Jump to content

balauronul

Membru
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

About balauronul

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    CBR 1100XX

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yawa 350 Honda CBF 500
  1. Salutare și mulțumesc @metricmotion! Azi am primit și eu o unitate Sena 10R. S-a integrat foarte bine în cască, i-am făcut update de firmware. Acum o să iau și pentru nevastă o unitate, deși când am cumpărat sistemul vechi, mi-a părut rău în prima zi de mers împreună, că a vorbit tot drumul. O singură problemă, dacă ați mai întâlnit-o până acum, nu pornește telecomanda de ghidon. Bateria i-am încărcat-o. Greșesc eu cu ceva? Nu pornește orice i-aș face.
  2. Și dacă nu ai? Dacă totuși ai, se poate ridica din brațul articulat.
  3. Oligofren esti tu! Căcatul ala de piuliță are și alt rol în afară de cel estetic, ține jugul superior, (cuvant jignitor)!
  4. Vă salut! Știu că este un post mai vechi, dar am cautat pe tot forumul și nu am găsit o sursă pentru furtunuri pentru mobra mea (CBR1100XX). Am încercat prin magazinele de piese moto și abia am găsit furtunul de ambreiaj. Din întâmplare am găsit pe OLX pe cineva care face furtunuri și am zis să întreb. Nemaivorbind că prețul pe bucată a fost mai mic decât pentru cel de ambreiaj (350 de lei pentru acesta din urmă) sunt și furtunuri de calitate, GOODRIDGE. Pentru cine este interesat să-si schimbe furtunurile și nu găsește, recomand OLSON ENGINEERING, din Cluj. Detalii pe google. Succes!
  5. Salut! RAM mount, eu l-am montat pe jug, dupa ce i-am dat gauri pentru suportul de montat pe ghidon. Ca sa nu stea prea erect se poate pune ca in poza atașată. Cu stimă!
  6. Impresii de călătorie: Se pare că problema mea era de la pedala de frână improvizată. Mai exact, când am scurtat brațul care apasă pistonașul pompei, a trebuit să mut și poziția pompei pentru a se alinia cu noua poziție a găurii unde intră bolțul de legătură. Dar nu era perfect aliniată și pistonașul era puțin strâmb, chiar dacă nu era apăsat, fiind strâmb cred că ținea pompa in presiune, nu mult, dar cred că suficient ca presiunea să nu se elibereze de tot. Ieri am remodificat modul de aliniere a pedalei cu pompa, i-am lăsat și puțin joc, în sensul că pedala nu mai urcă la maxim în spațiul prin care se mișcă, dar pistonul pompei se decomprima la maxim. Azi am mers prin oraș și nu s-a mai blocat. Deocamdată nu mai frânează cu pompa spate la fel de eficient ca zilele trecute, dar e normal după ce i-am desfăcut aerisitoarele de câteva ori. Apropos, am găsit modul de aerisire al circuitului acționat de pompa spate la CBS. În pun aici, poate ajută și pe altcineva. Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri și idei de remediere.
  7. Cum știi să mobilizezi oamenii...! Mă duc.....
  8. Nu este coincidență. Înainte să-l modific, așa artizanal cum era deja de doi ani, nu se bloca. Ieri după ce l-am deconectat de la pompa nu s-a mai blocat. Azi cu el conectat, deși nu am folosit pompa spate, s-a blocat. Concluzia logică e că nu ar mai trebui să caut cauza în altă parte, ci doar la levier.
  9. Mulțumesc încă o dată tuturor! @yo4hgx, singura modificare a fost mutarea pompei din dreapta în stânga. Este așa de vreo 2 ani, numai că pedala făcută de mine nu avea brațele pârghiilor identice ca lungime cu cea originală. Mai exact brațul care apasă pompa era mai lung cu vreo 2 cm și nu aveam forță să apăs pedala suficient încât să frâneze cum trebuie. Sistemul CBS știam cum funcționează, mai puțin de valva delay. Mă gândeam că sistemul nefiind utilizat din 2010 de când am luat motorul, poate s-a blocat valva delay și nu lasă lichidul să revină. Azi însă am plecat iar și am folosit numai frâna față. Culmea....s-a blocat singură de două ori. Am desfăcut iar aerisitoarele de la pistonașele centrale și de data asta azi a scos lichid numai din partea stângă. Repet, fără să ating frâna spate. @TNG. Geo, la care orificiu de eliberare a presiunii te referi? Cel către borcanul de lichid sau mai are și altul? Tot cred că pompa este oarecum apăsată din modul de prindere pe pedală. Înainte să modific lungimea pârghiei, avea un oarecare joc, acum este fixă. Dacă este puțin apăsată, se poate crea presiune încât să se blocheze de tot?
