Jump to content

marauder

Super Membru
  • Content Count

    1,419
  • Joined

  • Last visited

About marauder

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    zodrac2003

Profile Information

  • Numar Moto
    gj 12 tnt

Recent Profile Visitors

849 profile views
  1. personal nu cred ca e asa (posibil sa gresesc) pt ca acum daca tu ai asigurare la masina/motor, poate sa o conduca si altcineva fara probleme (trebuie sa aibe doar permis)...or dupa logica asta, nu conteaza cine face asigurarea, important e ca agregatul sa fie asigurat.
  2. nu bag mana in foc daca e asa sau nu...la politie m-am dus cu asigurarea facuta de el, s-a uitat nenea la ea, nu a zis nimic
  3. Trecut prin asta foarte de curand (nu cu moto, cu conserva)...asigurarea a fost facuta de fostul proprietar pe o luna, chiar inainte de cumparare (era expirata), la fel si itp (era expirat) facut exact inainte de cumparare.....vorbeste si tu cu vanzatorul tau sa le faca, ca sa nu ai surprize la itp (eu i-am dat banii inapoi pe asigurare si itp). Daca le face el inainte , voi trebuie sa faceti doar contractul de vanzare cumparare ,sa mergeti la finantele lui pt stampila de scoatere de la impunerea lui, si gata, te poti plimba cu moto cu nr lui si asigurarea lui (in 30 zile parca trebuie sa termini transcrierea pe numele tau)....la mine totul a durat cam 2 ore cap coada (asa de mult pt ca vanzatorul era din Buc si un pic de coada pt stampila finantelor). Oricum daca e totul in regula transcrierea/inmatricularea pe numele tau nu dureaza mai mult de 3-4 zile maaaaxim (desi am avut programare pt inmatriculare peste 7 zile parca, eu m-am dus a doua zi, nu era aglomeratie, mi-a luat actele fara probleme....asa e la olteni :)) ). La mine nu cred ca a facut "asigurare pe o luna in vederea blablabla"..pus si simplu omul a facut asigurare pe o luna, cu 2 zile inainte de data stabilita pt vanzare, mi-a dat asigurarea, si gata. Sunt pe aici pe undeva toti pasii de facut...daca vrei, iti pot spune si eu, exact cu punct si virgula, ce am facut.
  4. Ceva recomandari pt un service/mecanic bun/corect pt Fiat Ducato. 1997cm, din 2002. Da, am cumparat autorulota si am niste chestii de remediat...stiam de respectivele probleme, mi-au fost puse pe hartie de reprezentanta Fiat Ploiesti.
  5. Stie cineva prin Bucuresti de vreun centru de reincarcare butelii (pt aragaz, nu scafandru )? Momentan...ca na, asa e la inceput cand incerci sa fi ok.....as prefera ceva centre omologate/certificate, nu benzinarii (este si un pic ilegal sa incarci butelia la benzinarii, din cate am auzit). In cazul in care nu gasesc, na, probabil voi apela si la metoda "peco"
  6. mai sunt si minuni...acu alta belea...cu ce il umplu?!?! :))
  7. Nu imi trebuie nimic, poate foloseste la cineva. La laptopul vechi la un moment dat mi-a "inghetat" hardul...a trebuit oprire din buton, apoi la repornire tot statea cu Lenovo pe ecran, apoi aparea ceva cu reparing tool, blablabla, nu facea nimic....intrat cu chiu cu vai in ecranul albastru cu mai multe optiuni, luat pe toate la rand, nu vroia sa faca nica si pace..nu reparare disc, nu reparare win, nimic nimic. Scos bolnavul din locas, dus cu el toti doctorii din orasul meu, unii il vedeau in calculatorul lor dar nu il citeau, altii nu il vedeau deloc, la altii le bloca calculatorul...unul o zis ca e posibil sa trebuiasca demontat si citit platan cu platan...ce mai, cica cruce la el. La un moment dat am zis ca hai sa reinstalez win pe partitia sanatoasa (erau 2 partitii pe acelasi hdd)..si pus win10 (mi-a mai ramas gol doar cativa giga) in