Jump to content

®azvan

Super Membru
  • Posts

    3,173
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Yamaha FZ1R '09
  • Numar Moto
    69YIN
  • Club
    4some (o mai aparut una)

Recent Profile Visitors

4,476 profile views

®azvan's Achievements

  1. BBY Yina Zombie Apocalypse Bikemageddon style Fazer-ul este demontat, sufera un downgrade. Am cumparat din nou far cu oglinda, ca nu se mai poate cu ITP-ul. Si la cat trebuie sa cotizez la fiecare doi ani, mai bine sa fie roadlegal, evident cu niste Philips Extreme Vision montate. Dar lumina, desi nu asa alba precum xenoanele, este dispersata mult mai larg pe drum. Asta pana or fi led-urile legale, si atunci schimbam cu led-uri.
  2. 3650 eur. In banii astia am primit si o placa de montare si un topcase de 39l, care adunate mai faceau vreo 400 eur. Practic cam cat facuse upgrade-ul la Yina cu suspensiile si franele de R1 + carenaje de GT :)) E ca-n bancul ala cu smartul care intra in cwrul unui S: new hardware detected, install?
  3. @ivan pedala Habar n-am care e tatăl, da' ceva pedigree tot are: euro 5, abs față-spate, far și stop led, keyless, start-stop, tcs, conectare cu telefonul să-ți spună când te sună careva sau că-ți intră vreun mesaj sau mail, consum între 2.2 și 2.4, iar până pe la 80/h este foarte fâșneață. 130kg. Prin oraș e exact ce trebuie. Nu prea mai am loc în garaj de altceva, dar măcar nu mai chinui Fazer-ul prin oraș. Rămâne exclusiv pentru afară. Merci pt urări, Ivane!
  4. V-am zis că a fătat Yina? Pur și simplu am găsit-o pe-asta mică în garaj. Și știu că e a ei, căci au inclusiv același cod de culoare, Deep Red Metallic, ce e drept una e lucioasă, cealaltă mată, 12 ani diferență.
  5. @Mariusik85 Merci frumos, apreciez! Sa stii ca, dupa 10 ani impreuna si cateva zeci de mii de km, de fiecare data cand o calaresc, inca mai am zambetul ala tamp pe fata. Acelasi lucru mi se intampla si cand ma dau jos de pe alta, si ma sui din nou pe ea. Iar in ultimii ani am tot testat motociclete. In categoria 1000cc sau pana acolo, nu as schimba-o cu nimic (aici intra si multistrada de 1260). K1600-le si Superduke-ul GT de 1290 sunt singurele care imi fac cu ochiul, si pe care nu le-am testat inca, insa din review-urile altora nu stiu daca merita cele cateva de zeci de mii de eur in plus. Cel putin nu la cata energie, timp si bani am bagat in ea ca sa o fac exact cum imi place, sau poate nu inca... Nu este facuta pentru mers incet, se incinge prin oras si nu-i plac drumurile denivelate. Dar dupa ce ai iesit in afara, "it's a blast" este singura expresie care imi vine in minte. Ce e cel mai tare este ca inclusiv nevasta-mea, care nu are nicio treaba cu motocicletele, afirma: "Alta cumparam, dar asta nu o vindem!" Spune multe. De ieri, scufita rosie.
  6. Ca tot este mort topicul asta. Fotografii facute cu telefonul, scuze de calitate.
  7. Merci de apreciere! Carenele laterale sunt ambalate frumos si depozitate in garaj... asteapta tura lunga prin Alpi. Pana atunci nu are rost sa le montez, pentru turele scurte prin tara, din 2 motive: 1. creste temperatura cu vreo 4-5 grade cu ele, fiind mai putin aerisit motorul, si nu ma ajuta in traficul din oras. 2. este mai simplu sa-i fac schimbul de ulei daca tot nu bag ture lungi. Vara asta oricum, am facut mai multi km cu cursiera (medie 1000km/luna).
  8. Am revenit cu noi poze, in special la partea de cadru, bloc motor, cardan, roata spate, rezervor, ceea si interesa din start. Am o cutie cu ce am putut salva din partea de carene si alte cele, dar nu le-am facut poze inca, evident, vor merge catre cel care cumpara "motocicleta". Spun motocicleta, pentru ca, declarata de politie, are inca acte pentru a fi reparata. Cam intr-o luna, cand expira cele 3 luni in care politia cerea ca agregatul sa nu dispara, pt expertize neprevazute, probabil proprietarul o va radia, urmand a fi vanduta pt piese sau fier vechi. Uleiul nu s-a scurs din baie, dar se pare ca blocul motor este un pic alezat, intr-un colt in partea inferioara, unde are niste scurgeri. Aici sa-si dea cu parerea expertii.
  9. Dupa un argument ca acesta, si de l-a oprit omul in intervalul "safe", iti dai seama ca nu il mai crede nici dreaq. Romanu e creat in a gasi nod in papura, mai ales in favoarea lui, la negociere. Omul a oprit motorul imediat, pentru ca ii pasa, pentru ca in clipa aia, mental, inca era lucrul lui, pe care urma sa-l repare. Si pt ca s-a gandit si la perspectiva unei scurgeri de benzina, care putea isca un incendiu. Ce zici, creez un topic pt a ghici cate secunde au trecut? Incepem? :))
  10. In urma unui eveniment produs in 31 martie pe centura de Tg Mures, soldat doar cu o dubla fractura de brat stang si un TIR usor indoit, se vinde urmatorul agregat: BMW K1200 LT, an fabricatie 2003, inmatriculat, cu toate actele in regula, inclusiv autorizatie de reparatie; - motorul functiona inca, dupa producerea evenimentului, moment in care a fost oprit din buton; - fostul proprietar ii facuse revizia la motor (ulei, filtre), inclusiv schimbase uleiul din furca, placute de frana, etc - motorul, cadrul, cardanul, roata spate, par ok vizual, dar pot fi pipaite de catre un expert oricand; Agregatul se poate vedea 24/24 in Cluj-Napoca, cartier zorilor, tel 0742926107 Proprietarul poate raspunde la orice intrebare, inclusiv legata de pret, acte, la tel 0755942816 momentan este depozitat asa Pretul este 1200 eur, negociabil. Transportul nu este inclus in pret.
  11. le impingi spre interior, de brate, se pliaza cu brate cu tot . Daca nu au fost rabatate niciodata, sunt un pic intepenite, rugineste fierul daca nu este uns. Ai rezolvat ceva cu suspensiile pana la urma? Yina, cosmetica iarna asta...
×
×
  • Create New...