Sari la conținut

aricioplanul

Membru
  • Număr conținut

    197
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti-PiteÂşti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Honda 1100 XX Super Blackbird
  • Numar Moto
    AG-09-ZIF

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha YZF 600 R Thundercat, Honda 1100 XX Super BlackBird

aricioplanul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Consumul de care zici tu la ZX12 R apare in momentul in care vi cu un alt sistem de evacuare, power commander si fitru sport (e un "must" la noi chiar daca nu ai nevoie) si un mers agresiv, in rest motocicleta are un consum apropiat cu cel al XX-ului si Hayabusei. Eu am 9 consumul in Bucuresti, carburatie, deci diferenta nu are cum sa fie foarte mare. Si mergi si cu 100 in afara localitatii, mai ales cand ai pasager si bagaje. Balena de 178 de cai eu as cumpara-o pentru puterea care o dezvolta si nu pentru top speed, avantajul ca nu trebuie sa mesteci in cutia de viteze ca la un 600, tinuta de drum la viteze ridicate care e geniala, de accelaratii nu mai zic...
  2. Crazy-devil are dreptate, din pacate unul din modelele enumerate, fabricate dupa 2005 costa mai mult decat bugetul alocat de alex4ice, pe de alta parte daca nu e pretentios la an sunt pe forum la vanzare cateva exemplare de Honda 1100 XX sub bugetul lui. Ii mai raman si bani pentru consumabile, iar pentru fun poate sa mai faca si cateva track days-uri (daca tot sta prin Germania). Adriane, ZX 12 R s-a produs din 2000 pana in 2006 cand au venit cu ZX 1400 R, ca sa poata sa ii bata pe cei de la Suzuki (Hayabusa), motocicleta era limitata, consumul dat de producator undeva intre 7-8 (google), iar pozitia se apropia de una touring. Eu credeam ca o sa ii zici ca e motocicleta cu o accelaratie prea brutala pentru un neavizat. Daca un ZX 12 R din 2004, sa zicem, e antichitate motocicletele din celasi an care i-au fost recomandate cam cum ar putea fi catalogate? Adrian daca mesajul a fost ironic, am interpretat eu gresit.
  3. Pai se posteza de azi in pasti pe topic, o intalnire cred ca va arata la fel, 2-3 persoane. Pe de alta parte nu e nici o motocicleta care e cumparata la noi, dovada ca sunt o gramada de anunturi pe forum cu XX-uri de vanzare la preturi foarte mici si nu le cumpara nimeni, deci posesori cam putini. Nu avem nici un circuit in tara, dar cumparam numai supersportive (indiferent de an sa aibe sub 30 de mii de km ca altfel sunt cazute si cu probleme mecanice). In alta ordine de idei mi-am comandat kitul de la Ohlins de arcuri progresive pentru furca fata, si kitul de ambreaj de la EBC (patina usor la accelarari puternice), astept sa vina sa le montez si o vopsire electrostatica a jantelor, probabil un titanium mat. Punkz felicitari pentru achizitie, sa nu te plictisesti de ea repede, culoarea arata foarte bine.
  4. Pai daca tu asta consideri un pas tehnologic....in conditiile in care Kawasaki are pe aproape toate modele de strada traction contol, slippery clutch si ninja 300 il are, ce sa mai vorbim de BMW, APRILIA, DUCATI, KTM daca inlocuiesc si astia RC8-ul cu ceva la fel de bun ca si 1290.....Honda in WSBK o sa faca ce au facut si anul asta, atata timp cat nu te implici si esti axat mai mult pe MOTO GP....Ce bomba au putut sa scoata astia de la Augusta cu Turismo Veloce 800, arata intr-un mare fel.
  5. Honda ca de obicei nimic nou niste suspensi Ohlins si etrieri Brembo chiar lucrurile astea ii lipseau.... honda-cbr1000rr-fireblade-2014.htm
  6. Ducati 1199 Superleggera peste 200 de cai, 155 kg la gol, 66.000 euro, 75% din cele 500 de bucati care se vor produce deja au fost vandute. Suzuki au lansat o editie limitata a Hayabusei doar in Japonia cu controlul tractiunii si daca am citit eu bine 155 Nm.
  7. Este un Monster 1200, iar KTM-ul a urcat puterea pentru 1290 la 192 cp printr-o varianta racing edition. O sa vedem toate noutatile zilele astea la salonul de la Milano - EICMA.
  8. Urmeaza sa lanseze si varianta cu controlul tractiunii, care e oferita momentan numai pentru piata japoneza ca o editie limitata. Probabil ca o vor prezenta oficial saptamana asta la salonul EICMA din Milano.
