Da Eugen am rezolvat problema dar stii cum e.. m-am bagat putin mai adanc. Am schimbat oringurile la tevile de racile de langa bujii. Am gasit cateva picaturi de antigel pe acolo. Asa ca le-am schimbat.Acum e ok. Pentru cine are nevoie :
GPZ 500 87-93
Reglaje
Bujii
1987-1993: NGK DR8ES sau ND X27ESR-U
1994-prezent: NGK D9EA sau ND X27ES-U
Distanta intre electrozi: 0.6-0.7 mm
Supape
Admisie: 0.13-0.18 mm
Evacuare: 0.18-0.23 mm
Turatie ralenti: 1150-1250 rpm
Compresie: 128-196 psi (8.71-13.34 atmosfere)
Cauciucuri
Fata: 100/90-16 54H tubeless
pana in 100 kg incarcare: 1.9 atmosfere
peste 100 k incarcare: 2.2 atmosfere
Spate: 120/90-16 63H tubeless
pana in 100 kg incarcare: 2.2 atmosfere
peste 100 k incarcare: 2.4 atmosfere
Uleiuri si combustibil
Ulei motor: SE sau SF; 10W40, 10W50, 20W50
Ulei furca: SAE 10W20
Lichid de frana: DOT3
Combustibil: CO 91
Baterie: cu apa distilata
Sistem racire: se foloseste in permanenta amestec de antigel si apa,
Capacitate ulei motor
cu schimbare de filtru: 3.4 litri
fara schimbare de filtru: 2.8 litri
Ulei furca
In caz de schimbare:
1987-1983: capacitate 254 ml, nivel ulei: 131 mm
1994- : 300 ml, nivel ulei 115-118 mm
In caz de reconstructie:
1987-1983: capacitate 284-289 ml, nivel ulei: 131 mm
1994- : 348-356 ml, nivel ulei 115-118 mm
Sistemul de racire
Capacitate: 1.8 litri
Tip antigel: pentru motoare de aluminiu
Amestec: 50% antigel, 50% apa distilata purificata
Presiune radiator: 0.75-1.02 atmosfere
Termostat: temperatura deschidere 80.5-83.5 grade Celsius,
deschiderea minim 8 milimetri la 95 grade Celsius
Lant
Producator: Enuma, fara za de inchidere
Marime: EK520 MV-O 104 legaturi
Lungime a 20 de legaturi: standard 317.5-318.4 mm, limita service: 323 mm
Joc lant ("slack"): 35-40 mm
Specificatii electrice
Sistem incarcare: iesire redresor 14-15 V, test iesire alternator: 60 V curent alternativ la 4000 rpm,
rezistenta: 0.3-0.6 volti
Sistem aprindere: bobina primara: 2.2-3.9 ohmi, secundara: 10-16 Kohmi,
rezistenta bobinei "pickup": 400-490 ohmi
Demaror: limita uzura perii 6 mm