Sari la conținut

mip0s

Membru
  • Număr conținut

    96
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timis
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    honda cbf 250
  • Club
    -

mip0s's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Anuntul e pe FB, pe grupul Pro Giroc
  2. Normal ca mi-am dat seama abia cind le-am dat jos ca altfel nu luam pinionul de la inceput. Oricum daca le suprapun n-ai zice ca n-ar fi bun deci si daca as fi mers cu cel vechi in magazin nu cred ca-mi dadeam seama mai ales ca e prima incercare de acest fel. Singura diferenta e la dintii interiori comparat cu gaurile alea adica iti dai seama doar cand vezi ca nu se blocheaza pe ax. Te asigur ca intra pe ax. N-are rost sa-ti iau banii degeaba pe pariu. Eventual iti fac o alta poza. In pozele pe care le-am facut am suprapus gaurile saibei cu ale pinionului sa se vada ca se potrivesc dar dintii interiori nu se suprapun la fel. Poate Thunderbyte s-a referit la largirea gaurilor de pe saiba si atunci are sens dar nu apelez la varianta asta. La acelasi magazin mi-a cautat azi in catalogul de JT dar atunci cind am luat kitul cu lant s-a uitat la esjot. Astia fiind nemti, "experienta de 85 de ani", mai ieftini decit altii ce sa zic: il iau. Am un motor de 250cmc amariti cu care merg la lucru si uneori ies din oras nu mai mult de 200km. Nu vad de ce as da 30 de euro pe un pinion original ca sa fiu sigur ca se potriveste. Acum am avut ghinion dar din povestea asta poate mai au si altii ceva de invatat chiar si aia care fac chestia asta in fiecare zi. Saiba aia degeaba o iau de la Honda ca aia originala o am si eu acum si nu se potriveste cu noul pinion. Daca tu ai vazut si altele care aratau mai rau chiar n-am de ce sa o schimb. Astept JTul. E cam la acelasi pret cu esjot. Sper sa nu fie tot de 2 lei.
  3. Sa fac gauri si filet pare cea mai ieftina si rapida solutie. Probabil e si cea mai sigura ca n-as da mai multi bani pe un pinion original. Dar daca tot sint "chei" diferite n-ar fi normal sa se vinda impreuna cu pinionul? Din pacate pe siteul firmei producatoare nu apare asa ceva. http://www.esjot.com/en/sprockets-and-chains/motorcycle.html?modell=40670 Se pare ca in pinion nu e chiar asa ieftin sa faci gauri si mai ales filet asa ca pica solutia asta. Am fost la magazin si se pare ca nu exista cheie/siguranta separat de vanzare. Am comandat si alta varianta de pinion care la prima vedere dupa schema pare sa fie potrivit cu cel original. Asta il am deja de la esjot: Asta l-am comandat de la JT si sper sa ajunga simbata: Diferenta intre ele e marcata cu verde. Distanta de la centrul pinionului la cele de 2 gauri e diferita adica 17 si 19 mm. In dreptul gaurii de la 17 eu am acum spatiu pe interior dar ar trebui sa am dinte asa cum e la JT pe schema. Oricum ambele sint din catalog pentru motorul meu asa ca atentie pe viitor.
  4. Se poate si sa fii cumparat pinionul gresit dar macar sa aflu ce am gresit si cum sa cer unul bun. Am cerut pinion(aftermarket) pentru motorul meu si stiam doar ca trebuie sa aibe 13 dinti. Abia cind l-am desfacut pe cel vechi am vazut ca nu se potriveste desi pinioanele cind le suprapun par a fi la fel. La montaj piesa aia mica are 2 pozitii. Una in care blocheaza pinionul asa cum se observa in poza cu pinionul vechi si una in care dintii ei sint aliniati cu dintii din interiorul pinionului. La mine la pinionul nou nu pot sa prind suruburile decit cind dintii piesei mici sint aliniati cu dintii din interiorul pinionului ceea ce nu ma ajuta cu nimic.
  5. Vreau sa-mi schimb lantul. Am cumparat lantul + cele 2 pinione necesare dar am o problema cu schimbarea pinionului fata. Am cumparat doar pinonul fara piesa aia care il tine pe ax. Cind sa-l montez am observat ca nu se potriveste piesa cu noul pinion. Se vede in atasament diferenta dintre piesa montata pe pinionul vechi si pe cel nou. Ca marime pinioanele si distanta dintre cele 2 gauri sint identice. Pinionul nou intra usor pe ax doar ca atunci cind incerc sa-l blochez cu piesa aia mai mica nu se mai potrivesc gaurile. Daca il intorc la 180 grade se potrivesc gaurile dar nu se mai blocheaza ca dintii se suprapun. 1.E defect pinionul pe care l-am cumparat? 2.Am sanse sa gasesc o piesa care sa se potriveasca cu acest pinion? 3. Pinionul vechi are pe el niste garnituri. Chiar daca le-as demonta, pe cel nou nu am gaurile respective pe care sa le montez. Au un rol important sau merge si fara ele? Detalii in poze: Merci.
  6. In sfirsit dupa 5 zile un post care clarifica situatia. Ghinion curat sau poate asta i-a fost soarta. Dumnezeu sa-l ierte si sa le dea putere familiei si prietenilor sa treaca peste aceasta pierdere!
  7. http://www.hotnews.ro/stiri-mediu-5961541-...tarcu.htm?cfat=
  8. 46 SSI la numar de motor in combinatie cu RO de la Romania ajungi la numele complet al celui la care te gindesti cind zici 46. asta daca esti fan motogp bineinteles.
  9. Vreau sa cred ca toti sintem de acord ca a fost 1 intimplare nefericita. Mai trist e ca sint pe aici vreo 10 care dau impresia ca nu au capacitatea de a invata ceva din intimplarea asta. Ei doar isi apara haita.
  10. Tot la categoria 165 cm sint si eu . Cu capacitatea imi e clar (adica as prefera un 250,350) dar as vrea sa-mi spuna cineva care chiar are inaltimea asta cu ce motor se da si cum se descurca in afara soselei la manevre. Nu ma intereseaza decit pt. plimbari pe forestier, nu vreau sa ma dau prin nici o prapastie. Merci.
  11. mie mie se pare cam infundata furca si roata din fata pt. o lovitura din lateral. daca motorul era lovit nu cred ca raminea linga masina. totusi ce relevanta are cine pe cine a lovit ca sa stim cine a intrat pe rosu? pe una din cele 2 strazi mai e un semafor in apropiere si daca pleci de la el si esti din zona e usor de anticipat verdele la urmatorul semafor si astfel intri in intersectie cu viteza iar daca celalalt forteaza rosul e belea. oricum in general de-aia e accident ca daca macar unul din cei implicati era atent sau conducea preventiv se putea evita. viteza nu inseamna condus preventiv oricit de motociclist ai fi. bah da ce atitudine ai! pe toate le stii. nici nu stiu ce cauti pe forumul asta plin de idioti si prosti? aaah? stai ca ti-am vazut locatia si m-am prins.
  12. mip0s

