Sari la conținut

redrat400

INACTIV
  • Număr conținut

    65
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.redrat.ro
  • Yahoo
    redrat400@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    A - 1995
  • Motocicleta
    Suzuki DR 800 Big
  • Numar Moto
    BV 02 RRT

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso Suzuki DRZ 400 S
  • Interests
    Enduro
    Touring

redrat400's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ;) Sanatate , fericire si noroc alaturi de un sincer "La multi ani"!!!
  2. Hai sa-ti arat adevaratii gardieni... Splendoarea peisajului nu poate fi ingradita nici de cel mai cel gardian de rezervatie... E si va ramane dreptul nostru de a ne debarasa de problemele cotidiene uitandu-ne in formele unduitoare ale orizontului... OFF ROAD!!!
  3. Cred cu tarie ca asta e topicul in care isi au loc cateva poze despre un enduro peisagistic, Cum am ajuns numai eu stiu... simplu adica: BV, Poiana, Paraul Rece, Sinaia, Piatra Arsa, Babele... Este un traseu superb de facut cu moto de cross, frumos cu o enduroaica si imposibil cu altceva! Peisaje super, adrenalina din plin, oboseala pana la epuizare, ridica motorul ca mai e un pic, sunt doar cateva din piscoturile tortului. Cireasa??? Am ajuns pe OMU cu bivolu'
  4. Are cineva cartea tehnica sau/si manual de reparatie HONDA VARADERO 1000 MODEL 2003-2007 ?
  5. Merci mult... oricum anul asta nu achizitionez nimic iar pana la anul ma mai documentez eu. Off-road ma pasioneaza, ultimul meu moto fiind un DRZ 400 S, dar din pacate la drumuri lungi era un cosmar(saua, vantul, bagajele, nemaivorbind de cei doar 40 de caluti,harnici de altfel) Ceea ce imi trebuie este un ''ENDURO-TOURING-DE VITEZA'' (ai mai auzit de categoria asta de moto?) Acum pentru mine viteza inseamna un ritm constant de 120-140 km/h cu motorul la o turatie normala de functionare, touring inseamna pasager, bagaje comoditate,parbriz care sa asigure o prot. suficienta. Enduro? Aici e problema. 1 am posibilitatea sa cumpar un 990 si sa ma limitez la un soft enduro, sau 2 sa cumpar un DL 650 V-STROM si de restul banilor adica vreo 6000e sa cumpar o ''capra'' gen RMZ 250 sau WR 250 de pana in 100 de kg. cu care sa fac enduro in adevaratul sens al cuvantului. MORALA! Avand in vedere ca am 1,88 inaltime si vreo 100 de kg m-am gandit ca ''S''-ul ar fi ceva mai potrivit, dar cred ca si varianta cu ABS sa fie destul de OK. Oricum vorbind de touring nu renunt la ABS nicicum. P.S. Cat e de adevarat mitul care spune ca la KTM se slabesc suruburile de la vibratii? P.S.2 astept pareri despre KTM vs V-STROM+capra. Merci oricum. Clau
  6. Salutam! Mai baieti posesori de 990-uri am si eu o nedumerire: din cat am studiat pe net diferenta intre 990adv. si 990adv. S consta in cursa suspensiilor, garda la sol si implicit a inaltimii seii. Va sa zica varianta "S" ar fi mai pregatita de OFFroad decat surata ei. Pana aici toate bune si frumoase despre "S" numai ca "S"-ul asta nu il vad la vanzare in varianta cu ABS, nu se fabrica pe NEGRU, si nici nu pot spera sa il gasesc in promotia TRAVELER (cu parbriz inaltat, sidecase-uri, manere incalzite, geanta pe rezervor si bara de protectie) In alta dezordine de idei as putea lua un 990 fara S, si sa il fac mai edduro?, adica sa-l fac S? Care sunt de fapt diferentele mecanice (amortizoare, arcuri...)dintre cele 2 modele? P.S. Discutam de variantele 2008 cumparabile noi noutze. MERCI! Clau
  7. Iti recomand un PDA! Ii pui tu ce soft vrei si pe deasupra mai face si altele: office, inernet, muzica ... E un fel de mini laptop, cu windows mobile si tot ce trebuie. Eu am ASUS 696...
  8. Capra o folosesc si la padure si la oras. Merci oricum de sfat! Oricum e buna ideea cu silencer-ul... Spune-mi te rog acrapovnic-ul suna cum trebuie sa sune un monocilindru, adica bubuitul acela infundat care seamana cu sunetul unui elicopter? Eu cam asta imi doresc... Ai vreo sursa? Merci!
  9. As vrea sa-mi schimb toba de la DRZ cu una ceva mai zgomotoasa. Pot sa pun o toba asemanatoare cu una de vitezana?, adica una prin care se vede de la un capat la celalalt? Sau trebuie sa aiba niste filtre totusi? Merci,
  10. La scut m-am gandit si eu, chiar am facut un sablon din karton. Urmeaza sa-l fac din tabla striata de aluminiu, Ii fac niste poze si ti le trimit. Cat despre inaltatoare vreau si eu. Am 1,89h ...ma-ntelegi...
  11. Pustiule... Capu' sus! Felicitari! Dupa ce ai sa termini bike-ul ai sa versi o lacrima de fericire. Las-o sa cada pe motor... Dupa ce-ti iei si permisu' varsam noi o bere. Da nu pe motor... SUCCES !
  12. -probleme intalnite -tips & tricks -accesorii ( mai ales suporti de bagaje) -intretinere -gume -tobe race -orice altceva legat de DRZ ! PENTRU PRO.. SAU FOSTI PROPRIETARI ! Suntem multi?
×
×
  • Creează nouă...