speranta ce sa face vreo minune si poate il citeste...draci laci, nica, il vedea dar nu citea ...si tot umbland danga langa pe net, lauda unul pe Disk Drill...si descarcat, si pus la lucru (e ff intuitiv de folosit, si mic ca si dimensiuni)...dupa 6 ore imi da rezultatul, recuperat nu stiu cate sute de giga de date. Partea nasoala e ca a redenumit fisierele, partea buna e ca le-a pus pe categorii...partea nasola e ca free iti dadea voie doar la 500mega date recuperate, partea buna e ca imi trebuiau numai 2-3 tabele de excel iar toate excelele gasite faceau 300mega doar...ma incanta sa recuperez si restul dar partea nasoala e ca iti cere 88 usd pt full, partea buna e ca cel mai probabil se gasesc crackuri (nu am cautat inca). Deci pt mine Disk Drill a fost mai mult decat folositor...am zis povestioara asta ca poate mai ajuta pe cineva...pe mine m-a scutit de refacerea a 2 tabele cu sute de......
  8. l-am rezolvat....clic dreapta, volum simplu nou, litera noua, formatat, a aparut dracusorul....toti explicau in engleza, l-a mancat in poponet pe gates asta sa faca si in romana si te scarpini in cap daca romana bate cu ce vrea in engleza...se poate inchide
  9. Pana la urma m-a impins michiduta si mi-am luat laptop nou (daca are importanta, un asus tuf fx504g) cu, printre altele hdd de 1T si ssd 128giga.....instalat win10 in ssd, oameni buni, nu vad hdd in explorer!! Il vad bine mersi in bios, il vad in manager dispozitive, dau pe el in manager dispozitive sa updatez driverul dar zice ca e la zi, ca functioneaza ok, dar nu il vad in explorer...in bios cica portul 4 (agigea). Pe unde e ascuns fantomas asta? Cum dau de el? asta e din...va dati seama voi, aia care trebuie, de unde e...sunt convins ca trebuie sa fac ceva sa apara, dar ce sa fac?!
  10. Multe de citit aici, fiecare cu specificul ei, asa ca chiar daca se reiau unele raspunsuri ma risc si intreb...am ajuns in ipostaza in care daca se termina cu bine verificarea, imi iau autorulota...care este in Ploiesti. Care sunt pasii concreti pt vanzare inmatriculare? Cautat cu goagal, si dupa mintea mea creata cam asa ar decurge: 1.completat in 5 exemplare contractul de vanzare cumparare, completat fisa de inmatriculare cu datele vanzatorului si cumparatorului, vanzatorul scrie in certificat "vandut catre Zgabearta Iftode la data de..." si semneaza , si fie mers la finantele vanzatorului pt stampila pe fisa de inmatriculare fie luat certificat fiscal de la vanzator, verificat sa fie in termen itp si rca.ul, strans mana, si plecat cu masina. Deci practic daca vanzatorul ii scoate fiscalul inainte (am inteles ca e valabil 30 zile) si are itp si rca valabil, nu avem de mers niciunde. Deoarece masina a mai fost inmatriculata in Romania, nu mai trebuie mers la rar pt identificare, asa am inteles. 2. pt inmatricularea pe numele meu....cu fisa de inmatriculare mers la finantele mele si o iau la mine in evidenta (imi pune tanti de la ghiseu ceva stampila undeva pe fisa), apoi mers si facut rca in vederea inmatricularii (din acel moment am inteles ca rca-ul anterior, facut de vanzator, inceteaza si vanzatorul isi poate eventual recupera daca mai e ceva de recuperat),platesc taxa pt certificatul de inmatriculare, platesc taxa pt numere, si cu dosarul facut merg la inmatriculari in judetul meu si iau pe loc numerele si gata toata alergatura. Dosarul pt inmatriculari trebuie sa cuprinda: -copie actul meu de identitate -contractul de vanzare-cumparare -fisa de inmatriculare cu viza de la finantele mele -certificatul fiscal de la vanzator (eu merg pe varianta asta, ca sa