  9. La naiba si am fost atat de aproape . Asfaltul nu mai este asa bun, pe unele portiuni este destul de denivelat, am blocat a doua oara, pe Cheia fata pe franare, ati avut si voi incidentul de dinainte si am zis sa fim un pic mai ponderati. Am mers in ritmul impus de Dragos si Ducu cu GSXR-urile de 750. Important a fost ca m-am vazut cu prieteni pe care nu am ocazia sa ii vad foarte des, nu am avut nici un incident si ne-am simtit bine. Acele de par lipsesc pentru ca nu imi place portiunea respectiva, asa ca le-am scos din filmare. Ar fi fost mai lunga dar camera a avut probleme cu diferenta de temperatura si s-a aburit, din pacate nu am avut kitul pentru asa ceva. raulytto69 cadranele sunt de fapt niste membrane care se aprin total odata cu farul, au 2 culori verde si albastru, poti schimba si intensitatea, ziua se vad albe. Eu le-am luat de pe e-bay cu 100 de dolari parca, cu tot cu transport, le gasesti aici http://www.bluegauges.com/illumiglo/honda_1100xx.htm .Sunt destul de dificil de montat mai ales turometrul ca risti sa il decalibrezi. uite asa arata aprinse pe albastru, eu asa le tin, pe verde nu am o fotografie facuta. link-ul http://dr-ergal.blogspot.ro/search?updated-min=2008-01-01T00:00:00+01:00&updated-max=2009-01-01T00:00:00+01:00&max-results=8 si alte XX-uri cu up-grade-uri si mai gasisem un XX modificat de niste baieti din Japonia care au si echipa probabil in campionatul de acolo, motocicleta din cate mi s-a parut mie avea component de pe SP-1 care in 2000 daca nu ma insel era ceva gen desmosedici de azi, puteai sa il acesorizezi cu componente HRC pe care la foloseau in Superbike la momentul respectiv (sper sa nu ma insel).
  10. CBS-ul de la Honda sau K-ACT-ul de la Kawasaki sunt si acum folosite dar pe motocicletele touring, in principiu cele cu greutate mare, in combinatie cu sistemul ABS, si a fost facut pentru a avea o franare echilibrata. O motocicleta grea pe o franare brutala e destul de dificil de manevrat, iar activarea franei spate practic asigura o mai mare stabilitate a motocicletei. E mai usor de pilotat cu frane independente dar o motocicleta sport care bate la 200 de kg. ZZR-ul si acum si Hayabusa au ABS-ul care pe o franare brutala si un asfalt denivelat te ajuta sa nu blochezi fata mai ales ca vorbim de motociclete de peste 240 de kg. Eu zic ca trail-braking poti sa faci si cu XX-ul numai trasa va fi mai larga tocmai din cauza franei spate, asta e si inconvenientul la un mers mai agresiv. Asa cum zicea si Gixu au fost gandite pentru altceva nu pentru mersul agresiv pe strada, ca mai poti face un track-day fara sa scoti super timpi e alta mancare de peste. Dar acum sa fim seriosi daca vrei sa mergi pe circuit nu iti iei una din motocicletele astea. Aia cu a lua un viraj cu viteza ridicata fara sa inclini mult motocicleta nu cred ca o poti face (poate sa exploatezi ambele sensuri de mers). Una e sa iei un viraj cu 100 km/h, alta e sa iei acelasi viraj cu 150km/h sau mai mult; e clar ca trebuie sa inclini motocicleta mult mai mult; intradevar pozitia poate fi una touring. Mie mi se pare ciudata cursa asta de a produce cea mai rapida motocicleta de strada in conditiile in care tendinta celor din U.E. e sa limiteze puterea (e.x. Franta 100 CP). Un proiect interesant, daca iti place foarte mult motocicleta pe care o ai; link-ul aici http://dr-ergal.blogspot.ro/search?updated-min=2008-01-01T00:00:00+01:00&updated-max=2009-01-01T00:00:00+01:00&max-results=8
  11. Pentru ca Hayabusa foloseste tot o furca de 43 mm cu aceeasi cursa de 120 mm (daca nu ma insel), numai ca este upside-down si full reglabila. Si normal ca este peste cea a XX-ului indifferent de an. Hayabusa 2013 depaseste dimensiunile XX-ului, diferenta fiind doar la inaltime (5 mm), iar precizia este data de trenul de rulare. Pune niste cauciucuri sport pe ea sa vezi ca nu mai ai nici o problema cu precizia pe viraje (mai ales pe virajele rapide unde motocicleta exceleaza); vezi ca pe forumurile dedicate sunt o gramada de proprietari care nu sunt multumiti de prestatia cauciucurilor touring. Deci sa inteleg ca nimeni nu a facut asa ceva, nici macar un kit sport, pentru arcuri? cand il vizualiza-ti sa selectati calitatea imaginii hd, este ultima oara cand am iesit pe Cheia.
  12. Probabil pe un model mai vechi ('89). Aripioara de pe XX are 2 prinderi, cbr-ul 1000 F modelu mai "nou", daca despre asta vorbesti, are doar prinderea de sus. Eram curios daca a facut cineva o conversie la furca fata, am citit ca ar merge cea de Hayabusa cu mici modificari la rulmentii de jug, dar eram curios cat de mult e afectata ciclistica ca in mod sigur se schimba si geometria, si probabil ca trebuie si amortizorul spate schimbat cu unul sport.
  13. Eu am schimbat carburatoarele, pur si simplu nu am mai reusit sa ii fac nimic, mergea numai in 3 pistoane, practic trebuiau reglate saptamanal. Daca e cineva interesat de cele pe care le-am dat jos.....
  14. Multumesc Dragos, oricum mai am de invatat pana va prind din urma. O sa incerc sa urc si una din filmarile de sambata, desi am avut problema cu camera, s-a aburit din cauza diferentei de temperatura, citisem ca exista problema asta, in Bucuresti nu mi s-a intamplat, o sa merg sa ii iau un accesoriu pentru asa ceva.
  15. Cauciucurile sunt Pilot Power 3 Dot 2013, modelul e carburatie, ceva mai exploziv decat injectia, urmeaza un upgrade la furca fata, care e telescopica, cu un kit de arcuri sport.
×
×
  • Creează nouă...