Jump to content

lucian75

Membru
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About lucian75

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hamburg
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Honda Shadow VT 600C
  • Numar Moto
    RZ LU75

Recent Profile Visitors

567 profile views
  1. Vând Honda Shadow VT 600 din 1992 nefolosit de 2 ani după un accident.. Ghidon îndoit, bloc semnal stg, comanda frână picior.. Le am cumpărate în afara de ghidon dar nu le-am montat niciodată. Am trecut de multa vreme pe electrice si nu mai am timp de el. Cu putina atenție se poate restaura și obține strălucirea de altădată. Mai multe detalii la fata locului în București. Preț 1200 euro. Tel. 0757128884 Cine nu e interesat sa se abțină de la orice comentarii inutile.
  2. Este gata noul pack din celule folosite,14S aproximativ 30-33 Ah..deci cam 2 KW. Seara asta am descarcat-o prima oara după 50 km autonomie..exact cum bănuiam,am nevoie de 4 KW ptr 100 km autonomie . Dimineața sunt curios cati W mai exact a papat bateria ..am pus Wattmetru pe încărcător . 1500 W a supt prima incarcare de la 45V la 58V cu mențiunea că încărcătorul este setat sa încarce 90%. Autonomie 50 km.
  3. Nu am cerut de pomană niciodată ...Ba chiar anul trecut mi-au fost furate un custom chopper și o bicicletă electrica ..și unicicluri am mai multe ...din care ultimul de top,50 km/h cu autonomie pana in 140 km etc. Apropo,nu faceți voi km pe sezon cat fac eu cu uniciclu in 2-3 luni. Ca un exemplu cu unul din ăla mic am făcut 3000 km in 40 zile prin București ..am peste 10.000 km prin București. Măgarul ăla pliabil e electric..și are frumusețea lui..dar cum spunea cineva mai înainte ,urâțenia se vede prin ochii unora
  4. M-am asigurat întâi,chiar rămâne distanta suficientă ptr siguranță ...și totuși e incredibil in ce spatiu mic poate incapea .
  5. Cum am spus,spatele ferm,și nici nu simte..la mine fiind șofer mai mult îmi făcea rău scaunul de la șofer atâtea ore..de ceva timp am lăsat șoferia și de peste 1 an sunt f activ zi de zi pe uniciclu cate 80-100 km. Am găsit poziție bună de prins,practic o ridic doar câțiva cm de la sol și eu fiind în partea de sus a treptelor doar o trag ușor după mine. Ce ziceți ,încape jucăria ?
  6. Are intre 45-50 kg..eu maxim 70 Dar există lift cum am mai spus.. Oricum la Unirii am urcat-o pe cele 2 rânduri de trepte..și pot spune că nu m-am chinuit .. O apuc de mijloc mana dreapta și sub furca mana stg ...eu partea de sus a treptelor,motorul partea de jos..și cu coloana țeapănă (că sunt pățit,am probleme cu coloana,de câteva ori înțepenit cu dureri infernale din mai nimic ) și urc treapta cu treapta . Deci oricând cobor la orice statie de metrou,cu lift sau fara .
  7. Am vrut sa scriu mai înainte,când pisc puțin frana mai serios se oprește pe loc și mie îmi zice sa eliberez șaua ptr alt călător Cea pe spate pe tambur nu era reglata deloc,am învârtit piulita 2-3 ture și acum îngheață la fel ca discul pe fata .
  8. Eu zic că dacă aș avea varianta electrica la scala de 125 adică ptr orice om normal cu motor de 3 KW..cu speed de 80 ar fi super de oraș și nu numai . Bine,nu ar mai fi portabilitatea actuala..când am plecat cu ea împinsă singura soluție era metroul..unde am avut un scandal la sânge cu madam de la casa,care a dat mai departe la dispecerat ,după aia aia a asmutit paznicii pe mine numa că nu sunt așa sperios din fire,le-am zis că aștept acolo până la ora 20 Au încercat să mă de-a afara din statia de metrou pe motiv că nu am voie sa staționez,cică daca stai peste 15 min ești
  9. Eu sunt mai ciudat de felul meu și îmi place fiecare detaliu.. I-a fost demontat un solenoid ptr schimbarea treptei de viteza dar frumusețea electricului e că merge super și într-o viteza..prinde maxim 50 km/h dar se pot aduce modificări de motor,3 KW etc. Eu am luat-o in batista cum s-ar zice dar în 3 ore la un prieten amator de electronică și cu ajutorul informatiilor de la ruși ( au peste 200 de pagini de forum legat de subiect) am reușit să o readucem la viață . Singurul lucru iremediabil a fost bateria ,ducea 5 km și gata.la desfacerea ei am g
  10. De cate ori viața mi-a dat cate un șut în fund eu am luat-o ca un pas înainte spre un nou viitor. Deși sunt dedicat uniciclurilor electrice ,când vine vb de electrice nu pot închide ochii când văd ceva frumos ce îmi gâdilă inimioara . De data asta este vb de o frumusețe de cameleon..devii puțin confuz când o vezi,prea solidă ptr o bicicletă ,prea mică și pliabila ptr o motoreta Motor 1.5 KW cu cutie 2 trepte de viteza, 200 Nm..experimentați pe pielea mea,daca ai tras de accelerație puțin poți să pui orice ca rupe tot în cale
  11. Legends never die Mask -'Somebody stop me.'_HD.mp4
  12. Final test cu toți acumulatorii disponibili... 150 km autonomie cu 72 Ah la 60V disponibili...aka 4 KW fat juice power. Un consum de aproximativ 3 KW 100/km.
  13. Vând custom chopper model original modificat cu kit electric motor 800W cu controller 60V 1000W ,viteza maxima 40km/h. Se poate mari la motor 3KW și viteza 80-90 km/h etc. Baterii separat sau se pot folosi cele de la scuterele electrice gen citycoco la 12 sau 20Ah. Preț nu mai jos de 2500 euro. A fost cu motor de 125 cm3 dar nefiind acte ptr înmatriculare am optat ptr kit electric,la 1 KW putere nu sunt probleme pe strada,regina trotinetelor 0757/128884
×
×
  • Create New...