Sari la conținut

michidutza_intzeleptul

Membru
  • Număr conținut

    109
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    de ceva timp
  • Numar Moto
    666
  • Club
    no club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Y2K

Vizitatori Recenți Profil

299 citiri profil

michidutza_intzeleptul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. Nu am avut rabdare sa citesc intreg topicul dar pot preciza niste... chestii ... de care poti tine cont: 1. La deschiderea dosarului de daune ai grija ca formularul prevede "starea de intretinere vehicul" cu 3 bife. Inspectorul constatator completeaza formularul si tu il semnezi, iar ulterior bifeaza starea de intretinede satisfacatoare. Rezultatul: suma considerabil mai mica la stabilirea valorii de dauna totala (e o intreaga istorie in ceea ce priveste asigurarile, consulta un avocat bun in domeniu - eu am rupt legatura cu un avocat in domeniu si am castigat pe cont propriu). 2. Daca zilele de ingrijiri medicale sunt 61+, nu te mai poti intelege cu vinovatul. 3. Daca vrei sa te intelegi cu vinovatul, te intelegi doar pt ca tu nu mai doresti ca el sa fie tras la raspundere penala. Daca el te recompenseaza cumva, o face pt ca tu sa iti retragi plangerea, NICIDECUM PENTRU VATAMARILE CORPORALE SUFERITE DE TINE. Ai mare grija ca asigurarile (RCA) platesc daune pt vatamarile corporale provocate in urma evenimentului asigurat (accidentului), iar daca tu spui ca vinovatul ti-a dat bani pt vatamari, acestea se vor scadea din cuantumul stabilit de instanta (pt ca, de regula, asigurarile nu platesc pentru vatamari corporale decat in urma unei hotarari de instanta). In rest... sunt muuulte de spus... iti trebuie un cunoscator bun in domeniu. Multa bafta.
  2. "Vaci" sunt in toate tipurile de masini: frantuzesti, nemtesti, japoneze... Nu mai departe de azi mergeam linistit cu motoreta (undeva la 50-60 km/h pe blv Timisoara, in ton cu toti conducatorii auto) pe banda 2, iar pe banda 1, la 50-70 m in fata un autobuz. Autobuzul franeaza pentru a face oprire in statie iar "vaca" din Seat Leon, negru B10PWA (sper sa fi retinut bine detaliile), fara sa se asigure, fara sa semnalizeze si in timp ce vorbea la telefon trece de pe banda 1 pe banda 2 ca sa depaseasca autobuzul. Am trecut paralel (eu, boul si ea, vaca) pe banda 2 pe langa autobuz. In pricipiu nu folosesc limbaj obscen pe forumuri dar nu ma pot abtine in cazul de fata pentru ca, dupa ce a facut treaba asta, incercand prin semne sa o fac sa inteleaga ca nu trebuie sa vorbeasca la telefon in timpul mersului, stiti ce a facut vaca?!! M-a trimis in p.wla ei !!! Pai si sa nu recapitulez tot ce am invatat eu prost din vocabular la adresa ei ?!!! P.S. Daca merg cu 80 km/h cu motoreta turata fara silencere, nu mi se intampla asa ceva ! Deci...
  3. Daca tot suntem offtopic... Incurci anumite chestii si anume: calibrul 44 de la americani nu e acelasi cu cel 44 de la europeni. S-ar putea sa ai surpriza ca 38 de la ei sa fie chiar 9 de la noi si 44 de la ei sa fie 11 la noi !!! Ca daca aia ar umbla cu calibrul 44 mm... adica diametrul proiectilului dintr-un cartus !!! Nici in razboi nu merge un om cu asa ceva la purtator.
