Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


®azvan

Super Membru
  • Content Count

    2,884
  • Joined

  • Last visited

About ®azvan

  • Rank
    人馬一体

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Yamaha FZ1R '09
  • Numar Moto
    69YIN
  • Club
    4some (o mai aparut una)

Recent Profile Visitors

1,873 profile views
  1. acum m-oi obisnui si asa cu ea... ce-oi face? Ce e drept, doar cu topcase-ul, e destul de ok la strecurat printre masini. Nu ca nu ma strecuram si cu valizele, dar e mult mai slim. Am rezolvat astfel problema celor 2 casti modulare, ca intra ok in topcase. Si mai ramane si loc pt manusi, una alta... Parca nici nu e asa mare ciuperca de la spate. Am doar o cheie pt toate cele 3 valize, ca aveam butuc de rezerva primit la valizele laterale, si l-am montat la topcase. Iar nevasta-mea e f multumita de spatar...
  2. O parere contra pentru C3Pro (women). La nevasta-mea, casca foarte putin folosita, 3-4000 km maxim, nu mai mult, (dar si aia, folosita cu atentie, ca e destul de grijulie cu obiectele ei) cumparata acum 4 ani, practic mai mult a stat decat a mers (arata atat de bine ca altii ar zice... a fost purtata numai 2 iesiri, boss)... imitatia de piele de la baza ei a inceput sa crape si se desprinde. Efectiv se decojeste stand. Material foarte prost. Bravo Schuberth! Ca o paranteza, la Shoei Qwest... dupa 8 ani si vreo 30000km... a putrezit buretul din interior, adica se descompune la atingere, dar partea de piele de la baza si catifeaua/materialul care imbraca buretul, cheekpad-urile, sunt ok. Deci Shoei vs Schuberth oricand. Nu mai vorbesc de captuseala C3Pro-ului (cel putin cea de femei)... cand transpiri, cheekpad-urile, la materialul din care sunt facute, se pateaza de zici ca te-ai p1sat in ea si ai folosit-o pe post de olita de noapte. Trebuie spalata la fiecare 2-3 purtari ca sa arate ok.
  3. ®azvan

    Yina

    Dream bike evolution: FZ1N Abarth Assetto > R1 (2009-2014) > FZ1R (modified S)
  4. Cele 2 motociclete care mi-au placut enorm si care m-au inspirat sa fac din Yin ce este astazi: R1 (2009-2014) si FZ1 Naked Abarth Assetto
  5. Motocicleta: Yamaha FZ1R; (R, si nu N sau S, pt ca suspensii si frana fata radiala + pompa radiala de R1 cu 6 pistonase si discuri 320mm) Cauciuc: Bridgestone Battlax BT023 (spate 190/50); Pro: aderenta decenta peste 25 de grade; Contra: aderenta destul de scazuta cand sunt reci. Primii 5 km nu am deloc incredere in ele. Derapeaza destul pe franare de urgenta, indiferent de clima. Durata de viata(pana la markeri): 9000-10000 km spatele Le recomanzi: doar in regim de mers touring Cauciuc: Bridgestone Battlax S20 Evo (fata 120/70); Pro: aderenta decenta peste 20 de grade; chiar ai destula incredere in franarile de urgenta Contra: se tocesc destul de repede Durata de viata(pana la markeri): 7000-8000 km (fata) Le recomanzi: da, dar nu pt touring de 15k
  6. Practic se leaga cele 2 afirmatii. Am facut in weekend un test, 2 zile, cu acumulatorul incarcat maxim. Prima zi, volum 13/15 (ceea ce ca decibeli este cu muuult peste difuzoarele midlandului la acelasi volum, nu mai vorbesc de fidelitate)... a tinut 8.5h fara pauze, pana a murit. Drept este ca primele 3 ore a fost pusa in casca muzica predominanta cu bass, care a facut sa vibreze mult mai tare membrana, solicitand probabil mai mult curent (sau poate ca difuzorul nu vibreaza decat cat curent ii este dat, dar tot conteaza input-ul, si anume cu bass sau fara, ca semnal mai puternic sau mai slab). Probabil la muzica normala ar fi tinut 9 ore. A doua zi, volum 11/15 (nivelul de zgomot care era cam la 13/15 la difuzoarele vechi Midland, pusa muzica normala in casca, fara bass predominant), 11.5h. Cartea nu zice nimic despre durata, dar am gasit pe ceva site-uri ca ar fi 8h pe intercom si 10-12 h pe muzica. Din experientele mele, o singura data am ramas fara baterie, la un drum de 13 ore in sa. In rest de fiecare data am ajuns la destinatie cu intercomul pornit (8-10 ore de mers). Apoi mai trebuie tinut cont si de faptul ca acumulatorul intercomului are la mine 5 ani, iar de cand a fost produs inca vreo 2-3 ani peste, caci eu il achizitionasem cand aparusera 2 generatii peste (X1-FM si NEXT, la vremea aia). Parerea mea, daca se limiteaza cel care vrea sa schimbe difuzoarele la parametrii <Frecventa de raspuns (Hz) 5 - 22000 / Diametru difuzor (mm) 30 / Impedanta 24 Ohm>, nu va avea probleme grave de scurtare a duratei acumulatorului, dar clar fidelitatea sunetului va fi cu mult peste.
  7. Cand ziceam arata-ne... era vorba de motor, descris de catre tine "potrivit, nici prea ,nici foarte..." , dar daca te loveai de lectia "cum reprezentam grafic soricelul, respectiv sobolanul", ai fi stiut ca nu poti desena un soricel si sa pretinzi ca este un sobolan, si nici invers, fara a pune langa el o unitate de masura, sau pe amandoi alaturati. In cazul tau, tu fiind unitatea de masura, caci la tine se raporteaza descrierea de "potrivit", tu trebuia sa apari in fotografie, tavalita peste motorul tau deja tavalit sau nu (preferabil incalecat), ca noi, restul, sa conchidem daca este sau nu cum afirmi. Deloc nu te prinzi. In alta ordine de idei, cine ti-a tavalit motorul? Vreun vecin suparat ca il tii numai in limitare in cele 59 minute in care te dai? :)))
  8. Pe-asta cand am pierdut-o?.. Damn, ar trebui sa intru mai des pe forum
  9. Pai si daca nu o fotografie, macar o descriere amanuntita, un portret robot, ceva!?... suspansul asta
  10. Eu am facut-o sa va arate mainile. Care reuseste mai mult? :))
  11. A mea are Schuberth C3 Pro Women. Nu este fana Shoei. Iar daca era sa fie Shoei, ar fi fost Neotec, fixe a tot avut si nu o mai coafeaza. Dar merci si bafta la vanzare! Culoarea este frumoasa, repet, eu o am si pe Qwest, si pe Neotec.
×
×
  • Create New...