Sari la conținut

Ride the Lighting

Membru
  • Număr conținut

    31
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    '94
  • Numar Moto
    CJ 88 DIO

Ride the Lighting's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, am eu unul de spate - deschidere de 305 mm si intra un ax de 17, daca te ajuta... 0728 141 689
  2. MZ 1962 - 175(250 montat) 12V - alternator, bobina, releu(incarcare + semnal) - dacia furca+jug - TS roata spate auto 14” + originala(pt. ITP) ITP - expirat(2009) nu a mai circulat din 2008 200 euro - 0728 141 689
  3. Salut comunitate moto Pe 24.07.2009 am fost lasat la vatra, dupa aproape trei luni fara o saptamana de spitalizare. Piciorul inca nu este refacut in totalitate nici intern nici extern. Intern am glezna blocata de tije si am cateva brose, peroneul este sudat dupa cum am vazut in film si femurul este ok cu doua tije in el. Extern mai am ceva bucati de piele care trebuie sa se vindece, si pulpele superioare "belite" amandoua de un strat de piele care a fost folosit pentru acoperirea tesutului mort in urma accidentului. Inca nu pot sa calc pe el. In mare cam asta ar fi. Mai fac ceva exercitii pt. genunchiul stg. care, in urma operatiei nu se mai indoaie foarte mult si am inceput sa las piciorul in jos putin cate putin pt. ca e foarte dureros dupa atata vreme de stat la orizontala. Azi chiar am facut vreo 10 m in carje cu piciorul ridicat putin. Pe zi ce trece este tot mai bine. Poate la anul reusesc (trebuie) sa incalec iarasi. Multumesc tuturor pentru grija. Asfalt uscat si circulati cu mare atentie.
  4. pai cel depasit de mine a zis ca avea cam 100 inseamna ca eu aveam undeva la 110 -120, in acele clipe chiar n-am fost atent la vitezometru
  5. Aveam ghete(bit) care am zis ca daca merg pe MZ-eu ar proteja ceva si pe suzy, da uite ca am gresit, si aveam blugi nici macar ceva de piele si o geaca din piele de vitel destul de groasa dar fara protectii si care a ajuns ciur. Noroc cu casca care era buna, cu siguranta pusa, viziera s-a zgariat ca nu mai vezi prin ea si s-a rupt.
  6. motorul nu l-am vazut inca deoarece sunt la spital si voi mai sta o vreme p-aci da v-arat niste poze cu piciorul, poate va vor face mai atenti la echipament si viteza
  7. Va salut de pe patul de spital, pt ca acolo ma aflu acum, la recuperare, dupa doua operatii suferite sambata respectiv luni. Din pacate sunt reale sanse mai am parte de inca una cat de recent. Starea de sanatate este una relativ buna, cea mai mare problema fiind piciorul stang cu trei fracturi deschise, laba piciorului distrusa si alte echimoze pe maini. Cap, gat, corp intregi. Urmeaza o LUNGA perioada de recuperare. Lucrurile au stat cam asa: deplasandu-ma dinspre loc. Rascruci spre Com. Jucu la un moment dat am depasit un motociclist(samy) cu pasager salutandu-l cu piciorul drept relativ scurt deoarece am pus piciorul inapoi pe scarita, imediat incepand o curba la dreapta inselatoare pt. mine deoarece se pare ca am intrat in doua derapaje scurte si redresandu-le ajungand langa sau pe axul drumului nemaiputand sa efectuez virajul deoarece curba se strangea, si asa am ajuns sa lovesc prima din cele trei roti ale semiremorcii tractate de tirul de pe contrasens. Pe aceasta cale doresc sa multumesc soferului de TIR, un adevarat profesionist care a avut grija de mine pana la sosirea SMURD (daca cineva stie despre cine este vorba va rog sa-mi dati detalii. tare as vrea sa-l cunosc personal) Sotiei mele pe care am reusit sa o apelez in momentele cat ma aflam intins pe asfalt si care si-a pastrat capul pe umeri facant toate demersurile pentru a fii salvat de adevarati profesionisti' concluzie: eu sunt singurul vinovat pt acest accident CEL MAI IMPORTANT PURTATI ECHIPAMENT COMPLET DE PROTECTIE al meu era de cea mai slaba calitate mai putin casca.
  8. uite tel. meu 0728141689 da un apel si te sun eu multam
  9. Nu mai merge mobra din cauza carburatorului, este terminat - este un MZ 175 (filetul terminat din partea de jos a corpului unde se prinde paharul) Eu am un carburator de MZ 250 cred ca e si este incomplet. Am rugamintea daca aveti ceva piese rasmase sau nefolosite pt. el sa dati un semn. Multumesc
×
×
  • Creează nouă...