Sari la conținut

Daeath

Membra
  • Număr conținut

    110
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mi_deea

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Cracovia
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    xvs650
  • Numar Moto
    Dea

Vizitatori Recenți Profil

578 citiri profil

Daeath's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Stai linistit, ca ala sigur n-o sa mai repete gestul inca o data pentru faza asta, si probabil nici prietenarii lui la care povesteste patania. Doar daca nu ii place sa isi schimbe oglinzile cat ii vara de mare. Asta e, tre sa ne ferim noi de ei cateodata, cateodata si ei de noi si tot asa.
  2. Stiu sigur ca in Polonia a fost o situatie similara cu ce se intampla acum la noi in tara (ca noi suntem putin mai in urma cu civilizatia, tre sa o recunoastem). Au aparut si la ei o gramada de masini mari (ca tre sa compenseze cu ceva alte lipsuri), si o gramada de motoare. Soferii aveau exact aceiasi atitudine descrisa de George "noah si?...." pana cand s-au organizat motoristii, si-au luat cizme cu tepi si le faceau dungi la toti cei ce mergeau prea aproape de ei, le mai rupea o oglinda, le indoiau capota si mai recurgeau la acte de violenta in grup.. asa cum zici Oz. Si acum ii respect reciproc, fiecare il lasa pe celalalt sa traiasca pe banda lui. Asta nu inseamna ca sunt adepta violentei. Doar mi-am adus aminte de o situatie similara in alta tara si cum s-a rezolvat. La noi sincer nu cred ca ar merge cu violenta, ca tocmai de la asta se pare sau se poate ca a pornit accidentul din topicul de fata: motoristu' s-a luat la harta cu cocalaru care abia asteapta un motiv sa-si etaleze muschii in fata prietenilor.
  3. Doamne, mare e gradina Ta, poarta deschisa si prostii sar gardul. Oricare ar fi adevarul (ca s-au certat sau nu pe drum), multi neuroni dezafectati trebuie sa ai sa dai intentionat cu masina intr-un om... ca pana la urma motociclistul e om, chiar daca e perceput altfel. Grav este ca a scapat doar cu niste parale, deci a invatat ca poate sa o faca si nu pateste nimic. Am trait si eu nepasarea lor, cand in Seini m-am trezit cu masina in depasire pe partea dreapta.... avand in vedere ca exista o singura banda de deplasare pe un sens, vedea bine pe drum inainte si putea sa o faca frumos pe stanga daca mai rabda 2 minute, iar eu mergeam la limita intrarii sub incidenta legii (adica 59 km/h... ca no, am deja 6 puncte si tin la permis). La claxonul meu, si-a scos marele stapan al soselelor degetul reprezentativ pe geam, ca sa imi arate el mie cat de mult il durea de existenta sau non-existenta mea. Asa mi-am dat seama ca intr-adevar nu-i bine sa te pui cu prostu' ca are mintea odihnita. Asta e atitudinea unor soferi, nu a tuturor... ca trebuie sa recunosc ca am intalnit in drumurile mele si soferi care erau mult mai prudenti cu mine decat cu alte masinii + soferi care imi cedau din prioritatea lor. Si noi gresim, si ei gresesc... dar sa dai intentionat intr-un om ca tu esti in conserva si alalaltu' poate zbura e dincolo de cuvinte...
  4. Aici gasesti manualul pentru TDR 250 din 1988. Poate te ajuta cu ceva: http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html Vezi ca pe forum sunt doua topicuri legate de manualele de reparatie: /index.php?showtopic=13890 /index.php?showtopic=18892 Poate ai noroc pe acolo. Sincer, nu am studiat topicurile. Eu mi-am gasit manualul pe linkul de mai sus. Bafta.
