Sari la conținut

Grimmjow

Membru
  • Număr conținut

    55
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.hardmusic.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Z750
  • Numar Moto
    B-99-NUE

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Z750 - august 2008 - prezent

Vizitatori Recenți Profil

629 citiri profil

Grimmjow's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. vazut duminica PANDORUM - pierdere de vreme. este o semi-clona, dupa alt film slab: Event Horizon
  2. Grimmjow

    Nipru boberit

    mie mi se pare genial modul in care se vede motorul. dar cu un asemenea boxer, ar fi fost tare sa fi facut ceva cu un aspect mai "industrial", mai aproape de modelele Confederate. oricum, WOW!
  3. Grimmjow

    ajutor in alegere

    de HD nu stiu ce sa zic. n-am atins niciodata unul. la Z nu mi-a sarit pana acum nici un surub parerea mea este ca daca parcurgi distante mari, zilnic, te oboseste. Are un prieten un BMW 650CS, Scarver, uratica, insa geniala la drum mixt, foarte comoda si foarte agila - e o varianta practica, insa foarte sensibila la "gusturi". Referitor la preturile din Israel...ce sa zic?...au o problema cu asta )
  4. Grimmjow

    ajutor in alegere

    Salut, Z750-ul de care zice Darian e al meu. Sfat la prima mana, motocicleta asta nu este pentru ce ai tu nevoie. Acuma, doua vorbe despre ea. Intr-adevar, motocicleta e foarte frumoasa si relativ buna pentru oras - e scurta, are cursa mare a ghidonului - te ajuta, ce sa mai? Motorul evolueaza relativ lin pe plaja de turatii (motivul principal pentru care am luat-o, dat fiind ca e prima mea motocicleta) si pana acum m-a iertat (adevarul e ca nici eu nu i-am testat limitele la maxim ) Are insa si dezavantaje: greutatea mare (206 kg varianta cu ABS), centrul de greutate relativ sus, mai ales cu rezervorul full, consum maricel, prinde 200+ km/h, insa peste 150 nu-ti vine sa-i dai, dat fiind ca e naked, si mai are niste vibratii in cadru si manere si tot intre 5000 si 7500 rpm. Overall, e o motocicleta "budget" - se vede dupa detalii (suruburi, bascula, fire la vedere), dar na...Kawasaki H.I. traiesc mai mult din facut locomotive decat motociclete Anul trecut am avut de ales inte GSR600, Hornet, FZ si Z750 - nu regret alegerea facuta, insa este subiectiva. Spor!
  5. @LLV Racing - s-o stapanesti sanatos detin una identica, luata anul trecut; mai am cativa km pana la a doua revizie si pana acum s-a comportat excelent. am facut in 4 luni (cat a fost de mers de cand am luat-o) 4800 km. m-a facut sa nu ma mai dau jos de pe ea. Singurele neajunsuri pe care le-am remarcat sunt cricul (mereu am impresia c-o sa cada gramada cand ii dau drumul) si consumul maricel (dar asa e orasul...nu prea trec de-a doua si o folosesc mai mult la mers la birou si plimbari scurte seara) Cheerz!
  6. Scenariul...cred ca tipic, doar ca a trebuit sa-l joc si eu. Astazi pe la ora 12:30, aglomeratie pe soseaua Colentina, inainte de Carrefour, benzile unu si doi ocupate, cativa circulam pe linia de tramvai (40-50 km/h). De pe o straduta a iesit un baiat cu o Toyota, cei de pe benzile unu si doi i-au facut loc sa treaca, eu l-am observat prea tarziu. Cert e ca si el m-a vazut si a pus frana la timp asa ca i-am ras doar numarul cu tot cu suport (cu gheata), iar mie mi-a infundat binisor toba si zgariat gheata (multam' ca am scapat cu atat doar). Dupa impact, motorul a facut figuri putin, dar l-am mentinut intre sinele de tramvai si s-a redresat de la sine si n-am cazut - franasem pana a pornit ABS-ul. Echipat eram (casca, geaca, manusi, boots) - bine ca n-am avut ocazia sa-i testez potentialul. Morala cred ca e ca si eu puteam evita, daca eram mai atent la masinile din fata si noroc si cu ala ca a fost calm si nu a iesit cu tupeu cum fac majoritatea (foarte ok baiatul de altfel). Bafta cel putin cata am avut eu!
  7. e de la presiunea atmosferica scazuta, nu de la ploaie
  8. Salutari, Am si eu o intrebare. Z750-ul nou vine in pachet si cu bucatica de carena care inlocuieste saua din spate ca sa-l faci monopost? Multam'
  9. putea sa fi dat si semnal, degeaba. folosirea semnalului nu iti ofera prioritate de trecere si nu constituie obligatie pentru ceilalti sa iti acorde prioritate
  10. atitudinea ta e cumva cea corecta si potrivita, in ciuda faptului ca a aparut in urma incidentului si nu inaintea lui. totusi, in privinta "legilor si birocratiei", inainte de a fi "de rahat" pentru ca sunt stangace, ele sunt foarte bune pentru simplul fapt ca exista. oamenii nu sunt niste entitati disciplinate, iar mintea lor tinde sa sa arunce totul in haos din dorinta de a merge pe drumul care li se preteaza cel mai bine. o problema ar fi ca noi suntem nemultumiti de contextul legal al unei situatii dupa ce intram sub incidenta lui; sunt convins multi dintre noi nici nu cunoastem legea (cel putin cat sa ajungem la un nivel suficient) si ne revoltam mai mult din instinct (deh, suntem latini si fierbe sangele in noi si nu ne convine autoritatea ) ) trebuie sa tinem cont de faptul ca nu exista o stare de fapt care sa fie cea mai buna, ci doar stari care pot fi prelucrate si imbunatatite; faptul ca asta se intampla mai incet sau mai repede e in alta oala. Imi permit sa-ti dau un singur sfat (desi cred ca ai invatat asta deja): Lasa ratiunea sa fie cadrul in care iti atingi orice vis! Asculta motorul cum toarce si fii cu ochii pe drum.
  11. eu nu pricep ce-i determina sa treaca podul si sa intre pe acolo cand au intrare direct in aeroport pe sub pod? pardon...m-am prins despre care aeroport e vorba
  12. 120km/h e o viteza destul mare, nu gasesti?
  13. pai da mai, insa cazul "anna_125" nu se aplica ce spui tu; acolo se pare ca se vorbeste de trafic aglomerat, nu de incadrare pe banda de virat la stanga, nici de tramvai. in mod sigur, nu scrie nicaieri ca "daca sta il poti depasi prin dreapta"; art 149. descrie singurele doua cazuri in care ai voie sa faci asta si mai mult puncteaza doua situatii de bun simt.
×
×
  • Creează nouă...