Sari la conținut

dealbu

Membru
  • Număr conținut

    107
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.trabi.ro
  • Yahoo
    dealbu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2004

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GS500 - 1993 Suzuki GSXF600 - 1999 Honda CBR600F - 1999 Suzuki DR350SHC - 1996 Honda CBR900RR - 2002

Vizitatori Recenți Profil

622 citiri profil

dealbu's Achievements

  1. Citeam raportul Hurt. Poate dintre factorii care diminueaza riscul ar fi: Am permis, sunt barbat, nu beau cand stiu ca am de condus, am peste 30 de ani... (sorry, n-am reusit sa editez mesajul de mai sus).
  2. @AdrianP: Te sun sa vedem cum putem face... pana in momentul de fata inclin spre cbr600f @Razie: Sa zicem ca sunt dispus sa imi asum riscul asta... sper sa fac parte dintre cei 10% norocosi!
  3. Pai asa am procedat pana acum. Imi place sa incerc si altceva. Nu am avut ocazia sa merg decat cu motoarele proprietate personala, si oricum in cativa kilometri nu iti dai seama exact cum merge un motor. Asta e vrajeala de rigoare. Adevaratul motiv este asta: am avut un BMW superb cu care am mers foarte putin. L-am tinut cativa ani si am pierdut o gramada de bani. Nu vreau sa repet aceeasi greseala si cu motorul. Daca pierd cateva sute de euro intr-un an e ok, dar cu fiecare an care trece, valoarea scade exponential.
  4. E clar ca sunt diliu! Ca altfel nu ma urcam pe doua roti Dar nu suficient de diliu pentru alea de le-ai zis tu! Vad ca parerile generale sunt impotriva italiencelor, asta inseamna ca o sa imi fie mai greu sa o vand la anu'... deci cred ca am sa renunt la Ducati. Pacat, ca mie imi cam ramasese inima la ea. Arata ca scoasa din cutie, fost motor de show-room. Si ar fi fost si cea mai ieftina varianta, ca nu ar fi trebuit sa bag atatia bani in buzunarul fara fund al statului. Nu am totusi parerea unui posesor, cam ce probleme a avcut, la cati kilometri... asta m-ar fi interesat. CBR-ul e destul de scump, mai ales ca modelul care imi place e cel de dupa 2001. Argumentele pro ar fi masa mai mica, manevrabilitate, faptul ca e mai usor de utilizat in oras. Dar... revine problema revanzarii. Nu e usor sa vinzi o motocicleta de 5-6000 euro cu banul jos, ca persoana fizica. Cine cumpara asa ceva de regula vrea leasing, factura... Despre VFR, o parere pertinenta cred ca vine de la Matei... care o vinde pe a lui! Iar de o luna de cand a dat anuntul, desi toata lumea are o parere excelenta despre VFR, nimeni nu s-a aratat interesat de motorul lui. Iar eu intentionam sa iau un VFR 800, deci mai nou, deci mai scump... Ce sanse credeti ca as avea sa il dau mai tarziu? Nu inseamna ca nu o s-o vanda, nici de motorul meu nu s-a aratat interesat mai nimeni. Al doilea client care a vazut-o, s-a hotarat si a luat-o! Dar a durat o luna pana sa vina cineva sa o vada! Concluzia trista e ca in general oamenii nu isi permit motoarele pe care si le doresc. Un motor decent costa destul de mult. Eu sunt dispus sa dau banutii astia, dar probabil ca nu o sa imi fie usor sa il schimb. Atunci ar trebui ca in loc de "upgrade" sa mai scad din pretentii? Ce parere aveti?
  5. Stimati domni, ideea topicului acesta era ca vreau sa imi schimb motocicleta, nu vreau sa cumpar nici Ford, nici Logan. V-as fi recunoscator daca v-ati mentine post-urile cat mai aproape de subiect. Multumesc anticipat.
  6. Ce-i drept, nu. Dar o s-o fac acum!
  7. Incerc sa ma incadrez pana in 6000.
  8. Da, ar costa cam cu 2-3000 de euro in plus, banuti pe care nu-i am. Si cred ca s-ar revinde mai greu!
  9. Ai o oferta concreta, sau in general mi-ai fi recomandat motorul asta?
  10. De ce te-ai feri de Ducati? Din review-urile pe care le-am citit, unul singur era "contra" manevrabilitatii (zicea ca se inclina greu), si contra franelor, care ar necesita un efort ceva mai mare la actionare si ar "tine mai jos". Cand au schimbat reglajul la maneta, au blocat fata. In rest, numai de bine! E adevarat ca in acelasi review (de fapt un test comparativ), ST-ul s-a situat in urma VFR-ului, dar castigator a iesit... Triumph-ul ST! VFR - '99-2000 ST - '98-2001 (motorul de 916cmc)
  11. Bun! Mi-am vandut motorul si evident ca sunt in cautarea altuia! Datele problemei: Am permis de doi ani, am avut pentru un an un GS500, apoi un GSXF600 pentru inca un an. Optez in continuare pentru categoria sport-touring, imi plac drumurile lungi... Viitorul motor as vrea sa il tin cam un an de zile, aspectul de revanzare fara a pierde prea mult este destul de important! As vrea un model cu puterea in jurul a 100CP. Pozitia trebuie sa fie comoda, sa nu te oboseasca la drum lung. As alege intre: 1. Honda CBR600F, model dupa 2001 (preferabil) 2. Honda VFR800 3. Ducati ST4 Cine a mers cu vreunul dintre modelele astea, va rog sa imi spuneti parerea. (Stiu ca exista un topic despre VFR, l-am citit... asta m-a facut sa il includ pe lista asta!). ST4 imi cam impune respect, n-am condus niciodata un motor de talia asta... ar fi importanta pentru mine parerea unui posesor!
  12. Posed, deci am! GSXF 600 din '99. Albastru metalizat.
×
×
  • Creează nouă...