mihaip
Super Membru-
Număr conținut
819 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.flickr.com/photos/vanzare_sv650s
-
Yahoo
mihai_pora
Profil
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
1
-
Numar Moto
1
mihaip's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Multumesc, Am vorbit cu el si am transmis coordonatele mai departe
- 632 răspunsuri
-
- motociclete
- vopsire
-
(și 6 alții)
Setat cu taguri:
-
Buna dimineata, Am niste prieteni polonezi care au o problema cu piulita de la pinion la un Fazer din 2001 si care sunt in Sibiu. Am sunat la numerele de pe forum, dar nu raspunde nimeni. Unde as putea sa-i trimit ? Mihai
- 632 răspunsuri
-
- motociclete
- vopsire
-
(și 6 alții)
Setat cu taguri:
-
A venit momentul sa vand si eu agregatul dupa 6 ani in care m-a slujit in mod meritoriu. Anuntul cu poze si date de contact este aici: http://www.bikeshop.ro/show.php?id=370023 42000km, carena full, din 2000 si il dau cu 1500 de euro.
-
Salutare, Caut o maneta de frana fata si un suport de scarita dreapta pt un sv650s din 2000 . Aveti cunostinte pe unde se pot gasi ? sh sau noi
-
Baterie Moarta Cumparata Noua De Un An De Zile ?
topic a răspuns lui mihaip în smok3ul Service si intretinere curenta
dadusem reply si nu mai stiu la ce -
tru, mi-a scapat
-
Inteleg ca problema a fost rezolvata. Am ramas cu o nelamurire : cum se face ca nimeni nu i-a sugerat omului sa puna mana pe un multimetru si sa masoare diferite chestii cum ar fi (tensiunea la bornele bateriei, rezistenta intre borna de plus a instalatiei electrice si cadru , etc. ) ?
-
Placute de frana SV650 : Ferodo FDB2048 si FDB2049 pe fata, indiferent de an. FDB338 pe spate pentru 99-2002 (carburatele) FDB754 pe spate pentru 2003-> (injectatele) Oglinda de stanga pentru SV650S am eu parca. E putin zgariat plasticul, dar oglinda e buna. Mi-a ramas de pe vremea cand aveam CASCO In legatura cu ambreiajul : nu trebuie desfacut, ai un surub de reglaj la levier si se regleaza de acolo cat de intins sa stea cablul. Daca l-ai intins la maxim si tot nu e suficient, desfaci plasticul de jos si mai poti regla si de acolo, dar manualul recomanda reglarea de la maneta.
-
Vezi ca dragsterele alea cu roata cat casa au multe sute de cai putere, nu 70. De altfel probabil ai observat si la ele ca marimea rotilor de pe spate difera de la o clasa la alta iar eu as zice ca e fix din cauza diferentelor de putere. Nu v-ati intrebat niciodata de ce au motoarele de MotoGP la clasele de 125 si 250 roti mai subtiri pe spate ? Este vorba de un compromis intre manevrabilitate si puterea care trebuie pusa la sol. Referitor la presiunea scazuta : o sa fii surpins , dar cand nu stateam pe motor nu se observa ca e presiunea scazuta. Intamplator a observat cineva si mi-a spus , dupa care am remarcat si eu ca se flexa cam mult cauciucul cand franam fata si ma impringeam in ghidon. Ca fapt divers, am mers si cu un Renault 5 care e destul de usurel cu presiune de 1.2, vre-o 500 de metri pana la prima vulcanizare unde am facut presiunea. Pe dinafara nu se remarca mare jmecherie, mai ales pe spate. Cauta pe site-ul lui wizzie . Ceva cu tanga moteurs. In Bucuresti a fost chiar soare la pranz si dupa-amiaza. Foarte placut de mers cu motoru, pacat ca era plin de masini.
-
Eu n-as pune 180 pe spate la SV650. Mai demult am imprumutat cuiva cu un CBR600 vechea mea guma de spate pentru ca avea nevoie la RAR, persoana cumparandu-si motorul (primul) cu 180 pe spate. Dupa doua zile mi-a spus ca a trecut la RAR si vrea sa pastreze guma pentru ca motorul este mult mai manevrabil cu un cauciuc obosit dar de dimensiuni corecte decat ce avea el inainte. Latimea gumei nu cred ca este relevanta la plecarea de pe loc, ci din cate stiu eu la viteze mari , ceea ce nu este cazul la SV650. Cui i se pare ca fuge spatele ar fi bine sa verifice presiunea. Eu mergeam cu 1 si putin la inceputul sezonului din indolenta si aveam impresia ca nu mai stiu sa merg si ca e dat cu duralube tot Bucurestiul. Dupa ce am corectat problema strazile si-au recapatat aderenta, mai ales in curbe .
-
Pompa de benzina.
-
Am eu un set de placi de ambreiaj Ferodo pe care l-am cumparat de pomana pentru ca problema mea nu era din cauza ambreiajului.
-
Ma intreb oare daca vre-un om care a citit posturile tale a batut drumu pana-n Mogosoasa sa cumpere vre-un GPS de la tine. Desi este evident ca doresti sa iti faci reclama postand pe orice topic, fara a da totusi nici o informatie folositoare cuiva, parerea mea este ca iti faci mai degraba un deserviciu. Desigur, legile marketingului ne invata ca nu conteaza ce spune lumea despre noi atata timp cat ne cunoaste numele, insa in secolul XXI si-au dat unii seama ca nu e chiar asa si ca o imagine negativa asociata unei afaceri dauneaza mai mult decat notorietatea. Sfatul meu ar fi sa incetezi discutiile sterile in domenii pe care nu le stapanesti si sa speri ca aceste topicuri vor fi uitate. Pana in momentul de fata ai reusit sa iti atragi antipatia inginerilor, absolventilor de facultate in general si angajatilor la stat. Carei nise din populatia Romaniei se adreseaza business-ul tau de vanzari de GPS-uri ?
-
Arata de milioane cu sticlele de vin prinse cu scoci Nota 10 pentru stil. Poti sa faci si un filmulet cu 'distileria' in functiune ? Singurul comentariu ar fi ca e cam greu de vazut nivelul apei in sticlele colorate.
-
E vorba de sincronizarea clapetelor de acceleratie. Cam acelasi procedeu si efect cu sincronizarea carburatoarelor, atata doar ca aplicat la injectie. Se verifica ca cele doua clapete se deschid la fel prin masurarea vacuumului creat in spatele lor.