereseaza semnalizatoarele, daca-s bune si ieftine.
  7. Ah... si pare-se ca am scapat si de muritul motorului din senin la semafor E ciudata chestia asta cu opritul motorului la stop... nu prea cred ca e de la CDI... Eu am luat unul nou si tot face cateodata asa. In unele zile patesc de cateva ori si apoi cateva zile deloc. Cred ca e o problema de alimentare cu carburant sau de calitatea benzinei. E ciudat ca daca motorul e doar usor accelerat (1500 rot/ min) nu se intampla niciodata.
  8. Vezi ca cei multumiti de Domi au intalnire in 11-13 mai la Dominatoriada,la Obarsia Lotrului si respectiv Sarmisegetuza. http://www.enduromaniacs.ro/forum/viewtopic.php?f=37&p=2350#p2350 EXACT ASA! Nici eu nu puteam zice mai bine...
  9. Nu stiu daca vreunul dintre voi a avut ocazia sa intre intr-n laborator de cercetare pe specialitatea de termotehnica... Procesele care au loc intr-un motor sunt mult mai complicate decat par. Dinamica curgerii la gaze si lichide functioneaza pe baza unor legi foarte complicate, aflate doar la indemana specialistilor. Optimizarea randamentelor e la fel o treaba foarte complicata. Cand se proiecteaza un motor sau un accesoriu se iau in considerare o multime de factori. Solutia finala e un compromis care duce la o optimizare, ceva intre performanta maxima, fiabilitate maxima si consum minim. Apoi, daca proiectantul se numeste Honda, situatia e si mai serioasa. Deci, eu zic ca discutia asta e interesanta din punct de vedere teoretic, dar din punct de vedere practic ramane in domeniul numit "folclor tehnic".
  10. Si la mine s-a manifestat exact la fel. Intreruperile erau absolut aleatoare, de cele mai multe ori in locuri izolate, in varf de munte. Eu zic ca 95,9% e asta... Nu poti sa imprumuti de la cineva un CDI si sa umbli cateva zile cu el? CDI second e o mare loterie. Poti sa iei unul exact ca al tau.Gandeste-te ca sunt acolo niste cablaje electronice care au deja 20 de ani de vibratii si solicitari meteo. Eu tocmai acum l-am reparat pe al meu. Nu am apucat inca sa-l incerc. CDI-ul e o piesa pe care e bine sa o ai in buzunar cand mergi in locuri mai izolate.
  11. Asa face CDI-ul cand apar probleme la lipiturile de pe placa. O sa vezi ca daca misti mufa(cea prinsa de CDI) pana la urma o sa mearga din nou, un timp. CDI-ul se poate repara, daca rasfoiesti pe aici o sa vezi cum. Eu am reusit. Solutia eleganta e sa cumperi altul nou, de la cehi. E vreo 150 de Euro, trimis prin posta.
×
×
  • Creează nouă...