  4. Eu te-as invita pe tine, ba, sa mergi cu conserva ta prin bucuresti FIX REGULAMENTAR. Ai sa vezi ce muipuli iti iei in gura si va fi vai de mamitica ta de ce iti vor auzi urechile de la conservari de-ai tai pentru stilul de condus. Stai in fata calculatorului si tasteaza ca asta stii sa faci cel mai bine, frustratule. Scuze pentru limbajul folosit dar el se adreseaza DOAR celui care a facut comentariul de mai sus. Ideea e in felul urmator: nimeni nu merge regulamentar in totalitate, indiferent ca e conservar, motociclist sau orice altceva. In principiu sunt de acord sa mai incalci legea indiferent cum (sa traversezi prin loc nepermis, sa intri pe un interzis etc) dar cu o conditie: SA NU DERANJEZI PE NIMENI IN JURUL TAU indiferent de calitatea lui in trafic (pieton, conducator auto/moto/de vehicul). Ca ai bafta sa te vada organul, este numai si numai problema ta. Ca si persoana care a ajuns la fata locului la mai putin de 2 minute dupa producerea accidentului imi permit sa imi exprim umila parere despre ce am vazut acolo. LEGAL: pieton vinovat 100% pentru ca a traversat prin loc nepermis.
  5. Cu toate aste s-a gasit o ... individa ... sa spuna "tz-ai dracu de nenorociti... tu nu-ti rupeai gatu !!!". Ce m-a mirat a fost ca sotul ei a acordat primul ajutor impreuna cu echipajul SMURD pana la urcarea victimei in echipaj, iar ea, la plecare, la urcarea in masina, tinand plodul in brate, facea aceste afirmatii de tot rahatul... Ca sa nu mai spun ca era dara de sange dinainte de trecerea de pietoni si, cu toate acestea, toata lumea afirma ca a dat peste el pe trecere. Altii, cu juma' de gura, spuneau ca ar fi fost sub influenta bauturilor alcoolice... unul chiar afirmand ca era sa-l loveasca alta masina putin mai devreme cand a traversat celalalt sens. Multi mai afirmau ca s-a mers cu viteza dar eu as infirma ideea asta tinand cont de cat de putin a mers taras motocicleta pe asfalt, pt ca la viteza motocicleta se cam duce.... Sunt scarbit de atitudinea asta de 2 lei a romanului atotstiutor si cunoscator si, mai mult decat atat, judecator. Am plecat pentru ca nu eram de nici un ajutor si eram singurul pe 2 roti in preajma, chiar daca erau roti de scuter... lumea blameaza intr-un mare fel pe cei cu 2 roti (nu mi s-a intamplat pana acum...). Dumnezeu sa odihneasca victima si putere motociclistului sa treaca peste...
  6. Gandind la rece... nu-i multumesti lui Dumnezeu ca ti-a scos-o in cale pe militzianca... chiar si asa ?!!! P.S. Ma fac militzian la Sovata !
  7. O citesc periodic chiar daca o stiu in mare masura; multumesc pentru recomandari. Nu te cunosc motiv pentru care nu imi permit sa te intreb daca ai luat examenul la Pitesti sau cum ai obtinut permisul. Recomandarea mea este urmatoarea: citeste temeinic.. de fapt... nu lectura, ci aprofundeaza OUG 195/2002 republicata pentru ca singurele afirmatii adevarate din postul tau sunt: "cred ca.....". ATAT !!! P.S. Suntem intr-un topic gresit cu ceea ce discutam, motiv pentru care, daca vreimai multe detalii, deschide un topic la rubrica "legislatie" .... Numai bine!
  8. E mai grav sa NU STII legea decat sa o intelegi binar !!! Mai citeste...
  9. Pt toti care se grabesc sa-mi atraga atentia asupra dezinformarii: va rog sa ma scuzati ca, pe data de 09.07 nu cunosc ce s-a publicat in Mon Oficial pe data de 03.07 !!! In fond si la urma urmei nu cred ca modificarile sunt atat de esentiale incat eu sa dezinformez. Oricum, am inteles ca nu fac bine ceea ce fac si o sa procedez in consecinta... adica nu o sa mai calculez nici o valoare de dauna totala si nu o sa mai dau nici o valoare de catalog. Mergeti la asigurari si va descurcati cu ei cei care aveti nevoie... P.S. Ce am calculat eu pana acum (si nu stiu daca am calculat pentru cineva dupa 03.07) nu a fost cu nimic gresit pentru ca e in avantajul nostru modificarea in ceea ce priveste km/an parcursi referitor la stabilirea starii de intretinere !! Specific noua, romanilor sa scoatem ochii celorlalti. Bafta tuturor in razboiul cu asigurarile ...