  5. Nu vreau sa le amestec... dar s-au amestecat. N-are sens sa intru in detalii. Ideea e ca de cateva zile incerc sa ma informez de efectele amestecului. Dupa 24 de ore de la amestec si 75 de km, uleiul rezultat are o culoare buna (brun-rosiatic). Nu as putea spune nimic de vascozitate, punctul de ardere, punctul de curgere si alte proprietati pentru ca nu stiu ce efect a avut combinatia dintre aditivii celor doua produse. M-am informat pe diverse site-uri englezesti, in special americane. Unii zic ca ii un dezastru, altii ca n-are nimic, ca la Motul chiar scrie la recomandari ca se poate amesteca. Probabil ca aceleasi raspunsuri o sa le obtin si aici. Stiu ca si Motul 3000 4T 20w50 e de baza minerala, doar ca in urma procesului de dubla distilare are proprietati similare cu cel sintetic (deci nu e 100% sintetic.... poate produsul lor 7100 o fi). PS: Stancu5, daca ai cartea tehnica la CBR-u' tau, ai sa vezi ca iti recomanda ulei Honda, tot asa cum mie cartea tehnica imi recomanda Yamalub. Logic, nici Honda, nici Yamaha, nici alte firme moto nu produc ulei si dau specificatiile la o firma producatoare de ulei. Eu sunt curioasa cine face uleiul Honda. Si daca suntem la acest capitol, cine face uleiul Yamalub?
  6. Salutare tuturor. Am 2 intrebari legate de uleiul Honda GN4, dupa cum se vede si in descrierea topicului. De doua zile caut pe google, dar nu gasesc nimic edificator. Stie careva ce firma de ulei produce uleiul pentru honda? Ce parere aveti de posibilitatea de amestec a uleiului honda gn4 20w50 cu motul 20w50?
  7. Iaca o harta rapid scoasa de pe net. Am subliniat Cavnicu si drumu' cu pricina.. Mai exact e drumu dinspre Cavnic spre Ocna Sugatag. Daca aveti probleme cu identificatu' anuntati-ma inainte sa apareti in zona si poate facem o tura impreuna.
  8. Te corectez putin. E vorba intr-adevar de drumul ce leaga BM de Sighetu Marmatiei, dar prin zona Cavinc asa cum zicea bogdant. Daca mergi pe Gutin si scoti motorul la liber sperand sa urci.. .ai sa te trezesti doar cu claxoane. Din Baia-Sprie, nu urmaresti semnul spre Sighet, ci cel spre Cavinc (sau invers.. .din Sighet nu meri spre Baia Mare ci spre Cavnic). Dupa ce treci de partiile de care iti zicea bogdant, dai in dreapta de o biserica de lemn care seamana cu turnul din Pisa (imediat ce a fost construita s-a inclinat si asa a ramas). No, dupa biserica, urmeaza un drum drept, o curba periculoasa marginita de betoane si apoi un inceput usor de panta. De acolo poti sa scoti la liber si poti mere linistit cu 100 km/h. Dar cum ziceam inainte, e iluzie optica urcarea. De fapt cobori. De la partiile din Cavnic dealul coboara si mai face mici pante intre timp care creaza iluzia ca urci. Dar e ciudat si interesant ca orice iluzie optica. De asemenea, intre ceva plopi, unde e iarasi un fel de rampa, daca opresti motorul si il scoti la liber nu nici cobori, dar nu nici urci. Bafta la calatorie
  9. Apropo de fenomenele ciudate de la Cavnic (1 ora de BM), se presupune a fi vorba de o iluzie optica: ai impresia ca urci, dar de fapt cobori. Au venit niste cercetatori sa studieze fenomenul si asta a fost concluzia lor dupa masuratori. On topic: felicitari pentru calatorie si la cat mai multe
  10. Daeath

