Sari la conținut

leso

Membru
  • Număr conținut

    87
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://nu
  • Yahoo
    ionut.lesovici

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    nu
  • Numar Moto
    --
  • Club
    --

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ATV yamaha grizly 700 eps

leso's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut Eu am avut o tija in femur (pe toata lungimea osului) si 4 suruburi (2 la fiecare capat al tijei). Momentul extragerii a fost ales de doctor in functie de refacerea osului - diagnosticata cu ajutorul radiografiei. Perioada normala de refacere la fractura cominutive (in mai multe bucati) de femur este intre 8 si 12 luni. La mine lipsea o parte mare din os si a durat 18 luni. Operatia a durat putin. A necesitat 4 zile de spitalizare - 1 in regim de spital si 3 in regim ambulator (veneam dimineata la garzi, faceam investigatiile si plecam). Am avut un pansament pe care l-am schimbat in spital de mai multe ori (cu tub de drenaj); copcile le-am scos singur, acasa. Dupa ce am scos tija si suruburile m-am recuperat repede si m-am simtit foarte bine. Nu simt nimic la schimbarile de vreme. Sanatate, LESO
  2. Salut. Nu are nici un rost sa comparam gradul de siguranta al celor doua vehicule: motociclete si ATV-uri. Comparatia nu ne aduce decat o disputa fara sens. Din punctul de vedere al celor care nu agreaza domeniile ambele sunt masinarii sinucigase. Pentru cei care le stiu bine, ambele sunt foarte sigure. Problema reala este a celor care le utilizeaza: daca incaleci oricare dinte cele doua tipuri de vehicule si nu iti stii treaba vei muri mai devreme sau mai tarziu; daca te mai dai si mare calaret... problema se simplifica: mori mai repede decat crezi tu sau estimeaza cunoscutii tai. Masinile sunt mai ok pentru ca au cusca de fier in jurul lor si o gramada de sisteme de siguranta. Daca facem socoteala tuturor tamponarilor intre masini si estimam cate dintre ele ar fi fost mortale daca se intamplau intre motoare sau ATV-uri... ne ingrozim! In mod normal, ar trebui ca fiecare sa se documenteze inainte de a se urca in sa. Sa citeasca, sa intrebe, sa se uite la poze si filme. Tine de noi: chiar daca suntem motoristi, ATVisti sau conservari! Asfalt uscat, LESO
  3. m-a sunat un prieten si spunea ca plaga omului cu scuterul era oribila: osul era vizibil peste 10 cm. cred ca i-l amputeaza.
  4. leso

    Accident Teiul Doamnei

    E vorba de accidentul de pe LACUL TEI - DOMINO? Mi l-a descris un coleg... spunea de genul: nu cred ca scapa motoristul! NASOL !!!
  5. leso

    Azi In Cluj

    Eu cred ca pozele alea sunt facute pe calculator din nimic. asa ca si daca adm. le lasa, nu prejudiciaza pe nimeni; nu manjeste "memoria" nimanui. Cu bine, Leso
  6. leso

    A Venit Si Randul Meu

    Bine ca esti OK! Am avut un nod in gat cand am vazut postul tau. Imi aduc aminte de accidentul tau cu mosii senili. Caluta are urme?
  7. leso

    Iar. Rs50 Cu Mazda.

    Frumos post! Si nu e singurul! Uite ce inteleg eu: 2 insi pe o furioasa rasnita de cafea au surprins un biet automobilist care dadea inapoi fara sa se asigure intr-un moment de neatentie. In urma deliberarilor, unii forumisti au ajuns la concluzia ca rasnita de cafea era supraturata si depasise viteza sunetului. Asa ca saracul sofer nu a putut sa prevada ca rasnita urma sa vina ca meteoritul... Ar putea urma si o recomandare de genul: Nu va cumparati motoare de 50 ca sunt dinamita! Luati mai bine un zmeu si inaltati-l cand e cer senin si nu bate vantul, ca riscul e mai mic. Sanatate celor accidentati!
  8. Nu o sa scriu despre cat de tragic a fost evenimentul, pentru ca asta este deja scris. Consider ca vina este impartita intre cei implicati. NORMAL ar fi ca fiecare parte implicata sa isi analizeze activitatea, sa identifice erorile si punctele slabe si sa isi imbunatateasca prestatia viitoare, astfel incat tragedia sa nu se repete. Dar noi suntem latini si ne place sa spunem ca am facut bine ce am facut si soarta a fost cruda. Poate altii au gresit, dar asta nu e treaba noastra. Cu bine, leso
  9. Oricum, nici un accident mortal. Am fi auzit la stiri. Si asta ma bucura. Poate se schimba ceva...! Cred ca lumea e putin speriata. Sezonul a inceput in forta... acum cateva weekenduri au fost cele doua accidente mortale - Racari x Mihai Bravu si Libertatii. Asta ar fi trebuit sa-i puna pe ganduri si pe cei mai viteji. Partea proasta e ca am vazut in weekend ceva motoristi care treceau pe rosu - vitezeni . Cu bine! Sa citim cat mai putin pe aici!
  10. Eu cred ca e putin cam mult. Daca ii reglezi carburatorul e posibil sa iti scada consumul cu un litru/suta. Citeam pe un site frantuzesc despre Aprilia Sportciti 125. Spuneacu ca ia cam 6%. Oricum, parerea e neavizata. Cum merge? Demaraj? Viteza maxima? Viteza croaziera?
  11. Frumos! Mi-a placut! Scutere in 2 si 4 timpi, cateva Aprilia de 125 in 2 timpi, o cagiva Mito 125, 2t si o Honda CBR 125, 4t - care a si castigat. Era frumos daca erau si mopeduri. M-am distrat. Organizatorii au fost TARI !
  12. sanatate si noroc in justitie. Procesele sunt un fel de comedii macabre... sunt de ras. sunt avocati care iau onorariu de la tine si taxa de tacere de la adversar... eu am lucrat in bransa. incearca sa o rezolvi fara proces. Am observat ca sunt foarte multi automobilisti care trec pe rosu (vad trei-patru pe zi si nu merg mult!): unii forteaza semaforul, altii trec pe rosu plin. Din pacate, sunt foarte multi care nu se asigura! trec pe rosu plin si nu le pasa. E grav!
  13. eu am ajuns la accident dupa plecarea salvarii. Am vazut urmele. Am revenit la locul accidentului si a doua zi si am analizat urmele. Pot sa depun marturie in legatura cu urmele si comportamentul violent al soferului auto. 0722 555 417 Ionut LESOVICI
  14. leso

    Mihai Bravu, Prosper

    Urma de frana era pe banda 2, nu pe linia de tramvai. si era paralela cu axul drumului. Pe asfalt era o balta de sange. 1.5 l sau mai mult. Nu prea avea cum sa scape. Pacat!
×
×
  • Creează nouă...