  10. Mulțumesc pentru explicații! Există posibilitatea ca delay valve să se blocheze si să mențină presiunea între ea și pistonașele centrale de la etrierii față? Sau să mai insist cu jocul de la pompa de frână spate? În sensul să-i las câțiva milimetri mai mult joc în pedală? Apropos de site-ul pe care l-ai trimis.........DELAY VALVE This delays the pressure to the front calipers’ middle pistons when the pedal is applied, thus minimising fork dive. Positioned between the rear brake’s master cylinder and the centre pistons of the front brake calipers, the delay valve engages the left-hand caliper first. As pressure to the pedal is increased, the valve introduces pressure to the right caliper until both calipers bite with equal force. Zice că acționează mai intâi etrierul stângă și după aia pe cel din dreapta. Când s-a blocat în seara asta, am deschis aerisitoarele pistonașelor centrale. La cel din stânga nu a ieșit lichid de frână dar a ieșit la cel din dreapta. Mă gândesc că totuși de aici ar putea fi problema, deschide spre dreapta dar nu lasă lichidul să revină.
  11. Salutare tuturor! Din anumite cauze (picior drept marca Ottobock), nu pot să frânez roata spate. Asta a fost și unul din criteriile pentru care prin 2010 am ales să iau o moto CBR1100XX, care are sistemul CBS și teoretic mă ajută la frânare. După câțiva ani pe mers doar cu frâna față am încercat să mut frâna spate pe piciorul stâng. După mai multe încercări am reușit să încropesc o pedală de frână, care nu era însă prea eficientă din cauză că făcusem brațul forței rezistente prea mare (6 cm în loc de 4). De două zile însă l-am refăcut cu lungimile pedalei originale de pe partea dreaptă. Azi am plecat cu motorul și......eram un mare zâmbet. Motorul se oprea ca niciodată în viața lui (mai exact a mea). Numai că după vreo 2-3 km a început să meargă înfrânat, după care abia am reușit să ajung la un refugiu. Concluzia...roata față blocată, pompa mea de frână spate era tare. Am scos bolțul pompei de la pedală (crezând inițial că pistonașul pompei era ușor apăsat de pedala mea și de aici și blocarea) și roata s-a deblocat. Am continuat drumul doar cu pompa față. Crezând că problema a fost din cauză că pompa era ușor în presiune de la lipsa jocului pedalei, am ajuns acasă și am refăcut legătura pedalei cu pistonașul pompei cu un șurub mai mic în diametru față de bolțul inițial, ca să aibă puțin joc. Am plecat iar la drum, am testat frâna spate, față, față+spate și pentru primul kilometru toate bune, dar tot pe la aceeași locație ca dimineață a început să se frâneze singură, tot pe față, fără sa mai acționez eu vreuna dintre frâne. S-a deblocat numai după ce am desfăcut aerisitoarele centrale de la etrierii față, stângul nu a aruncat lichid ci numai dreptul. Am revenit acasă numai cu frâna față. Acum dacă nu v-am plictisit după toată polologhia de mai sus, care ar putea fi cauzele probabile de blocare a circuitului din CBS de la pompa spate la etrierii față? Între pompa și etrieri pe jamba dreaptă este un fel de pompa la care mă gândesc că se poate bloca, dar sincer nu știu ce rol are. Lichidul de frână l-am schimbat de două săptămâni, toate circuitele sunt aerisite. Atașat foto. Mulțumesc!
  12. Am fost la Oradea cu avionul, echipat si cu casca in mana. De acolo am venit pe motorul pe care l-am cumparat. Nu o sa ai probleme.
  13. Bună colegilor! În legătură cu incidentul din discuție, mă simt dator sa vin cu niște explicații suplimentare. În momentul în care am început depășirea, autovehiculul din fata mea a încetinit ca sa intre pe drum o mașină care transporta un WC ecologic. Intenția inițială a fost sa depășesc cele doua vehicule și sa revin pe banda mea, tot pe linie discontinua. După ce am trecut de mașină cu wc-ul am văzut ca din fata nu vine nimic și am decis sa continui depășirea deși intram pe linie continua. Acolo nu este intersecție, nu este alee laterala ci intrarea într-o curte. Mașină care a virat stânga nu era paralelă și aproape de axul drumului ci oarecum mai în dreapta de parcă era cu tirul. Nici semnalizare nu am văzut. Știți cu totii ca timpul în care se produc incidentele este scurt iar timpul decreactie e și mai scurt. Evident ca îmi asum vina ca nu m-am repliat pe linia discontinua dar tot consider ca are și șoferul o parte de vina, aceea ca nu s-a încadrat corect lângă axul drumului, câmpul lui vizual din oglinda fiind astfel blocat iar eu fiind în depășire nu aveam Cum sa-i observ intenția de a vira. Personal am învățat ceva din ăsta. Cu respect! (Vă rog să nu vă jigniți! Scopul postarii este sa conștientizeze asupra unui posibil scenariu care I se poate întâmpla oricui)
  14. Ai dreptate sunt deja vechi. Ambele au DOT octombrie 2013, cumpărate în 2014 (Power Road 3). Deși mai au mult până să ajungă la markerii de uzură, cred că situația de azi e semnul că trebuie altele. Motorul nu-l schimb deocamdată, anul astă face 20 de ani, încă tânără
  15. La frânarea de urgență, doar a roții față, aceasta a început să scârțâie pe asfalt și în momentul ală am eliberat-o ușor și am călcat și spatele. Așa s-a oprit fără să derapez. În mod normal CBS-ul funcționează, adică frânează și spatele dar acum fața a alunecat la frânarea inițială. Nu știu....instinctiv am folosit și spatele și s-a dovedit soluția corectă.
×
×
  • Create New...