  10. Pentru toti cei care ati postat aici: majoritatea vorbiti IN NECUNOSTINTA DE CAUZA !!! Voi ati luat de bun ce v-au spus cei de la asigurari !!! Catalogul este foarte bun si are valori cat de cat normale. Legea este gandita foarte bine si, cred eu, ajuta foarte mult pe cel care a suferit daune. Intrebarea mea este urmatoarea: stiti vreunul ce si cum cu valorile de catalog si cu modalitatea de calcul a daunelor si cu stabilirea valorii de dauna totala ?!! Cu siguranta ca nu din moment ce ati scris fiecare ce a scris... P.S. Cel cu F3/98... suna-ma la 0763.77.55.35. 09.07.2008 Pentru Honda CBR 600 F, vechime peste 10 ani (aici intra si F3-98 si F2-92) sunt urmatoarele sume de dauna totala: Stare de intretinere buna: 2291.3175 E (3055.09 E cu epava la asigurator) Stare de intretinere medie: 1551.5625 E (2068.75 E cu epava la asigurator) Stare de intretinere satisfacatoare: 1103.4663 E (1471.2874 E cu epava la asigurator) NOTA: 1. Se considera stare de intretinere medie la un numar de 10.000 km parcursi intr-un an. Daca sunt mai multi km parcursi se corecteaza starea de intretinere procentual catre stare buna sau satisfacatoare in functie de cat de multi sau putini km s-au parcurs fata de 10.000 pe an. 2. Suma in lei se calculeaza la cursul BNR leu/euro din ziua producerii accidentului. 3. Valoarea de nou data de catalogul SCHWAKE este de 8257 E pentru o motocicleta Honda CBR 600 F Numai bine celor doi cu F3 si F2.
  11. Aceeasi treaba ti-am spus-o si eu si la tine s-a ajuns la un mic compromis... nici tu nu ai cerut mai mult, iar el ti-a dat asigurarea plus restul care e totusi putin pentru daunele (a se citi "vatamari") produse... Daca te luai cu el si isi angaja un avocat......... ti-ai pus intrebarea asta vreodata ?!! Si ti-am mai spus si ce "interes" a avut politistul acolo...
  12. Am fost acolo dupa accident, inainte sa ajunga politia si dupa ce il luase pe individ salvarea. Masina nu era parcata pe trecerea de pietoni. Hai sa nu mai gasim scuze individului cu scuterul. A fost de vina si a patit-o. Sa-i uram insanatosire grabnica ca a avut ce sa invete din asta !!! Am renuntat sa-i atentionez pe scuteristi in ceea ce priveste portul castii datorita raspunsurilor primite din partea lor... prea impertinente si prea nesimtite... In trafic ii ocolesc si ma feresc de ei datorita modului in care aleg sa circule (circula dupa modul "e strada mea si fac ce vreau pe ea !!!"). Imi pare rau ca unii conducatori auto ne asociaza cu scuteristii. P.S. Nu generalizez in ceea ce priveste scuteristii dar parerea asta este formata in urma tangentelor pe care le-am avut cu scuteristi, iar majoritatea covarsitoare este caracterizata de cele scise mai sus. Numai bine!
  13. michidutza_intzeleptul

    E85

    Faci parte din clubul celor cu permis... sau cel putin asa zi spus tu... Cum ai trecut de proba medicala daca nu vezi desenele de pe asfalt ?!
  14. Accidentul a fost prezentat si pe PRIMA TV... Conform prezentarilor, vina apartine in totalitate conducatorului auto in varsta de 62 de ani. Motociclistul a decedat. Dumnezeu sa-l odihneasca.
×
×
  • Creează nouă...