Sari la conținut

yamadi

Membru
  • Număr conținut

    63
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    dimitriuadi2007@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Galati
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    VFR 800i,TRANSALP 600v
  • Numar Moto
    GL-19-SWF,BZ-07-HLC.
  • Club
    Seawolves M.C.

Informații profil

  • Motociclete detinute
    voshod,honda cb 450 s,yamaha diversion 600 xj,kawa kle 500,transalp 600,vfr 800i.
  • Interests
    munti-moto

yamadi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. 1.Bonette 2802,2.Stelvio 2757,3.Grossglockner 2504,4.Dolomiti,5.Ghotard pass.
  2. Daca se mai accepta o opinie,printre transalpuri nimeni nu spune ca e cal-magar si e bun la toate dar nu exceleaza la nimic si nu face prea multe prea bine , Cat despre frumusete,sincer in afara de chopere,cine ia sau cumpara motoare de frumusete ,le ia ca sunt utile sau practice sau corespund nevoilor....altfel ce frumusete e un cross plin de noroi? Revenind la transalp,are renume si a facut multe dar pe frane e mai slabut ,toti vor cai mai multi ,suspensiile pot fi imbunatatite din pacate drumurile tarii noastre fac din ea mobra ideala,ca sa vezi peisaj salbatic, ai nevoie de enduro de orice fel si pe nationale cate odata,ca nu suntem in Germania sa facem touring pe autostrase ,cu altfel de motoare.Recunosc nu am mers cu nici-un deauville, dar mie imi pare frumoasa si atragatoare ca touring si sunt foarte deacord cu spusele de mai sus, ca e un entry level la clasa touring cu mentenanta ieftina si consum redus,in plus e honda,desi poate mai ascunde cate o hiba doua ,ca orice mobra,nimeni nu e perfect.
  3. » Post actualizat in 16 Jul 2015 17:11 adevar graiesti!
  4. si ai simtit cumva diferenta?intre antigelul de inainte si lichidul de la motul ,vizavi de ridicarea temperaturii la mers in oras ?
  5. Salutare ,stie cineva mai multe sau a incercat pe motor,lichid de racire de la motul in loc de antigel,am discutat cu un propietar de blackbird si au si ele aceleasi probleme vizavi de temperatura ridicata la mersul incet si in oras,fierbe apa ,creste peste 100 de grade foarte usor,cica totul s-a rezolvat incredibil de usor din momentul schimbarii antigelului cu lichid de racire de la motul,de aia intreb ,stiti merita??
  6. salutare,am si eu o intrebare de incepator,la 1998 800 i,distributia e pe roti dintate?ca citisem ca din 2001 e curea la distributie,nu din 98...
  7. Multumesc frumos baieti,credeam ca nu mai are nimeni inspiratie si toata lumea merge stock ...e 98 prima injectie!
  8. Da solutia pare radicala,dar eu vroiam o indicatie mai simpla,chiar toti posesorii de vfr au toba stock?nu a pus nimeni ceva custom sau sport,dar care sa se potriveasca la model?unde as putea cauta?
  9. Nu incerc sa redeschid topicul,doar vreau sa marturisesc ceva, abia am devenit propietar de vfr si fara a trada ,desi inca descoper motoreta respectiva si recunosc ma incinta foarte mult, visez si ma bantuie blackbird-ul ,cu avionul invizibil dupa care a fost inspirata,despre care nu am cunostinte decat din ce am citit aici la detinatori,poze si youtube...stiu ca si interceptorul tot avion a fost, dar alegerea intre ceva real[vfr] si un vis neimplinit[XX] ,care ma obsedeaza inca de cind am cumparat prima mea motocicleta honda,este imposibila pentru mine, stiu ca sunt in aceeasi clasa,ca sunt cam grele, desi mie nu mi se pare cel putin vfr-ul ,ca la frane sunt aproape identice,ca XX-ul trage mult mai bine si stai mai intins pe ghidoane in ciuda vfr-ului care pare, daca e strunjit mai bine pe viraje ,un pic mai rapid pentru ca livreaza cuplu mai jos...restul as ruga sa completati si voi ce stiti in plus ,din pasiune...
