Jump to content

lucian75

Membru
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

About lucian75

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hamburg
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Honda Shadow VT 600C
  • Numar Moto
    RZ LU75

Recent Profile Visitors

294 profile views
  1. Legends never die Mask -'Somebody stop me.'_HD.mp4
  2. Final test cu toți acumulatorii disponibili... 150 km autonomie cu 72 Ah la 60V disponibili...aka 4 KW fat juice power. Un consum de aproximativ 3 KW 100/km.
  3. Vând custom chopper model original modificat cu kit electric motor 800W cu controller 60V 1000W ,viteza maxima 40km/h. Se poate mari la motor 3KW și viteza 80-90 km/h etc. Baterii separat sau se pot folosi cele de la scuterele electrice gen citycoco la 12 sau 20Ah. Preț nu mai jos de 2500 euro. A fost cu motor de 125 cm3 dar nefiind acte ptr înmatriculare am optat ptr kit electric,la 1 KW putere nu sunt probleme pe strada,regina trotinetelor 0757/128884
  4. In sfârșit încă un proiect funcțional finalizat ...de luni se va finaliza și al 3lea proiect electric ... 3/3 100% eficienta VID_20190817_215817.mp4
  5. VID_20190817_215817.mp4 123...123...proba de microfon
  6. Electric custom chopper VID_20190809_230045.mp4
  7. Mulțumesc ,cel mai probabil eram eu cu ea...intre timp i-am mai adăugat o aripă la roata din spate ,chiar și după o ploaie mă făcea fleasca ...plus că acum pot monta și un stop spate cu semnalizare wireless.. Mi-a venit și a 2-a baterie care insa mi-a dat peste cap toate planurile,este mai mică în lungime și mai groasa și nu mai încape acolo unde plănuiam eu..o sa improvizez ceva până găsesc o solutie ok.
  8. Work with imagination Proiect în continuă dezvoltare 48V 1000W 48V 20Ah
  9. Hai sa va prezint și eu câteva jafuri personale... Chopperul negru e feblețea mea și cruiserul verde l-am luat la pachet doar ptr că era prea fain ca sa îl las pe alte mâini...și culmea că după ce l-am motorizat nu-mi mai vine sa la dau jos de pe el 48V 1000W baterie 48V 20Ah, suficient de puternic și autonomie ok ptr oraș..mai iau un acumulator și deja plec la munte sau la mare cu el. Vine și rândul chopperului dar încă sunt indecis ce soluție tehnică e cea mai potrivită ptr el. Custom chopperul are povestea lui,motor de 125 dar soarta lui este electrica,asta e viitorul prin ochii mei cel puțin . Un mic mare upgrade. Schimbat ghidonul cu unul moto mai ok Schimbat sa bicicleta cu una bobber hard tail. Deci s-a schimbat complet situația,daca înainte fiecare denivelare se oprea direct in coloana acum nici nu le mai simt.
  10. A plecat în tromba pe 1 roată din fata mea la semafor la Burebista și după 200 m se tavalea pe jos și motorul titirez... Am auzit la întoarcere ca i-ar fi tăiat cineva calea ceea ce nu prea as crede.. Și chiar de ar fi asa, unde mai e condusul preventiv etc? Cum pleci într-o roata între linia de tramvai pe o banda îngustă și cu gropi, ce control sa mai ai când reclvi pe 2 roti dar la o viteza mult prea mare? Dacă motorul se ducea peste 1 copil pe trotuar? S-a ridicat imediat și avea sânge pe o mana din ce am apucat sa vad.
  11. Multzam..Am desfăcut și am văzut care e treaba..se poate rezolva cu 20-30 lei cand altii cer 240 lei pe un cablu » Post actualizat in 19 Sep 2018 08:02 Salut..revin cu alta problema..m-am trezit ca am lantul de transmisie ff slab..ce s-a intamplat? Nu am vazut info .org intinzator lant..care poate .com cauza si cum se revine la normal?
  12. Salut..cablul de accelerație la VT600 trebuie schimbat cu cămașa cu tot sau merge doar cablul in sine?
  13. Salut,m-a lăsat mai devreme cablul de accelerație langa AFIPARK...ma poate ajuta cineva? 0757128884 bateria pe ducă
  14. Pfff da e full drumul de români..parca s-ar duce la un tur de Carpați Ati putea reda din experienta avută.. probleme neprevăzute..tehnice cu motorul sau generale etc?
×
×
  • Create New...