Sari la conținut

Gerhard13

Membru
  • Număr conținut

    80
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Stuttgart-Sibiu
  • Carnet moto din
    ???
  • Numar Moto
    WN-GE 11
  • Club
    niente

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ 250 ES Suzuki Intruder VS 1400 GLP
  • Interests
    Biken, Bodybuilding, Ficken.

Gerhard13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Gerhard13

    Suzuki Intruder

    Incearca un Metzeler ME 880. Are 170mm, dar forma speciala il lasa sa arate mai lat. iti ramin 2-3 mm loc linga furca. Mai lat de 170 nu merge, fara sa schimbi furca.
  2. Problema este, pentru un West-european, care intra in tara, saracia ce ii se prezinta, oameni nespalati, cu haine murdare, casele darimate care le vede imediat ce trece granita. Asa ceva astepti poate in India, dar nu in Europa! Am trait jumatate de viata im Romania, jumatate in Germania, de aceea inteleg felul de a gindii. Nu-l apreciez, dar il inteleg.
  3. O mica nota la sfirsit: Firma MZ din Zschopau -Hohndorf inchide portile fabricii. S-a terminat cu marca MZ. O sa se mai faca numai piese de schimb.
  4. Poza am fäcut-o in apropiere de Stuttgart. Anul trecut am fost cu MZul la intrunirea din Sibiu. Dus intors in 4 Zile, 3200 km. Foarte fain. Dar traficul in orase este de groaza: Arad, Sibui, etc.
  5. A mea! MZ 125 SX, 15 PS, 120 km/h, 4 timpi.
  6. No asa, ce sa zic? De luni de zile m-am bucurat de intrunirea asta. Fiul meu, 16 ani, a facut carnetul lui de A1 (125 ccm) , asa ca era clar de la inceput ca fiecare merge cu motopÏrzu lui. Deoarece austriecii nu ii dadeau voie sa treaca prin Austria , eram nevoiti sa trecem prin Tschehia, Slowakia, Ungaria. Cam 1650 km, un drum, care l-am absolvit in 2 zile. Prima zi, dupa jumatate de drum si 14 ore de mers, am inoptat intr-un motel in Slowakia, unde dormeau si multi muncitori romani. A doua zi, pe 40°C, dupa inca 14 ore, am ajuns la Sibiu, fericiti, si cu o gamada de bataturi pe c_r. Deoarece a fost prea intuneric ptr. a mai pune cortul, am stat la muzica cam pina la ora 4 dimineata, dupa care am dormit pe un scaun la baietii de la Crazy Bikes. Multumesc cu ocazia aceasta celor de la Crazy Bikes, si Crazy Pistons, (Mircea Bojita) care ne-au primit ca niste vechi prieteni. Pacat ca nu am mai avut ocazia sa le spun la revedere, fiindca am plecat duminica dis de dimineata. Intrunirea mi-a placut mie personal foarte mult. Rateuri, muzica toata noaptea, zgomot si galagie, etc, sint lucruri care apartin de o intruniri de felul asta, de aceea nu inteleg de ce unii aici s-au deranjat de prea multa galagie?! Ce mi-a placut mai putin a fost faptul ca prea multi s-au dat cu motoarele printre corturi! Trebuia sa fii cu ochii peste tot, daca nu ai vrut sa te calce vreun idiot beat. da ce sa faci, asa e! Organizatorii trebuiau sa aibe grija de mai multa ordine, sa amenajeze un loc und iubitorii prafului puteau sa dea gaz toata ziua si toata noaptea, fara sa fie pericol de accidente. Ca daca se intimpla ceva, organizatorii sint de vina, cel putin asa e in Germania. Aici daca nu faci exact ce zic ei, ori te da afara, ori, daca ai ceva ghinion, iti da pe nas, si apoi te da afara. WC-urile erau de groaza, asa ca a trebuit sa tin "salamul" in burta pina la intoarcere acasa. Drumul inapoi a fost mai greu, deoarece duminica seara ne-a prins o ploaie in Slowakia, de a trebuit sa inoptam la o benzinarie, pe banca, afara, legati de motoare. Luni inca ploua, si era groaznic de rece afara. In sfirsit am ajuns seara acasa, fara alte probleme cu motocicletele. In afara de un cablu electric rupt la un far, o lumina arsa la Intruder, si un lant prea intins la MZul fiului, nu am mai avut probleme. In total pot sa spun ca a fost foarte fain. Daca muzica simbata seara era mai buna, si WCurile erau curate, puteam sa spun ca intrunirea a fost perfecta! Ceea ce mie personal imi place cel mai mult cind vin la Sibiu, sint mititeii, care ii minc toata ziua, in fiecere zi, cit stau in Sibiu. Ceva asemanator din pacate nu avem aici. Atit de la mine. Pina data viitoare. Salutari lui Blackrider si nevestei sale, Titiluka (care pe viu e mai frumoasa ca in poze ) Fin
  7. Eu merg vineri cam pe la amiaza de la Nadlac-Arad spre Sibiu. Mai este cineva pe traseul asta? Fin
  8. Hallo, Eu mai am acasa doua capace laterale ptr. Intruder VS 1400, originale in rosu (orig.: "maroon"), si lampa originala din spate. Vi le daruiesc, daca imi platiti posta. Pe foto se vad capacele bine daca o deschideti mare. Lampa din spate este destul de noua, fiindca imediat dupa ce am cumparat motorul am schimbat-o. daca mai are cineva interesul sa ii mai pun ceva in pachet, (Louis, Heingericke, Polo, etc.), spuneti! Email: vtwin@gmx.de
  9. Gerhard13

