Sari la conținut

wender82

Membru
  • Număr conținut

    54
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti - Targoviste
  • Carnet moto din
    -

wender82's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. sti ca faci rau, sti ca incalci legea, dar nu te intereseaza, tu sa te simti bine, Clasic romaneste Mai citeste fraza de mai sus, poate ...
  2. Sunt singurul care vrea acum o poza cu garajul? Mersi ca impartasesti cu noi experienta.
  3. In dimineata asta in jurul orei 7 am gasit o manusa pe Sos Iancului pe sensul de mers spre Mega Mall. Pierzatorul sa lase un mesaj. O zi frumoasa
  4. din cunostintele mele SV-ul vine(venea) din fabrica cu ulei in furca 5W... ulei subtire din cauza caruia multi se plangeau si il schimbau cu unul mai gros.. La o motocicleta second problema se agaveaza, astfel incat 5W bagat de mine in furca nu facea absolut nimic(nu aveam nici un reglaj pe furca). Din lipsa de bani si pentru ca nu aveam timp sa experimentez, (prea multi mecanici au venit cu teorii fanteziste si costisitoare in acelasi timp) m-am documentat mai bine si am pus un ulei 20W (ptr enduro din cate am inteles). Rezultatul: furca este tare si pe setarea de moale(mie imi convine asa), dar as sfatui pe altii sa puna 10W (cei care vor furca mai moale) sau 15W( ca sa aibe un pic de reglaj pe furca, nu ca mine). O furca prea moale afecteaza franarea, inainte cand franam ma arunca in cap, distanta era mai mare iar la viteze foarte mici o frana brusca ma dezechilibra. Cam atat din experientele mele cu uleiul de furca. Am mai scris in acest topic, eu am avut probleme cu bujia fata, am ramas intr-un piston pe Cheia din cauza apei. Problema nu este numai apa aruncata de roata ci si cea care se scurge de pe rezervor. Nu am avut problema asta dintotdeauna, m-am trezit pur si simpu fara un piston in timp ce mergeam pe o sosea uda si din copaci se scutura apa pe rezervor. Am pus vaselina siliconica si de atunci nu mai am nici o problema. Cred ca din cauza vibratiilor cauciucul nu mai face contact bine si lasa apa sa patrunda la bujie.
  5. multumesc frumos pentru ajutor, meriti o bere cu prima ocazie . Am reusit sa trec ITP si cu asta a mea, poate ca fiind ultima zi, au fost mai indulgenti.
  6. Vin si eu cu o MARE rugaminte, am nevoie de o toba de SV650 pentru o zi ca sa pot face un ITP, a mea e taiata si se aude cam tare.Cine are prin casa, sau cine se incumeta sa o dea jos pe a lui, bineinteles cu rasplata pentru fapta buna pe care o face, rog dati un semn.
  7. apa aruncata de roata sau in cazul meu apa scursa de pe rezervor prin partea din fata... ca rezolvare eu am luat niste vaselina siliconica si am bagat la fisa, am tunat apa cu bidonul pe ea si am aruncat si pe la bujie si totul a functionat perfect. 2005 are deja protectia de cauciuc pentru apa aruncata de roata.
  8. 1000km - o distanta obositoare pentru oricine, eu dupa 800km ma rugam sa se faca verde la semafor, sa nu mai trag de ambreiaj si frana, atat de rupt eram. Nu ar trebui sa iti faci griji, intr-o excursie nu mergi distante asa mari daca vrei sa te bucuri de drum si nu mergi ca sa spui ca ai fost. Unii viziteaza Austria in 2 zile,eu am stat 3 zile in Viena si tot n-am simtit ca am vazut tot. cea mai frumoasa calatorie a mea a fost facuta cu cortul si nu prin hoteluri(multi nu m-au inteles), nu a fost planuit nimic, stiam doar ce vrem sa vedem, pe drum am intalnit multe alte lucruri pe langa care nu puteai trece fara sa te opresti. Aveam o data de plecare si una de intoarcere si atat, fara rezervari, fara ore fixe... exact libertatea de care vorbesti. PS: pe langa ce aveau cei doi din poza, cb500 este lux ... iar altii mergeau cu bicicleta . Numai bine!
