am incarcat bateria la redresor da la utomat se invarte , am scantie dar nu porneste nu iese nimik fum pe toba ....nici macar nu uda bujia ....dupa mine nu vine benzina....
salut ......va cer ajutoru in urmatoarea problema......am scuter tgb 303 rs fabricatie 2000 49 cc 2t nu am la el pedala de pornire si la automat dc dau de 2 ori moare bateria , scanteie da la bujie , fum nu iese deloc pe toba...banuiesc ca nu vine beznina ..si inca ceva dc ii pun baterie de dacie 55a nu da la automat...
salut caut un electromotor pentru un scuter tgb 303 49 cmc in 2t , atasez niste poze cu cel care il am defect
are cineva asa ceva
id meu de mess e menonfire83
Initiez si eu acest topic unde sa vorbim intre noi detinatorii de piaggio liberty , nu conteaza 50cc.125cc.150 cc 4 t sau 2 t ,, sa schimbam pareri despre el intre noi. sa schimbam manuale de service , discutam plusuri si minusuri postam poze.
HEI NIMENI NU MAI ARE PIAGGIO LIBERTY ..................
ce naiba tu vad ca ii daiin gura cat e in rodaj hmmm curios ......... ma lamuresti si pe mine de ce si eu sunt in roadaj acum (roadaj de 500km) si nu ammersmai tare de 50kmh cu el ATUNCI...................
salut amsi eu o problema ieri cand am ajuns akasa cuscuteru a inceput sa curga ceva in gen bezina amestecata cu vaselina de pelanga variator lam desfacut si semeringu de la ulei era tot franjuri cand le schimbi trebui sa schimbi si rulmentii sau doar ele
ma dc vrei sa ii pui clemai bune bujii NGK sa iei depinde dc nu ai schimbat si cdi atunci elimitat si in cdi si dc pui carb mai mare merge mai tare dar si consuma mai mult
salu eu am un leovince xz pe motoru meu imi da cam in 25% mai multa putere urala de zici care motor de 150 pe el
si vreau sa va intreb si eu ceva e adevarat ca dimensiunea jiglerului=vit maxima adik dc pe jigler scrie 49 atat merge maxim si ce e cu rolele astea ce dimensiunea ar fi cea mai potrivita pentru un rapORT bun viteza maxima /demaraj