Sari la conținut

dealbu

Membru
  • Număr conținut

    107
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.trabi.ro
  • Yahoo
    dealbu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2004

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GS500 - 1993 Suzuki GSXF600 - 1999 Honda CBR600F - 1999 Suzuki DR350SHC - 1996 Honda CBR900RR - 2002

Vizitatori Recenți Profil

609 citiri profil

dealbu's Achievements

  1. Itp-ul expira in iunie. Daca nu se vinde pana atunci, probabil ca va fi reinnoit si va creste si numarul de kilometri parcursi
  2. Vand Honda Africa Twin, an fabricatie 2017. Dotari standard: - ABS - Contolul tractiunii - Cutie de viteze automata (DCT), vitezele pot fi schimbate si manual, la buton - Faruri LED Dotari suplimentare: - Cric central - Crash-bar - Proiectoare LED Honda - Inaltatoare de ghidon Revizie facuta acum o luna, ocazie cu care a fost schimbat si kit-ul de lant. Toate reviziile au fost facute la dealerul autorizat Honda Motorteam din Bucuresti, de unde a si fost cumparata motocicleta. Tinuta in garaj, inmatriculate pe numele meu. Pret: 9000 Euro Topcase-ul, gentile laterale, RAM-mount-ul si suportul GPS nu se vand. Motocicleta poate fi vazuta in Bucuresti, sector 6. Telefon contact: 0744630106
  3. Cumpar enduro inmatriculat 250cmc, 4 timpi, pornire (si) electrica, fabricat dupa 2000, buget 2000-2500 euro. Variante schimb cu CBR 900RR 2002 (954). Contact PM.
  4. Citeam raportul Hurt. Poate dintre factorii care diminueaza riscul ar fi: Am permis, sunt barbat, nu beau cand stiu ca am de condus, am peste 30 de ani... (sorry, n-am reusit sa editez mesajul de mai sus).
  5. @AdrianP: Te sun sa vedem cum putem face... pana in momentul de fata inclin spre cbr600f @Razie: Sa zicem ca sunt dispus sa imi asum riscul asta... sper sa fac parte dintre cei 10% norocosi!
  6. Pai asa am procedat pana acum. Imi place sa incerc si altceva. Nu am avut ocazia sa merg decat cu motoarele proprietate personala, si oricum in cativa kilometri nu iti dai seama exact cum merge un motor. Asta e vrajeala de rigoare. Adevaratul motiv este asta: am avut un BMW superb cu care am mers foarte putin. L-am tinut cativa ani si am pierdut o gramada de bani. Nu vreau sa repet aceeasi greseala si cu motorul. Daca pierd cateva sute de euro intr-un an e ok, dar cu fiecare an care trece, valoarea scade exponential.
  7. E clar ca sunt diliu! Ca altfel nu ma urcam pe doua roti Dar nu suficient de diliu pentru alea de le-ai zis tu! Vad ca parerile generale sunt impotriva italiencelor, asta inseamna ca o sa imi fie mai greu sa o vand la anu'... deci cred ca am sa renunt la Ducati. Pacat, ca mie imi cam ramasese inima la ea. Arata ca scoasa din cutie, fost motor de show-room. Si ar fi fost si cea mai ieftina varianta, ca nu ar fi trebuit sa bag atatia bani in buzunarul fara fund al statului. Nu am totusi parerea unui posesor, cam ce probleme a avcut, la cati kilometri... asta m-ar fi interesat. CBR-ul e destul de scump, mai ales ca modelul care imi place e cel de dupa 2001. Argumentele pro ar fi masa mai mica, manevrabilitate, faptul ca e mai usor de utilizat in oras. Dar... revine problema revanzarii. Nu e usor sa vinzi o motocicleta de 5-6000 euro cu banul jos, ca persoana fizica. Cine cumpara asa ceva de regula vrea leasing, factura... Despre VFR, o parere pertinenta cred ca vine de la Matei... care o vinde pe a lui! Iar de o luna de cand a dat anuntul, desi toata lumea are o parere excelenta despre VFR, nimeni nu s-a aratat interesat de motorul lui. Iar eu intentionam sa iau un VFR 800, deci mai nou, deci mai scump... Ce sanse credeti ca as avea sa il dau mai tarziu? Nu inseamna ca nu o s-o vanda, nici de motorul meu nu s-a aratat interesat mai nimeni. Al doilea client care a vazut-o, s-a hotarat si a luat-o! Dar a durat o luna pana sa vina cineva sa o vada! Concluzia trista e ca in general oamenii nu isi permit motoarele pe care si le doresc. Un motor decent costa destul de mult. Eu sunt dispus sa dau banutii astia, dar probabil ca nu o sa imi fie usor sa il schimb. Atunci ar trebui ca in loc de "upgrade" sa mai scad din pretentii? Ce parere aveti?
  8. Stimati domni, ideea topicului acesta era ca vreau sa imi schimb motocicleta, nu vreau sa cumpar nici Ford, nici Logan. V-as fi recunoscator daca v-ati mentine post-urile cat mai aproape de subiect. Multumesc anticipat.
  9. Ce-i drept, nu. Dar o s-o fac acum!
  10. Incerc sa ma incadrez pana in 6000.
  11. Da, ar costa cam cu 2-3000 de euro in plus, banuti pe care nu-i am. Si cred ca s-ar revinde mai greu!
×
×
  • Creează nouă...