  9. ai luat-o personal si nu e bine. Era vorba de "noi" nu de tine, eu vorbeam de curajul de a-ti urma visul, de a fi altfel, de a face lucrurile care iti plac desi nu gasesti sustinere in jur si esti considerat nebunde catre ceilalti. "pt mine viitorul nu e in jurul lumii pe moto pana la adanci batraneti." te-ai dus prea departe aici... cam atat pentru acum
  10. Asa cum bine ti-ai dat seama si tu, "nu am timp" "nu am bani" "nu am enduro" "ba moto/masina e prea veche" "ba e prea noua si plina de electronica" sunt doar scuze, sau mai bine spus minciuni. Ne mintim pe noi si pe cei din jur cand de fapt ne lipseste curajul si nebunia. Aveti aici inca 2 link-uri de genul celui de mai sus http://300td.org/2006/08/ PS: Sunt oameni care strabat Africa cu rucsacul in spate. PS2:O carte de genul: "Prin praf si vise".
  11. eu am avut probleme cu apa la bujie(de altfel singura problema la mine), se poate rezolva foarte simplu si ieftin cu vaselina siliconica.Problema asta nu am avut-o de la inceput, am mersi bine mersi pe ploaie zeci de km... probabil si din cauza vibratiilor s-a miscat fisa. Eu am S, imi place pozitia si am ceva protectie si la vant, devine incomoda cand esti blocat mult timp in trafic. La drum lung se poate sta si cat de cat drept pe ea, o pozitie mai aproape de N. In rest motorul 2 V are o frana fenomenala de motor, de cele mai multe ori nici nu trebuie apasata frana, o motocicleta perfect ptr incepatori. Mai multe aici: http://www.youtube.com/watch?v=ScojlGAcQqo
  12. Da, am scos fisa, am curatat cu o carpa pe bat pe canalul bujiei, am bagat vaselina in fisa si apoi am dat si pe exterior, pe marginea cauciucului. Cu o seara inainte, reusisem sa o "inec" si inainte de cele de mai sus inca mai avea problema, dar dupa era ca noua. Fisa de la bujie nu am umplut-o ochi, am pus cam 2 boabe de fasole. Pe unde schimb si eu placutele de frana pe spate si uleiul din furca, la un pret rezonabil si cu piesele lor pe stoc? PS inca nu am testat pe ploaie (n-am avut ), dar o sa ii torn o galeata de apa pe la motor sa vad daca mai persista problema. Pe marginea cauciucului nu am reusit sa ii dau 360 de grade, a ramas partea de sus.
  13. Multumesc pentru raspunsuri , intre timp gasisem http://forum.svrider.com/showthread.php?t=107898, am fost cu sticla de apa jos si am reusit sa o "stric". Am suflat apa cu un pai pe la bujie si a inceput sa faca figuri, am turnat apa pe rezervor si mi-a facut ca la plimbarea de duminica. Prima oara mi-a facut figuri desi nu ploua, picura apa de pe copaci dar nu am luat in seama, am zis ca e cantitate neglijabila trebuie sa fie de la roata. Acum am vazut ca bujia e "aparata" atat de radiator cat si de o bucata de cauciuc sub radiator de apa de la roata. Probabil e si iesita un pic fisa cum spune radum90 am impins cat am putut. Unde pot sa vad si eu o poza cu aparatoarea aia? "You can take the spark plug boot off and fill it with dielectric grease I believe or find a good way to seal it. " dielectric grease = vaselina dielectrica, unsoare fluorata, vaselina siliconica.Am gasit de vanzare pe internet sub al 3-lea nume.
  14. Salut baieti, am si eu o problema cu Sv meu de 650 din 2004. Am iesit la o plimbare, si pe o portiune de drum uda(fara ploaie), motocicleta a inceput sa piarda din putere, iar la relanti murea. De pornit, pornea numai daca o acceleram. Dupa ce am lasat-o pret de 2 tigari am pornit cu ea accelerand puternic si am tinut-o in ture ca sa nu se mai opreasca. Dupa aprox 500m(pe jos deja era uscat) a revenit la normal. Dupa 10 15 km m-a prins ploaia si simptomele au revenit, am tras pe dreapta si dupa ce a stat in ploaie vre-o 30 minute am repornit-o, motorul se auzea ca nu merge in parametrii, vibra mai mult, si daca nu o lasam usor din acceleratie murea cand atingea turatia de relantii. Ma gandesc ca problema este una de natura electrica, roata fata arunca apa pe undeva pe la motor si face un scurt ???? S-a mai confruntat careva cu asemenea probleme sau e cineva care are idee unde ar fi buba???
×
×
  • Creează nouă...