Jump to content

SamuraiJerk

Membru
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

About SamuraiJerk

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1995

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Scuter Manet 98, CZ 175, MZ 250 TS, IJ 350, Dnepr MT11
  1. se poate inchide, a plecat spre Bucuresti pe platforma
  2. Se vinde Dnepr MT11 din 1992, 650 cmc, 14.175 Km, Timisoara - Inmatriculata pe numele meu din 1998 (la 250 Km) - fara probleme de identificare RAR - impozit platit la zi - ITP valabil pana in 02.04.2010 - RCA expirat. - nu prea mai circula din 2006 - turometru de japoneza cu ac rupt - lipsa sezut atas - atasul prezinta rugina (a stat depozitat 6 ani) - prelata de la atas trebuie schimbata - rezervor cu chit crapat - sezut trebuie refacut - roata de rezerva nu are camera potrivita - camerele pierd presiune de la 2 bari la 1 bar cam intr-o luna - ansablu faruri fix pe cadru cu
  3. s-a asfaltat pe portiuni mici (as zice sub 20%) pe ansamblu drumul e rau
  4. frumoase imagini, in ce perioada ai fost pe Transfagarasan? eu am fost in 29 August cu masina si am surprins un grup de 3 (la min 4:10) numa bine
  5. fain atasul, si cu dunga pe mijloc arata bine sa-l porti fara probleme
  6. Dupa cum il vad, presupun ca se indoaie in lateral (stanga sau dreapta) Solutia e sa ii sudezi o nervura cu rol de intaritura. Sa zicem plat-banda pe stanga si pe drepata, astfel incat sectiunea piciorului plugului sa fie in forma de +
  7. si eu ma pregatesc sa fac un cart cu un motor de mobra insa un motor de dnepr ar fi bun pentru ca are si mers inapoi alt aspect il are pornirea la buton deci ideal ar fi un motor cu mers inapoi si pornire la buton sa ne tii la curent
  8. eu am inceput la 14 ani pe o bicicleta cu motor, Pegas Practic cu motor UZ2 rusesc (tinut in pod de bunicu). Apoi la 16 ani pe Scuter Manet de 98 ale unchiului meu (2 buc demontate), am mai cumparat una. Dupa ce mi-am luat permis, CZ125, MZ TS 250, Hoinar (a lui frate-meu), Jawa 350 (frate-meu), IJ 56 cu atas, Dnepr MT11 cu atas
  9. 1. acum 4 ani - Solo 2. in 2008 cu atas 3. idem
  10. eu zic sa nu dai atasul, eu l-am tinut 6 ani pe butuci pana sa-l montez il mai puneam doar pt ITP fireste ca dupa atata amar de vreme am ratacit clemele de prindere
  11. este la mine atas albastru de imprumut nu stiu daca nuanta conteaza, dar e un albastru inchis la mine ITP (Buziasului) nu a strambat din nas la culoare desi am in talon albastru iar aripa fata, rezervorul si cutiile de bagaje sunt negre
  12. felicitari pentru achizitie si succes la restaurare!
  13. cateva secvente din atas de la si catea poze dinainte de plecare:
  14. mi-e teama ca se intepeneste supapa la caldura din cauza depunerilor. tija nu mai poate impinge supapa si se indoaie. poti verifica destul de usor tija supapei in ce stare e. la drum lung nu ma astept sa ai probleme, dar nu e de neglijat succes
  15. trecand peste momentul tensionat care nu este constructiv, presupun ca ai un MT11, al meu (tot din '92) are carburatoarele complet originale (jiglere, garnituri, tot) si merg bine, chiar daca s-au deteriorat cele doua garnituri mari. doar garniturile de la cuiul ponto a trebuit sa le refac din membrana de pompa de benzina de dacia 1310. nici macar o data nu a trebuit sa la suflu la presiune sau sa le las cu orele in decanol cel mult se aduna putina apa si eventual putina mizerie in paharele de jos, dar asta se rezolva repede am impresia ca cele mai multe piese se strica datorita op
×
×
  • Create New...