nu stau la coada la el) -cartea de identitate a masinii (copie plus original) -dovada itp valabil (se vede din certificat) -copie rca (ala al meu, facut pt inmatriculare) -certificatul masinii (normal, cu scrisul cu instrainatul) -placutele de inmatriculare (banuiesc ca nu le pastreaza vanzatorul) -chitanta pt numere+chitanta pt certificat. Deci, ce am uitat? Ce am omis? Ce am gresit? Ce e de platit, respectiv taxa pt certificat si pt numere, se plateste in ceva cont national sau fiecare judet are contul in care isi ia banii? Cel mai probabil o sa gasesc informatii la mine la inmatriculari, dar intreb si aici. Am senzatia , din povestirile de aici, ca ar trebui sa fie ceva complicat cu multe alergaturi, dar daca vanzatorul masinii are toate actele in regula si este ok cu taxele la el, mi se pare floare la ureche (sper ca nu sunt cozi la mine la inmatriculare) .
  11. da nu are vreunul un aro/tv/janghina motorizata cu ceva bara masiva in fata/colturi, sa "greseasca" si sa ia virajul prea strans?!?! masina nu pateste nimic, cel mai probabil
  12. pieton(t) :)) oricum, tehnic vorbind, nu am de ce sa il predau momentan....inca nu s-a stabilit oficial ca am gresit :)) si daca ma gandesc bine, nu am zis ca il predau, am zis ca ne intalnim la biroul de predare...poate vreau sa notez cine il preda...hai ca m-am scos
  13. No se pare ca nu e dracul chiar asa de negru.....fost azi cu masina in cauza la reprezentanta Fiat din Ploiesti, si cei 120k km sunt vreo 260k....din cate am inteles eu km astia i-a scos din "masurarea" a ceva de la calculatorului "bloc/modul/cutie" injectoare, care dupa spusele lu nenea injineru ar fi mai greu de modificat..sau probabil era mai greu cand s-a bagat in tara acum x ani. Am si eu o curiozitate prosteasca...atunci cand a fost dusa masina pt a primi carte romaneasca, baietii nostrii de la RAR nu au putut face acelasi test si sa treaca in registre nr corect de km? Exista posibilitatea ca prin 2011-2013 (nu retin exact) testul sa nu se poate face, dar na....ce naiba mi-a venit de am asteptari de genul asta de la institutiile statului?!?!?!
  14. mersi fain, verificat..din pacate chestia cu km este ffffff relativa, probabil se ia dintr-o baza de date pe diferite modele per diferiti ani per tara respectiva si se extrapoleaza.....am verificat si pt o masina a cuiva luata de noua, are 60k km reali la bord masina si site-ul a dat 157.000 km. Ma gandeam ca poate sunt luati km reali facuti intre itp-uri in strainatate din ceva baza de date si se pondereaza doar perioada in care s-a facut itp-ul /reparatiile in service mai obscure. La skoda la care am facut verificarea totusi sunt de 2.5x km in plus. Din punctul meu de vedere creaza multe neplaceri furnizarea de asemenea date ..inteleg o aproximare de 10-20k km, dar diferente de felul asta..in sfarsit , este in avantajul meu, ca si cumparator, chestia asta, dar daca as fi vanzator cred ca as face ca toti dracii daca as stii ca alta e realitatea Inca o data, mersi fain DKW. Stie cineva daca cei de la reprezentanta marcii respective au date mai aproape de realitate? Oricum o sa vorbesc si cu ei
  15. Mersi fain DKW...imi poti spune de unde ai luat datele? Este de incredere sursa? Ai cumva idee cum sunt calculati km? Adica o fi ceva de genul se iau km dintre 2-3-4 itp-uri facute in strainatate si se inmulteste cu nr de ani, deci daca exista ani in care nu a mers asa mult, este incarcata din burta cu km sau cei 302,869km sunt cei practic rulati?! Daca sunt reali, sunt oare doar cei din strainatate sau sunt si cei din Romania?!
×
×
  • Create New...