  10. ...la service am avut placerea sa descoper filtru aer K/N pe motor,toba mea e stoc, acum intreb expertii: rezolv ceva cu toba modificata,in afara de sound?[propuneri?ce ati folosit?] si pentru un ciclu curat si mai rapid ,in afara de toba sport,filtru aer sport,nu trebuie umblat si la injectie??[remapat,chit ceva]
  11. da da da super serios ,tare incantat,am ceva minus la info fiind nou posesor dar cu timpul completez ,cred ca toti trecem prin etapa asta... poza
  12. ...da eu am 1.78 inaltime si 78 kg ,mediu,si am luat moto vfr pentru touring cu bagaj si doua persoane,cruzing, nu sport de aia m-ar interesa mai mult setarea clasica de fabrica ,nu o sa dau pe circuit,pe o roata sau sa fac curse pe strada,puterea motorului si cuplu o sa le folosesc pentru o depasire relaxanta si atingerea si mentinerea vitezei de autostrada sau dn...cam asa mi-am propus....sa vedem ce o sa iasa:) poate cineva sa ma ajute cu o poza pe semighidoane sa vad pozitia clasica a prinderii lor pe telescop?sunt puse ca inaltime pina insiguranta care imbraca telescopul?eu le am cam cu un centimetru mai jos acum si vreau sa stiu cat sa le ridic?
  13. Salutare baieti,acum la inceput de sezon cine vrea gumite sh? /index.php?/topic/694618-anvelope-moto-sh-doturi-recente/ Am si eu o intrebare ,poate stiti voi raspunsul,furca mea este ridicata?am semighidoanele la un centimetru mai jos fata de pozitia normala ,zic eu,mecanicul meu zice ca e posibil [motoreta o am de 1 luna de la o firma care aduce din Italia,acolo din 98 a avut un singur propietar eu sunt al doilea NOROCOS aici in tara,abia am facut r.a.r.] ca propietarul sa fi fost scund si sa fi schimbat chitul de tije pe suspensia spate din cauza asta a modificat si pozitia furcii fata,el m-a sfatuit sa masor pozitia actuala ,apoi daca vreau sa incerc sa o pozitionez normal adica sa ridic semighidoanele si jugul pe furca, aproximativ un cm mai sus , apoi daca totul e ok la proba la drum sa ramana asa,daca in schimb am probleme la comportament in curbe sau ciclistica ,sa modific la loc....voi ce parere aveti?cum pot afla daca tijile suspensiei spate sunt originale nemodificate? mai adaug doar ca atunci cind am luat motorul ,suspensia spate era setata la hard full,fata la fel cam tare ,am facut setarile dupa manual, cu pozitia a doua la suruburile furcii fata,pe spate era la sase comprimat arcul ,am lasat la 2 dupa manual iar surubelul de la maxim am dat o tura jumate inapoi ca manualul,acum intradevar merg mai lejer pe strada ,ca ma scutura puternic pe asfalt ondulat,o fi fost reglata pentru folosirea pe circuit...
  14. Pot sa fac si eu 3 propuneri si sa intrebam colegii despre ele, o parere cine a folosit,prima e dunlop sportmax,a doua ar fi pirelli diablo si ultima continental attack?
  15. pai daca ai manual vezi ca zice ca dupa ce o pornesti cu soc ,sa o ajuti din acceleratie 2-3 minute, sa stea intre 2-3mii de ture apoi sa inchizi complet socul, la mine cind am luat-o nici nu pornea fara sprit ,acum dupa schimb ulei si filtru +bujii a inceput sa mearga doar din buton dimineata,fara soc si o tin 1-2 minute turata la 2000-2500 apoi o las pina ajunge apa peste 65 de grade, maxim 2 minute in plus ii ia si sunt gata de drum,dar ce zic eu ,sa zica pro mai vechi in domeniu, eu abia am trecut de r.a.r. cu tot cu nr. de omologare europeana ,550 ron am scos din buzunar,abia astept nr. negru,despre mers in oras si eu ma abtin la maxim 1,2,3 si 60 la ora dar cu mare efort...
×
×
  • Creează nouă...