    Xvs 650 Vs. Vt 600 C

    Nu. Ma refer la poza care am reusit sa o atasez Vezi pagina anterioara. Dar ai tu ce ai cu avatarul meu...
  11. Daeath

    Xvs 650 Vs. Vt 600 C

    Se pot face multe trasee faine prin Maramures, nu neaparat pe drumuri perfecte. Eu una prefer Cavnicul decat Gutinul in drumu spre Sighet. Gutinu e prea in curbe si prea aglomerat. Cavnicul combina perfect curbele cu drumu drept si peisajul fain. Plus ca cica is ceva fenomene magnetice paranormale pe acolo / sau iluzii optice... la care cum ii place sa le zica. Spre Satu-Mare e cam plictiseala, iar spre Cluj e cam multa civilizatie... parerea mea. Eu una recomand 2 zone de iesire din BM: 1. pe la Baia-Sprie - Cavnic - Barsana spre Viseu de Sus, 2. pe la Grosi- Copalnic Manastur spre Targul Lapus. Ai ocazia sa dai si de o groaza de obiective turistice... dar defapt stii asta daca esti pe jumatate pui de morosan. Iaca ca reusi sa micsorez poza cu bmw-ul promis.
  12. Daeath

    Yamaha Dragstar

    Asa o fi, dar pe mine, personal, parerea proprietarilor m-a interesat. Sunt convinsa ca exista site-uri mai specializate si multe alte cele. Eu chiar numa cu proprietarii am discutat mai mult, cum au simtit motorul, ce probleme le-a facut. Ca no, specialist nespecialist, daca motorul iti face probleme si ajungi cu el la service stii apoi ce bai a avut si cat de grav. Ii drept ca fiecare il intretine si uzeaza altfel. Eu atat am stiut si atat am facut. Oi vedea in timp daca imi ridica probleme si atunci o sa stiu sa zic mai multe din experienta proprie. Dar sa speram ca o sa fie doar o experienta placuta
  13. Daeath

    Xvs 650 Vs. Vt 600 C

    Am condus si un Zephyr de 750...drept ca doar de proba. Oricum, deja am spus ca peste 2 ani vreau sa iau un naked bike... poate o fi si din noile modele de combinatie dintre cruisere si nakeduri (nu imi vine amu in minte denumirea lor originala). Stiu ca o sa imi trebuiasca ceva cu mai mare vana, de aia si prima mea motocicleta e de 650 si nu de 250 cum se recomanda insistent. Sa se faca doar experienta si sa se refaca bujetu'. Totusi, sper sa nu renunt la drag-ul meu. Dar ai si tu dreptatea ta, cine stie ce o mai fi peste 2 ani. Nu stiu sigur nici ce fac maine Am incercat sa atasez o poza cu un model interesant de bmw, dar vad ca nu ma lasa. Oi mai incerca...
  14. Daeath

    Yamaha Dragstar

    In alegerea motorului (xvs650) si compararea lui pe toate dimensiunile cu altele, io m-am inspirat si din rezulatele afisate de www.bikez.com Acolo am vazut ca dintre cruisere/choppere, dragstarul era cotat cel mai bine si pe mai multe arii, inclusiv fiabilitatea. In topicul acesta am citit pentru prima data de cand ma informez asupra lui, ca dupa 50.000 km ar ridica probleme. Eu cred ca orice motor ridica probleme daca nu e intretinut si uzat corespunzator. Eu pe al meu l-am dus la un full service si tipul a ajuns la concluzia ca trebuie schimbat obisnuitul ulei, placutele de frana, filtrul de aer... si de acolo in colo doar de completat benzina in rezervor. O fi el mai lenes decat virago-ul, dar cred ca e mai manevrabil. De cand il am de fiecare data cand ma urc pe el ma indragostesc din nou si ma minunez de ce minune mi-am putut lua . E silentios, manevrabil, foarte ok pe curbe, comod... Ma gandesc ca in timp o sa vreau ceva mai cu vana, dar pe el stiu ca nu l-oi da.
  15. Daeath

    Xvs 650 Vs. Vt 600 C

    Stii ca xvs-ul de 650 pare mai mare decat cel de 1100 ?! Toti motoristii care mi-au vazut motorul au crezut ca e de 1100. Nu mi deloc rusine cu el: daca tragi de gaz si il prinzi in turatiile lui ideale, te duce de n-ai aer Intr-adevar, Dstar, in zona Baii-Mari sunt niste trasee super faine, cu peisaje de toata frumusetea, drum relativ bun... ca tre sa mai apara pe ici colo o groapa ca sa nu uitam unde traim. Eu prefer drumurile care duc spre Maramuresul istoric ca sunt mai pitoresti, mai putin circulate si mai virajate.
×
×
  • Creează nouă...