Sari la conținut

Petronius

INACTIV
  • Număr conținut

    70
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Undeva intre Medias si Sighisoara
  • Carnet moto din
    categoria A SI B
  • Motocicleta
    Suzuki DR 650 RS
  • Club
    de unul singur

Petronius's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare frati DR-isti Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal.
  2. "La multi ani!" frumosi si sanatosi!!! ;)

  3. Petronius

    Service Moto

    Salutare la toata lumea Problema e cam asa: am nevoie de cauciucuri la motorisca. Nu mai vreau sa fac ca anul trecut adica sa dau rotile jos sa le pun in conserva, sa ma duc la magazin sa cumpar si apoi la o vulcanizare sa le pun pe roti apoi sa mi le echilibreze si apoi hai acasa sa montez si intr-un tarziu sa-i dau cheie. Va intreb unde as putea merge direct cu moto dau banii si oamenii imi rezolva tot? (cauciuc, montat si echilibrat). Bineinteles in Sibiu sau Medias ar fi si mai bine. Multumiri anticipate si hai cu caldura ca innebunesc cu zapada asta.
  4. Adica cum????????????? Asta ar insemna ca de cand ma dau pe forestiere am fost in ilegalitate? Nu am avut voie sa ma dau pe acolo? Ma faci sa rad.... Sunt drumuri publice, ai nevie de permis pe acolo si bla bla.... Da sunt si forestiere inchise dar acelea sunt prevazute cu bariere. Nu e cazul drumului pe care s-a petrecut tarasenia. Este cat se poate de clar ca motociclistii respectivi sunt idioti. Nu ai cum sa nu stii de raliul respectiv iar daca au fost avertizati de un jandarm si totusi au intrat in traseu ce sa mai zic?
  5. Salutare Am si eu un scurt filmulet de la fata locului ))))))) http://www.youtube.com/watch?v=lfBZogiE7zE Vedeti daca va place.
  6. Daca mai ramane in plan tura asta mai ziceti pe aici, poate ma bag si eu ))))))))
  7. Am rezolvat problema cu blocarea franei. Am demontat etrierul, am scos placutele apoi am apasat usor pe pedala pana au iesit pistonasele cam 4-5 mm. Dupa asta am spalat totul cu lichid de frana si am sters bine cu o carpa. Apoi am montat totul la loc si evrikaaaaaa. P.S. Voi curata la fel si pe fata asa preventiv. Mai nasol e ca placutele sunt cam duse. ((((((((((((((
  8. Salutare Dupa aprox 25000 km a venit vremea ca sa faca si vaca mea figuri. Problema e urmatoarea: ramane frana blocata pe spate. Apas pedala si nu mai revine. Acum m-am intors din drum, la prima curba dupa plecarea de acasa am ramas franat )) Sa fie din cauza ca placutele sunt prea uzate? Nu m-am uitat la ele inca. Postez mesajul asta si ma duc sa vad. Heeeeeeeeeellppp. Motocicleta este un DR 650 RS din 1996. Multumiri tuturor celor care imi vor da ceva sfaturi.
  9. Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi.
  10. Salutare Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica ) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva. Mesaj completat Salutare Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica ) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva. Mesaj completat De ce o fi postat de 2 ori e iar un mister ))))))))))))))))))))))))))
  11. Salut Pai sunt laconic pt ca dupa ce am reusit sa schimb bujiile am si scos calul la niste ture. Parca trage ceva mai bine, oricum tragea in draci si inainte. Despre consum benzina inca nu stiu, sa fac o tura mai lunga (400-500 km) ca sa vad daca s-a schimbat in bine. Bujiile vechi aratau perfect. Am fost la un amic, mecanic auto, sa-mi dea o lera si a zis ca puteam linistit sa mai merg cu ele. Le tin de rezerva. Am umblat la bujii pt ca in cartea motoretei zice ca la 12000-24000-etc. trebuie schimbate bujiile. In bord am acum 36135 km. O nu o fi real nu stiu Daca ma iau dupa cartea de service cu care a venit mobra din Germania asa ar trebui. Hai salut si benzina ieftina.......................
  12. Louis Am dat jos rezervorul si asa am reusit sa umblu la ambele bujii.
  13. Salutare Am o intrebare legata de schimbatul bujiei la un Suzuki DR 650 RS. Daca am la dispozitie doar cheia de bujii din trusa motocicletei trebuie sa dau neaparat rezervorul jos ca sa pot scoate bujia sa o curat sau sa o schimb? Deci va rog nu-mi ziceti de tot felul de chei ca numai pe aia din trusa o am. Dupa parerea mea fara sa dau rezervorul jos nu as avea cum sa pun cheia pe bujie. Acuma ziceti si voi..........Hai salut si benzina ieftina..........
×
×
  • Creează nouă...