    Suzuki Intruder

    La toate Motocicletele reviziile se fac asa des. (Din cauza ca motoarele au putere asa mare si masa mica). O revizie (scrie si in caietul de revizie foarte exact ce trebuie facut) de obicei poti sa o faci singur, daca nu ai doua mĂŹini stinge. Uleiiul trebuie schimbat, filtrul de ulei, evtl bujiiile (ale mele le an de 30.000 km fara schimb, si motorul merge ca un ceas elvetian), din cind in cind lichidul de frana si de ambreaj, si uleiul din "Kardan" (am uitat cum se spune la cutia de Kardan de la roata din spate). Apoi toate suruburile trebuie controlate (vibratii!!!), bateria (nivelul de acid). Si foarte important: filtrele de aer trebuie spalate in benzina, si apoi bagate in ulei. Sint doua la Intruder, ptr. fiecare cilindru unul. De obicei daca nu mergi mai mult de 6000-7000 km pe an, ajunge sa faci revizia odata inainte de iarna. Mai controlezi becuriile, cabluriile de acceleratie (un pic de ulei WD40), si speli Motocicleta, inainte sa o freci cu "Wachs", ca sa nu rugineasca iarna la umiditatea mare. Si asa o sa arate Intruderul tau dupa o mica modificare optica..........
  10. Gerhard13

    Suzuki Intruder

    (Eu m-am oprit la un M800 de la Suzuki (cel putin dpdv al design-ului imi place la nebunie) si as vrea ca inainte de a o achizitiona (leasing) sa elimin orice potentiala viitoare surpriza. Mentionez ca am 1,80 si 75 kg si suma maxima pe care vreau sa o aloc motocicletei este de 6000-6500 EURO CIP.) Ok, As lua in orice caz o Intruder, mai bine 1400ccm. Are Ventile hidraulice, Kardan, si un motor care nu il poti strica. Deci costurile de intretinere se minimeaza. Si uleiul poate sa fie mineral, 10W 40. Eu o am de 7 ani, 50.000 km, si e ceal mai bun motor care l-am avut. Un demaraj, phänomenal!!! Shadow e cam slabut, si nu arata a nimic. Si mai bine cauti in Germania. Aici sint foarte multe Intruder, si ieftine.
  11. Cred ca sensul acestui topic a fost sa-si arate fiecare tatuajele. De ce nu? La urma tatuajul meu m-a costat o gramada de dureri ( ), timp (9 luni), si o gramada de bani (ca. 900€). Asa ca pot, cred eu, sa fiu mindru pe el, nu? De ce sa nu il arat. Ca de aia l-am facut. sa se vada... In sensul asta: ARATATI CE AVETI!!! Nu numai barbatii. Si genul frumos!
  12. Hallo oameni buni, unde sint pozele de la intrunirea din Sibiu? Nu a facut nimeni poze?
×
×
  • Creează nouă...