    acrosaj auto - moto

    cite benzi are pe sens strada de care vorbeai?
  13. pe barba lui era daca dadea intr-un stilp dar asa, a mai bagat pe cineva in (cuvant urat) dar bine ca n-a intrat prin usa. daca e sa ne asculte cine trebuie si sa aibe parte de sanatate mi-as permite sa-i doresc in plus si minte de acum incolo. OveR, inteleg sa-i aperi pe cei din comunitate dar chiar sa-l scoti nevinovat la cum arata si motoru' si masina. Eu m-as mira ca doar Loganul sa fi avut viteza. Ciudat e ca pare accident frontal.
  14. mip0s

    "Accident" Yamaha R1

    Simplu, e forum despre motociclism. Ma gindesc ca e de bun simt daca cineva vrea sa se apuce de motociclism si are acces la net sa dea si peste forumul asta sa caute informatii sa vada in ce se baga. Daca ajunge si la Accidente si il duce minte sa selecteze informatia de care are nevoie s-ar putea sa fie personajul pozitiv din proverbul "Prostul invata pe pielea lui si desteptul pe-a altuia!" Initiatorul topicului a pus destule informatii: nisip => buba, fara casca => buba mare. Ar mai fi si viteza intr-un loc nepotrivit si fara permis dar nu insist sa nu degenereze topicul in clasicele si plictisitoare discutii contradictorii care pot fi gasite pe orice topic din "Accidente".
  15. Daca nu inveti cite ceva din sectiunea asta (adica atentie la viteza, de fapt la locurile unde alegi sa-i dai gaz si folosirea echipamentului de protectie) atunci nu-ti lua. Daca inveti, dar nu ai incredere ca le vei pune in aplicare, nu-ti lua. Si mai ai o varianta: sa-ti iei pt. ca ...MERITA si pt. inceput daca ai invatat cite ceva de aici, poti sa nu mai intri o vreme la Accidente sa nu-ti mai fie frica pt. ca nu orice iesire inseamna neaparat ca te pregatesti sa mori, ca toata lumea are ceva cu tine. Majoritatea accidentelor cu urmari tragice se produc din cauza vitezei si a lipsei de echipament in strinsa legatura cu neatentia altor participanti la trafic iar accidentele astea poate ar fi putut fi evitate daca s-ar fi pus in aplicare partea de condus preventiv. Bineinteles ca sint si contraexemple in care au murit motociclisti fara absolut nici o vina dar la fel de bine poti sa patesti ceva mergind pe bicicleta sau asteptind autobuzul in statie. Pina la urma poate are si destinul rolul sau....
×
×
  • Creează nouă...