-
Număr conținut
804 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
edgji
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Ploiesti- Nurnberg
-
Carnet moto din
2002
-
Motocicleta
GSX-R 750 K5 , DRZ 400SM K8
-
Numar Moto
PH90BNR
-
Club
Gixerboyz.uk
Informații profil
-
Motociclete detinute
Moto Guzzi V35C, Aprilia Pegaso, Ducati 350SS, Cagiva River F650, Suzuki DR650RS, Yamaha FZ 750,Suzuki RF600RS, Ducati ST2 ,CBR600F4x, CBR600F4y, Aprilia RSV Mille R, CBR600F4i, Ducati M900, GSX-R600K1, GSX-R1000K2, GSX-R 750 K5
-
Interests
motoare cu doua si patru roti , pescuit ,arme de foc , explozibili
Edgji's Achievements
Newbie (1/14)
-
Oldschool, thx man Trei locuri libere, restul sunt ocupate de cei care au fost si anii trecuti
-
Dar esti sigur ca sunt bine aerisite ?. sau ca lichidul este bun ?..te intreb pt ca eu la a mea,nu am schimbat decat discurile ( am pus Galfer dantelate ), dar nici inainte, cu cele originale nu aveam probleme, la un timp de dat lejer pe Serres 1.40'-1. 48', ..nu am avut probleme nici pe Selena
-
In plus, o sa ai "minus" la putere
-
Cum sa pornesti la rece, un motor pe carburatie?
topic a răspuns lui Edgji în Neal Caffreyul Service si intretinere curenta
bateria ta are 9Ah asa ca este normal sa moara dupa ce ai chinuit-o incercand sa pornesti moto fara sa ai benzina.....asta sa fie "necazul" tau...incarca-o si gata...nu uita de benzina -
Cum sa pornesti la rece, un motor pe carburatie?
topic a răspuns lui Edgji în Neal Caffreyul Service si intretinere curenta
pai tocmai ti-am explicat mai sus ca RES = rezerva....tu ai facut turele cu ea pe rezerva si ai consumat benzina....dupa care ai incercat sa o pornesti si ai "gatat" si bateria -
Cum sa pornesti la rece, un motor pe carburatie?
topic a răspuns lui Edgji în Neal Caffreyul Service si intretinere curenta
Pune benzina , incarca bateria si "da-i bice" Pe pozitia RES (rezerva) ai consumat toata benzina.....normal ti pe ON cand ramai fara benzina dai pe RES si fuga la prima benzinarie -
mai sunt 3 locuri
-
Eu am pomenit doar de defectele ce te puteau "pulveriza"....nu am vrut sa intru in polemici cu fanii VAG Luati si va delectati .....in josul paginii in dreapta gasiti "Recall by Make"......ATENTIE la Honda sunt si masini bagate de aceea lista este mai mare.. http://www.motorcyclistonline.com/motorcycle_recalls/01/yamaha/ Hmm daca nu-ti doresti o "aventura " cu Suzuki ( 2006) si al ei cadru, poate.iti doresti senzatii "tari" cu "franele" de la R1 din acelasi fatidic an 2006, desigur nici o legatura cu problemele de frana de la modelul 2005, probabil mostenite de la R1 din 2004 PS Am avut R1 2005 (noua) nici o problema ...si astazi mi se pare cea mai frumoasa motoreta
-
Rook ...stai linistit....Cezar face parte din grupul celor moderati. iar cand ajungi cu un suzi la el la service nu stramba din nas ci isi da toata silinta sa te ajute.....Pe de alta parte,sunt destui "radicali" caruia Suzuki le "sta ca un os de peste in gat" ....insa cand le spui de problemele avute de modelele lor, probleme la fel de periculoase ( bascule rupte, sau cutii blocate in mers etc),... atunci sa vezi "distractie.". Oricum firmele respective (toate patru...da, chiar si renumita" Honda e Honda" ) fiind societatii serioase si-au recunoscut greselile si au rechemat modelele respective pt rezolvare , gratuit. Of topic Pana si Veyronul ale carui costuri de productie sunt aproape duble fata de pretul de vanzare, a avut probleme mari de stabilitate, rezolvate dupa doi ani de "chinuri" pt inginerii proiectanti.
-
Ti-a trecut "glontul pe la ureche".......multi "boi" pe drum Bine ca ai scapat numai cu atat....cretinul ala merita "jucat in picioare"
-
Verifica bateria normal ar trebuii sa aiba 12, 3-12,6 V, apoi incarcarea care nu trebuie sa sara de 14,7V in mod normal si sa nu scada sub 13,2V Daca e sparta bateria sau fiarta,cum a zis colegul, spala bine cu apa si soda ca sa neutralizezi acidul, care poate afecta tot ce a atins mai putin plasticul
-
Pai asta era si ideea , sa ramana cum la facut "mama fabrica"....clientul era multumit cu ea stoc.nu avea nevoie de nici un TRE(pe care il pusese fostul proprietar)... In cazul in care o sa vrea ceva mai mult , te-am recomandat cu toata increderea
-
time retarding eliminator.....tocmai am scos unul de pe un K7 1000. jucaria aia pacaleste ecu cum ca ar fi in vit 4 si poate da drumul la full power, deoarece mancatorul de orez a limitat puterea in primele trei trepte pt a nu da prostul cu bostanul de pamant
-
E foarte bun 7100 (calitativ este intre 5100 si 300V )...."trage cu ochiul" si la nivelul lichidului de racire....multi uita de el ani la rand.
-
Poti sa pui lejer si 5100 Motul ...daca nu o ti 70% din timp aproape de rosu nu ai nevoie de 300V