Sari la conținut

senzation

INACTIV
  • Număr conținut

    58
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    IASI
  • Carnet moto din
    Categoria B 2010
  • Motocicleta
    N'am
  • Numar Moto
    B.03.XXX
  • Club
    Clubul Conservarilor!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Multe!

senzation's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sunt Tehnician in industria textila si student in anul 1 la Istorie !
  2. Un topic educativ si cu picioarele pe pamand , daca putem spune asa. Felicitari infiintatorului acestui topic si asfalt uscat fara incidente.
  3. Felicitari bec pentru aceasta initiativa ! Un adevarat motociclist. Teas putea ajuta eu la desen si planuri si poate la constructie. Din pacate sunt din ?IASI Daca ai nevoie de ceva planuri ma cauti si te ajut !
  4. Sa dea domnu sa te tine vopseaua cat mai mult si sa ai grija de rusnac si rusnacu de tine ><
  5. Scoate fum din 2 motive : 1) Segmentii sunt uzati si trebuie segmentat motoru! 2) E rece motorul si timp de 10 minute scoate fum dupa care nu mai scoate decat foarte putin. Eu iti recomant sa te uiti si la segmenti. Scoate fum din 2 motive : 1) Segmentii sunt uzati si trebuie segmentat motoru! 2) E rece motorul si timp de 10 minute scoate fum dupa care nu mai scoate decat foarte putin. Eu iti recomant sa te uiti si la segmenti. LA faza cu scartaitul ambreiajului primiti urmatorul sfat: In ambreiaj sunt 6 role care in timpul utilizarii ele prind praf ca si ambreiajurile pe saboti. In momentul in acre prind praf ele rod in oala si se face pe role sau saboti o pelicula foarte fina de aluminiu si metal aschiat. Dati jos rolele sau sabotii sii smilgheluiti cu smilghel foarte fin. Dupa aceasta operatie smilgheluti si oala ambreiajului (pt ambreiajurile pe saboti) si canalele de la role (pt ambreiajurile pe role), dupa care le puneti al loc. Dupa aceasta operatie nu va mai scarati! Eu asa am procedat la un prieten si nu a mai scartait
  6. Scoate fum din 2 motive : 1) Segmentii sunt uzati si trebuie segmentat motoru! 2) E rece motorul si timp de 10 minute scoate fum dupa care nu mai scoate decat foarte putin. Eu iti recomant sa te uiti si al segmenti.
  7. Prietene ai facut o mare greseala ca ai vopsit motorul cu sprayul ! Eu mi-am vopsit bicicleta si mia sarit toata vopseaua de pe ea. Spor la reconditionare
  8. O are transmisie pe cardan ca la Nipru
  9. eu mi-am luat un mbk cu 1000 ron vara asta si mergea chiar bine + ca avea set nou si omologare individoala si rar. Bubele care le-am depistat au fost : Furca varza (am reparato eu) , carene lipite pe dinauntru si vopsea cu sprayul , baterie moarta si pornire la buton nema in rest mergea de rupea jucaria. Am tinuto 1 luna si am vanduto cu 1400 RON. Dupa 1 luna m-am intalnit cu proprietaru si era faramat tot .
  10. Baga aer comprimat in el si ar trebui sa revina la loc cat de cat. Dupa care revii cu un strat de chit smilgher si vopsea
  11. Pai se tureaza sau nu? Porneste usor? Daca porneste usor uite la injector ia si-l curata daca se poate ! Dar dute la un service specializat ! Vezi ca sunt putini cunoscatori in ale injectiei , s anu faci greseala sa-l dai pe mana unui oligofren ca ti-l termina si un injector e scump cu draci.
  12. astea sunt pozele informative ! Al meu nu are parbriz Cica e editie limitata Momentan nu am bani pt a incepe reconditionarea Am vanduto sunt pieton
  13. Am reparat furca singur Semeringurile nu erau afectate si doar un brat era afectat unul era bun Problema are ca un brat era facut zob , adica era batut in interior pistonul. L-am desfacut si am pus o bucsa pt al inaalta putin si a nu se mai bloca in semering.
  14. Urmatoarea achizitie va fi o Yamaha DT 250 sau o Honda XL 250-300 !
  15. Ieri pe data de 6.07.2008 mergeam linistit pe un drum drept care face legatura intre cartierul meu si bazarul. Intru sub podul de la bazar cu 25km/h atent cu ochii in 4 semnalizes sa depasesc un taxiu stationat iar cand intru in depasire taximetristul imi deschide brusc portiera in fata. Franez si virez stanga pt a nu-l acrosa. Incep sa-l blestem si imi continui drumul.Merg cu vreo 50km/h in continuare vad un autobuz in statie , reduc viteza pe la 35km/h semnalizez sa depasesc , iar cand intru in depasire autobuzul face stanga mai mai s ama agate si sa ma omoare pe loc. Opresc si incep sa-l ur pe sofer , la care tot el cu gura mare ca ce nu vad ca e statie de autobuz si ca nu tre sa depasesc ca nush ce. Deci e periculos sa conduci pe 2 roti daca nu ai reflexe bune si indemanare.
×
×
  • Creează nouă...